Mainos

Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

• 1 609 396
  • 7 271
Tila
Viestiketju on suljettu.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Veli @Niilo , oikeassa olet. Mitä tähän voi enää muuta sanoa kuin: Mä häpeän. Mä häpeän. Ja nimenomaan itseäni moisen unohduksen vuoksi. Olo on kuin kolmannella tietokonemiehellä, joka vittuili vanhalle legendalle.

Poistun tästä lähimetsään parkumaan elämän kovuutta, take my word!

Muista hävetä ja parkua oikein kunnolla! Muista myös mennä osoitteeseen www.eurotam.com ja tilata kaikki mahdollinen verkkokaupasta, i assume

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Onko tarpeeks haastava pesti Manulle? Oisko Manussa jopa ihan tulevaisuus maamme pääministerinä?
Ainakin kaikenlaiset riihet saataisiin valmiiksi päivässä, kun laitettaisiin vain mustaa paperille ja jätettäisiin viinerien mussuttamiset amatööreille.

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Ainakin kaikenlaiset riihet saataisiin valmiiksi päivässä, kun laitettaisiin vain mustaa paperille ja jätettäisiin viinerien mussuttamiset amatööreille.

Ois mielenkiintoista nähdä mikä olisi Manun ensimmäinen päätös uralla. Olisiko se tämä "Pelaaminen kielletty" kylttien muuttaminen muotoon "Pelaaminen sallittu"?

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Veli @Niilo , oikeassa olet. Mitä tähän voi enää muuta sanoa kuin: Mä häpeän. Mä häpeän. Ja nimenomaan itseäni moisen unohduksen vuoksi. Olo on kuin kolmannella tietokonemiehellä, joka vittuili vanhalle legendalle.

Poistun tästä lähimetsään parkumaan elämän kovuutta, take my word!

No hei, ei se mitään. Mä annan sulle respect, tulit rehdisti, ulos... Nostit käden pystyyn ja tunnustit virheen. Mä en häpeä tuollaista ulostuloa. Sussa on selvästi potentiaalia ja näkyy että oot pelannu kovissakin paikoissa. Sun meriittilista oli kerrassaan valtava ja uskon et Veljet täällä palstalla tykkäs tästä näytelmästä, vaikka 8 tien varressa ei ehkä aina ole tykätty.
Mut kokeneena pelaajana ja myös valmentajana mä en ihan täysin ole varma, et voisinko mä laittaa sut jäälle tilanteessa kun ollaan vieraskentällä game 7:ssa. 10 sek aikaa jäljellä. Ollaan maali perässä, veskari on pois, kaveri alivoimalla ja aloitus on niiden puolustusaluella.
Jos mä laittaisin sut niinku extra miehenä askiin, niin voinko täysin luottaa et isket kiekon nuottaan ja hiljennät hallin kun peli menee jatkoajalle.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ois mielenkiintoista nähdä mikä olisi Manun ensimmäinen päätös uralla. Olisiko se tämä "Pelaaminen kielletty" kylttien muuttaminen muotoon "Pelaaminen sallittu"?
Hyvin mahdollista. Toisaalta Tamillahan on muutenkin aina monta rautaa tulessa, joten kyllä siinä menisi samalla pääministerin- ja pormestarinvirat, kaikessahan on kysymys vain ajankäytön suunnittelusta. Viikonloppuisin ehtisi vielä hyvin Busterilla huvilalle ja kaloja naaraamaan.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
No hei, ei se mitään. Mä annan sulle respect, tulit rehdisti, ulos... Nostit käden pystyyn ja tunnustit virheen. Mä en häpeä tuollaista ulostuloa. Sussa on selvästi potentiaalia ja näkyy että oot pelannu kovissakin paikoissa. Sun meriittilista oli kerrassaan valtava ja uskon et Veljet täällä palstalla tykkäs tästä näytelmästä, vaikka 8 tien varressa ei ehkä aina ole tykätty.
Mut kokeneena pelaajana ja myös valmentajana mä en ihan täysin ole varma, et voisinko mä laittaa sut jäälle tilanteessa kun ollaan vieraskentällä game 7:ssa. 10 sek aikaa jäljellä. Ollaan maali perässä, veskari on pois, kaveri alivoimalla ja aloitus on niiden puolustusaluella.
Jos mä laittaisin sut niinku extra miehenä askiin, niin voinko täysin luottaa et isket kiekon nuottaan ja hiljennät hallin kun peli menee jatkoajalle.

Tuossa tilanteessa on tasan kaksi vaihtoehtoa: pistää mustaa pussiin tai parkua elämän kovuutta- simple as that! If you can't stand the heat- get out of the kitchen!

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Onko tarpeeks haastava pesti Manulle? Oisko Manussa jopa ihan tulevaisuus maamme pääministerinä?
Tässä ollaan oikeilla linjoilla. Hyvät veljet, nyt on pakko ajatella isosti (think big). Turku on Tamille toki tärkeä kaupunki, mutta lopulta tullaan siihen että valtionjohdon tasolla on aivan valtava kompetenssivaje niin kauan kun Lion #79 ei ole siellä laittamassa asioita kuntoon. Rakas isänmaamme tulee veli koronakriisin jälkeen olemaan kusessa ja näen että Tami on ainoa joka meidät pystyy nostamaan takaisin jaloilleen. Ja kun Suomi voi hyvin, voi Turkukin hyvin. Unisten veljien ja siskojen aika on nyt ohi. Take my word!!!

Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuosta listasta puuttui lisäksi Suomen hienoimman talon, mökin, postilaatikon, auton sekä veneen omistaminen to name a few. Ja jos nimettömänä huudellaan eikä tulla face to face puhumaan niin metsä kutsuu.
Listaan täytyy lisätä myös valtakunnan hienoimman " R- kioskin" kanta-asiakkuus ( Hirvensalo 20900 Turku, ahkera pienyrittäjä pyörittää, paketit ja kirjeet löytävät varmasti perille!!!) ja fantastisin, timanttisin, asiansa osaavin, viehättävin, tyylikkäin ja ystävällisin alakerran lady ( reception ), joka auttaa " eksynyttä kulkijaa" maakunnasta siinä missä kaupungin omiakin veljiä & sisaria!!" in case EX Maajoukkuekapteenin löytämisen suhteen 4. kerroksesta ( Entinen Nereis Business Garden eli nykyinen IT Point , tidot luonnollisesti sivulta IT Point.fi- siellä lisää'!) on jotain epäselvää!!! EX Maajoukkuekapteeni ( Lion # 79, CEO EuroTam to name a few) on tottunut nimittäin siihen, että kaikki on niinkuin ykkösketjun pelaajalla kuuluukin!

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Listaan täytyy lisätä myös valtakunnan hienoimman " R- kioskin" kanta-asiakkuus ( Hirvensalo 20900 Turku, ahkera pienyrittäjä pyörittää, paketit ja kirjeet löytävät varmasti perille!!!) ja fantastisin, timanttisin, asiansa osaavin, viehättävin, tyylikkäin ja ystävällisin alakerran lady ( reception ), joka auttaa " eksynyttä kulkijaa" maakunnasta siinä missä kaupungin omiakin veljiä & sisaria!!" in case EX Maajoukkuekapteenin löytämisen suhteen 4. kerroksesta ( Entinen Nereis Business Garden eli nykyinen IT Point , tidot luonnollisesti sivulta IT Point.fi- siellä lisää'!) on jotain epäselvää!!! EX Maajoukkuekapteeni ( Lion # 79, CEO EuroTam to name a few) on tottunut nimittäin siihen, että kaikki on niinkuin ykkösketjun pelaajalla kuuluukin!
My God veli @aurora borealis, viestistäsi huokuu arvostus maestroa kohtaan, mutta miten sä KEHTAAT liittää tuohon maajoukkuekapteenin eteen EX??!! Jos olet kiekkohistoriamme suurin johtaja sekä kapteeni, olet legenda. Silloin et ole milloinkaan EX!!!

Mä häpeän silmät päästäni (my eyes out of my head).

Suosikkijoukkue
Kärpät
My God veli @aurora borealis, viestistäsi huokuu arvostus maestroa kohtaan, mutta miten sä KEHTAAT liittää tuohon maajoukkuekapteenin eteen EX??!! Jos olet kiekkohistoriamme suurin johtaja sekä kapteeni, olet legenda. Silloin et ole milloinkaan EX!!!

Mä häpeän silmät päästäni (my eyes out of my head).
Olen elellyt siinä käsityksessä, että kyseessä on Aurinkokuninkaan itsensä käyttämä nimitys itsestään sosiaalisessa mediassa ( luonnollisesti olen tätä sanavalintaa kummastellut -take my word!!). Toisaalta voi olla, että hän itse saa sitä vain käyttää, joten voisin kipaista vapputunnelmissa varmuuden vuoksi parkumassa elämän kovuutta lähimetsässä ja hakemassa sitä kautta helpotusta. Oheisessa liitteessä esimerkki ex maajoukkuekapteeni -termin käytöstä, i assume.

Liitteet

• ex maajoukkuekapteeni.JPG
    ex maajoukkuekapteeni.JPG
    92,9 KB · kertaa luettu: 239

Rannelaukaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaiken tämän kunnallisvaalihypetyksen jälkeen, kuvitelkaa mitä tapahtuisi, jos Tami ei tulisi valituksi. Vaiettaisiinko asia kuoliaaksi, vai manattaisiinko jatkossa paitsi päättäjät, myös äänestäjät alimpaan divariin? Siinä olisi tuon kokoiselle egolle melkoisesti käsiteltävää, take my word1!!

Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaiken tämän kunnallisvaalihypetyksen jälkeen, kuvitelkaa mitä tapahtuisi, jos Tami ei tulisi valituksi. Vaiettaisiinko asia kuoliaaksi, vai manattaisiinko jatkossa paitsi päättäjät, myös äänestäjät alimpaan divariin? Siinä olisi tuon kokoiselle egolle melkoisesti käsiteltävää, take my word1!!
In case epäselvää, perehtyminen Yhdysvaltain tapahtumiin 6.1.2021 ja " Amerikan Tamin" vaalitappioon auttaa, i assume:

Suomen olosuhteissa tyytymättömyys Aurinkokuninkaan valitsemattomuuteen purkautuisi oheisessa rakennuksessa ja sen liepeillä, i assume:

(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku

Siis my god pohtiiko veli Rannelaukaus, että Tamia ei muka valittaisi kunnallisvaaleissa? Ajatteleeko veli Rannelaukaus kenties Turkulaisten olevan kovan elämän parkujia? My god!

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Katsoin tuossa juuri Selviytyjiä. Miettikää miten hieno olisi nähdä Tami tuon tyylisessä ohjelmassa? Siinä olisi TV-viihdettä kerrakseen.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mikäli Tamia ei valita valtuustoon, se on häpeällistä. Mä toistan jotta unisetkin ymmärtävät, se on häpeällistä.
Siinä vaiheessa vaadittaisiin tarkistuslaskentoja Trumpin malliin ja väitettäisiin vaaleja varastetuiksi sekä uhkailtaisiin oikeustoimilla. Ja madame olisi täysin samaa mieltä.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Siinä vaiheessa vaadittaisiin tarkistuslaskentoja Trumpin malliin ja väitettäisiin vaaleja varastetuiksi sekä uhkailtaisiin oikeustoimilla. Ja madame olisi täysin samaa mieltä.
Myös siinä tapauksessa, että Tami valitaan valtuustoon äänimäärään livahtanee muutama nolla perään Aurinkokuninkaan puheissa, i assume.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Katsoin tuossa juuri Selviytyjiä. Miettikää miten hieno olisi nähdä Tami tuon tyylisessä ohjelmassa? Siinä olisi TV-viihdettä kerrakseen.
Tai jos Tami astelisi huomenna BB-taloon. Ai hemmetti se olisi kyllä mahtavaa. Täysi 24/7 paine päällä alusta loppuun.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tuskin kovin kauan viihtyisi, eihän se Suurimmassa Pudottajassakaan kovin pitkä tie ollut. Olisi siinä kyllä muilla (nuorehkoilla) osallistujilla ihmettelemistä, kun huru-ukko meuhkaisi omiaan ja tuskin noista nykyisistä julkkistyrkyistä monikaan Tamia tunnistaisi. Harva kai niistä edes oli syntynyt, kun mustaa jo laitettiin reppuun ja oltiin Neuvostoliittoa kaatamassa.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Tai jos Tami astelisi huomenna BB-taloon. Ai hemmetti se olisi kyllä mahtavaa. Täysi 24/7 paine päällä alