Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 576 805
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joku turkulainen voisi tänne kertoa että onko tuolla oikeasti kaikkien urheilukenttien käyttö Tauno Tasalakeilta kielletty? Tämä aihe näyttää olevan ainoa teesi millä Tami valtuustoon yrittää. Tai onhan se toinen teema se että valtuuston on oltava oikein kunnon syntyperäisturkulaisten saunakerho minne ei heinäkengillä ole asiaa.
 

Jone29

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, sympatiat KalPalle
Tami on tosiaan rohkeasti lupaillut noiden kylttien kääntämistä - ei pelkästään että edistäisi asiaa. Jos satutaan valitsemaan, niin jännä on nähdä miten asiassa käy. Ei ole välttämättä pienen valtuustoryhmän yksittäiseltä edustajalta helppo juttu ajaa asiaa läpi. Jos kyltit jäävät kääntämättä, niin uskon että Lion #79 miehekkäästi toteaa epäonnistuneensa... eikun...
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hieno, rauhallinen torstai aamu nyt jo Haapaluodon maisemissa, Airiston parhaiden vesien äärellä!! Eilisen koulutuskeikan ( Hyvinkää ) materiaalit, kirjat, " Don Tami " vaatteet postiin ja matkahuoltoon, jotta asiakkaat pääsevät golf etc.. kentille aikakauden vetimissä!! Samalla kunnallisvaalit lähestyvät ja numerolla # 136 , olen mukana kisassa!! Koska - päinvastoin kun 80 muista ehdokkaista - olen ns. Oma Poika" - Heidekenillä syntynyt, niin minulla on DNA:ssa tämän hienon kaupungin syke, historia, ylpeys .. You name it!! Joten - in case veljet ja siskot kaupungissa valitsevat ?, on aika palauttaa " omien poikien näkemykset ja ylpeys valtuustosaliin- take my word!! Liian kauan on tässä kaupungissa " heinäkengät määritelleet ja johtaneet asioita - on muutoksen aika!! Siksi ihmettelen seuraavaa? Miksi em. "heinäkengät " eivät jääneet omille maalaispaikkakunnilleen elävöittämään ko. seutujen elinvoimaa ja uskoa tulevaisuuteen !! HIFK:n pukukopissa meillä oli joka kauden jolulutauolla ottelu Stadin jäbät vs. Heinäkengät ; silloin Turun omana poikana vedin numeron # 9 päälle ja olin siivittämässä Esa Peltosen ( Oulu) ja Juha Rantasilan ( Pori) , Stig Wetzellin ( Lahti ) ja Jorma Immosen ( Lieksa) .. kanssa " heinäkengät " voittoon!! Banketti ko. iltana ensin Helsinki Clubilla , jatkot Hesperian yökerhossa!! Yhteistä ko. paikkojen sisäänpääsyssä oli " jonon ohitus " portieri Mara Peltoniemen ( R.I.P.) mahtikäskyllä: " Pojat odottavat jo alhaalla" !! Siinä riitti jonossa palelevien aikakauden yritysjohtajilla, poliitikoilla etc.. ihmettelemistä!! " First things first" oli homman nimi jo silloin!! Keep rocking and have a great day - ja muista # 136- join the winners!! Br Tami, Lion # 79, Candidate # 136, TPS & Leijonat # 14 ja rinnassa "C" - miksiköhän ?? JT

Hyvä koulutuskeikka ollut kun siellä on kirjaa ja riepua saatu taas kaupaksi. TYS on edelleen mysteeri. Lakkia ilmaan kun jo 70-luvun alussa on menty baariin jonon ohi. Vähän nyt menee pointti ohi, että miksi sinne Stadiin on tarvinnut lähteä heinäkenkäilemään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vähän nyt menee pointti ohi, että miksi sinne Stadiin on tarvinnut lähteä heinäkenkäilemään.
Ja tuossahan nyt Tami samalla tulee kertoneeksi, että myös heinäkengät voivat pelata voittavassa joukkueessa ja voittaa kaupungin omista pojista koostuvan joukkueen, mikä taas omalta osaltaan taistelee vastaan tuota Tamin aiempaa pointtia siitä, että omien poikien näkemystä ja ylpeyttä sen olla pitää -take my word!!
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Joku turkulainen voisi tänne kertoa että onko tuolla oikeasti kaikkien urheilukenttien käyttö Tauno Tasalakeilta kielletty? Tämä aihe näyttää olevan ainoa teesi millä Tami valtuustoon yrittää. Tai onhan se toinen teema se että valtuuston on oltava oikein kunnon syntyperäisturkulaisten saunakerho minne ei heinäkengillä ole asiaa.
En ainakaan itse muista nähneeni tuollaisia "palloilu kielletty"-kylttejä varmaan yhtään ikäni aikana Turussa. Ja noille Turun palloilukentille voi varata vuorot kaupungin sivujen kautta, osa kentistä jopa ilmaisia. Ehkä Manu ei ole tälläistä sivua löytänyt Yokophonellaan?
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kaikkea sitä kuuleekin, kun kepulainen nimittelee muita heinäkengiksi.

"Don Tami" vaatteet postiin ja matkahuoltoon, jotta asiakkaat pääsevät golf etc.. kentille aikakauden vetimissä!! Ei kai joku noita osta edes pilailumielessä. Mielenkiintoista olisi tietää, että kuka pelle sellaisissa lähtee ihmisten ilmoille.
 
Viimeksi muokattu:

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä niin sakeaa juttua taas että voi morjens.

On se Manu kova jätkä, eikös se mennyt niin että eilisessä Hyvinkään koulutuksessa hän oli koulutettavan osassa? Silti sai myytyä kirjoja ja kaulahuiveja to name a few.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaikkea sitä kuuleekin, kun kepulainen nimittelee muita heinäkengiksi.

"Don Tami" vaatteet postiin ja matkahuoltoon, jotta asiakkaat pääsevät golf etc.. kentille aikakauden vetimissä!! Ei kai joku noita osta edes pilailumielessä. Mielenkiintoista olisi tietää, että kuka pelle sellaisissa lähtee ihmisten ilmoille.
Golfetiketti on näköjään muuttunut. Nykyään voi mennä pelaamaan munasillaan huumoripaita päällä ja huivi kaulassa.
 

JKyykka

Jäsen
"Don Tami" vaatteet postiin ja matkahuoltoon, jotta asiakkaat pääsevät golf etc.. kentille aikakauden vetimissä!! Ei kai joku noita osta edes pilailumielessä. Mielenkiintoista olisi tietää, että kuka pelle sellaisissa lähtee ihmisten ilmoille.
Kiitos palautteesta !! Kysyisin kuitenkin että kuinka monta (how many?? ) A -maajoukkuepleliä veli Mojo on pelannut??? Mikäli vastaus ei ole 0 (zero) niin ihmettelen kovasti...! Siispä palauutteesi meni suorinta tietä Aurajokeen - take my word!!!! Mikäli haluat takaisin niin mene ja sukella ! Jokirannasta löyty varmasti apujoukkoja mikäli tarvitset, - i Assume !!!!! Ja tässä vastapalaute : Mind your own business tai mene metsään (lisätiedot heinäkengiltä) huutelemaan elämän kovuutta - teke my word!!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
My God! Täällä alkaa olla jo niin monta unista elämänkovuuden parkujaa paikalla, että ihan normaali kuusikko ei enää riitä vaan pitänee järjestää Jaguar-kuljetuksia isomman havumetsän laitaan, I assume?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mietin äsken äänestyskopissa, voisiko #79 Lion olla uusi Aku Ankka.

Vai heinäkenkiä jopas jopas. Hyvä tiimipeluri tämä mies edelleen.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Mä en kyllä usko hetkeäkään sitä että joku ostaisi Don Tami vaatteita (paidat, kaulahuivit etc.). No joku Timo J. Laihinen, vai mikä se Tamin kepuveli on, voisi ostaa, mutta ei kukaan muu. Take my word!! Ei kai kukaan nyt mene golf-kentälle paidassa jossa komeilee Maestron lärvi. Tai muuallekaan.

Päällikkö on nyt kyllä aika jumissa noiden heinäkenkä juttujen kanssa. OMG!! Mikä hän itse on vuosikymmenet ollut milloin missäkin päin maailmaa, jollei heinäkenkä tai junantuoma.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mä en kyllä usko hetkeäkään sitä että joku ostaisi Don Tami vaatteita (paidat, kaulahuivit etc.). No joku Timo J. Laihinen, vai mikä se Tamin kepuveli on, voisi ostaa, mutta ei kukaan muu. Take my word!! Ei kai kukaan nyt mene golf-kentälle paidassa jossa komeilee Maestron lärvi. Tai muuallekaan.

Päällikkö on nyt kyllä aika jumissa noiden heinäkenkä juttujen kanssa. OMG!! Mikä hän itse on vuosikymmenet ollut milloin missäkin päin maailmaa, jollei heinäkenkä tai junantuoma.
Älä nyt! Kukapa ei haluaisi vaikkapa lahjaksi Don Tami T-paitaa jossa komeilee itse Mestarin karismaattinen siluetti. Kunnioituksen aura (respect) välittyy myös paidan kantajalle samalla automaattisesti. Siinä pääsee baariinkin heittämällä jonon ohi sisään kunhan on oikea paita vain päällä. In case kuulut silloin voittajien joukkoon forever!

@Frankie Tuossahan olisi aineksia uudelle menestysbisnekselle. Siinä voisi Jaguarin kilometrit tulla äkkiä vain täyteen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ainakaan itse muista nähneeni tuollaisia "palloilu kielletty"-kylttejä varmaan yhtään ikäni aikana Turussa. Ja noille Turun palloilukentille voi varata vuorot kaupungin sivujen kautta, osa kentistä jopa ilmaisia. Ehkä Manu ei ole tälläistä sivua löytänyt Yokophonellaan?
Juhani on nähnyt jossain jonkun kentän portin kiinni ja julmistunut tästä. Mitään muuta asiaa vaaleihin ei ole keksinyt ajettavaksi niin sillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hieno, rauhallinen iltapäivä nyt jo Haapaluodon maisemissa!! Koulutuskeikan ( Hyvinkää ) jälkeinen " recovery day" menossa ja pienyrittäjän ( Eurotam OY ) perusrutiinit käynnissä!!Laskutus, kirjat + Don Tami tuotteet ( T-shits, lippikset , kirjat, etc.. ) postiin ja lähiseudulle ( Turku + - 50 km ) perille Jaguarin joustavalla ja nopealla kyydillä!! Jokainen pienyrittäjä tietää, että menestyäkseen on venyttävä kaikkeen!! Johtaminen, markkinointi , myynti postitukset, tiedotus, palautteiden analysointi +reagointi etc.. !! Peruspelinä seuraavaa: " Asiakas on kuningas- minä olen Aurinkokuningas" - simple as that!! Samoin AINA palautusoikeus, in case tuote ei ole vastannut tilaajan / asiakkaan odotuksia / vaatimuksia!! Näin se on ollut perustamisesta ( 1979) lähtien - ja niin se tulee olemaan AINA kun itse olen puikoissa ( TJ & Owner ) - take my word!! Sama on " kaiku askelten" myös kunnallispolitiikan puolella in case tulen valituksi - take my word!! Vaaleihin ( kunnallisvaalit ) liittyen, en voi olla ihmettelemättä yhtä perusasiaa!!!?? Miksi niin harvan nykyisen profiilipoliitikon syntymäkaupunki on Turku??? Turun asioitahan näiden veljien & siskojen pitäisi käsittääkseni ajaa meidän kaikkien veroeurojen antamalla avoimella valtakirjalla!! Nyt - kun nykylistaa ( kaupunginvaltuusto ) tarkastelen ; ihmettelen miksi 95 %:n ehdokkaista syntymäkaupunki / kauppala/ pitäjä:n kohdalla lukee ihan muuta kuin Turku!! Miksiköhän ; mikseivät ko. veljet / sisaret laittaneet omilla paikkakunnillaan asioita kuntoon ja hintana tietysti se, että suuret kaupungit ( Helsinki ; Tampere , Turku ) joutuvat nyt ruokkimaan näitä em ." kehyskuntia " milloin milläkin tavalla ja budjetilla!! Olisi mukava kuulla näiltä " heinäkengiltä" miksi näin?? " First things first" on se periaate, jonka eletyt 71 vuotta ovat opettaneet!! Eli lyhyesti : Laita ensin omat ja seutukuntasi asiat kuntoon ja vasta sitten mestaroiman meidän " kaupungin omien poikien" reviirille!! Uskon, että olemme - kautta historian olleet omavaraisia - take my word!! Siinä KOTIKAUPUNKIN hengessä: " Have A Great Day, Br Tami, Lion # 79 Candidate # 136, join the winners!! Keep rocking !! JT

"T-shits", My god, Tami on keksinyt ihan uuden tuotekategorian, simply great sanon minä!!

"KOTIKAUPUNKIN", Puolalan kansakoulun opettaja ( R.I.P) hymyilee haudassaan!!
 
Viimeksi muokattu:

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei mennyt eilinen Hyvinkään koulutus hukkaan. Tai nyt näyttää siltä että tilanne on kuitenkin pyörähtänyt päälaelleen niinkuin veljet täällä veikkailivat. Siellä on Aurinkokuningas ottanut kouluttajan roolin. Heinäkenkäpäivitystä tulee rapid fire.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Niin sakeeta juttua taas että hieman jo epäilyttää merileijona#79 henkinen tila.

ja veikkaan että nuo kaksi, I assume, kappaletta donTami fanzine tuotetta menivät jonkun hjeinäkengän polttareihin. Take my word!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Hieno, rauhallinen iltapäivä nyt jo Haapaluodon maisemissa!! Koulutuskeikan ( Hyvinkää ) jälkeinen " recovery day" menossa ja pienyrittäjän ( Eurotam OY ) perusrutiinit käynnissä!!Laskutus, kirjat + Don Tami tuotteet ( T-shits, lippikset , kirjat, etc.. ) postiin ja lähiseudulle ( Turku + - 50 km ) perille Jaguarin joustavalla ja nopealla kyydillä!! Jokainen pienyrittäjä tietää, että menestyäkseen on venyttävä kaikkeen!! Johtaminen, markkinointi , myynti postitukset, tiedotus, palautteiden analysointi +reagointi etc.. !! Peruspelinä seuraavaa: " Asiakas on kuningas- minä olen Aurinkokuningas" - simple as that!! Samoin AINA palautusoikeus, in case tuote ei ole vastannut tilaajan / asiakkaan odotuksia / vaatimuksia!! Näin se on ollut perustamisesta ( 1979) lähtien - ja niin se tulee olemaan AINA kun itse olen puikoissa ( TJ & Owner ) - take my word!! Sama on " kaiku askelten" myös kunnallispolitiikan puolella in case tulen valituksi - take my word!! Vaaleihin ( kunnallisvaalit ) liittyen, en voi olla ihmettelemättä yhtä perusasiaa!!!?? Miksi niin harvan nykyisen profiilipoliitikon syntymäkaupunki on Turku??? Turun asioitahan näiden veljien & siskojen pitäisi käsittääkseni ajaa meidän kaikkien veroeurojen antamalla avoimella valtakirjalla!! Nyt - kun nykylistaa ( kaupunginvaltuusto ) tarkastelen ; ihmettelen miksi 95 %:n ehdokkaista syntymäkaupunki / kauppala/ pitäjä:n kohdalla lukee ihan muuta kuin Turku!! Miksiköhän ; mikseivät ko. veljet / sisaret laittaneet omilla paikkakunnillaan asioita kuntoon ja hintana tietysti se, että suuret kaupungit ( Helsinki ; Tampere , Turku ) joutuvat nyt ruokkimaan näitä em ." kehyskuntia " milloin milläkin tavalla ja budjetilla!! Olisi mukava kuulla näiltä " heinäkengiltä" miksi näin?? " First things first" on se periaate, jonka eletyt 71 vuotta ovat opettaneet!! Eli lyhyesti : Laita ensin omat ja seutukuntasi asiat kuntoon ja vasta sitten mestaroiman meidän " kaupungin omien poikien" reviirille!! Uskon, että olemme - kautta historian olleet omavaraisia - take my word!! Siinä KOTIKAUPUNKIN hengessä: " Have A Great Day, Br Tami, Lion # 79 Candidate # 136, join the winners!! Keep rocking !! JT

"T-shits", My god, Tami on keksinyt ihan uuden tuotekategorian, simply great sanon minä!!

"KOTIKAUPUNKIN", Puolalan kansakoulun opettaja ( R.I.P) hymyilee haudassaan!!
Minunkin mielestä Turku voitaisiin irrottaa Suomesta omaksi valtiokseen, kuningashan siellä olisi jo valmiina.
Terveisin: kaupunkiin muuttanut heinänpurija, viljaa kasvaa navassa.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Niin sakeeta juttua taas että hieman jo epäilyttää merileijona#79 henkinen tila.

ja veikkaan että nuo kaksi, I assume, kappaletta donTami fanzine tuotetta menivät jonkun hjeinäkengän polttareihin. Take my word!
Kiitos viestistäsi!! Henkinen tilani ja kunto (mies) on huippuluokkaa. Take my word!! Miten itselläsi??!! Br. Lion #79, CEO & Owner Eurotam Oy, Candidate #136, King of Turku
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tälle päivälle on päästy jo nauttimaan Maestron aamu- ja iltapäiväpäivityksistä , kyllähän tässä vielä olisi aikaa julkaista iltapäivityskin, jossa kummastellaan " heinäkenkien" saamattomuutta ja ihastellaan Heidekenillä syntymisen tuomaa Oman Pojan statusta!! Leijonien puolivälieräpeli luonnollisesti analysoidaan vasta huomenna Madamen world class brekkarin äärestä ( jos olemme onnekkaita , saamme kuulla myös Ranskan buumista ja hammaslääkärin kolttosista) !!
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Onkohan Tami huomannut vielä että kaksi hänen hehkuttamaansa Tepsin legendaarisesta ykkösketjusta-66 Pertti "Severi" Kuismanen ja Juhani "Juuso" Wahlsten (R.I.P) ovat/olivat itse asiassa Turkuun muuttaneita heinäkenkiä ja vieläpä Savosta lähtöisin...#take my word
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös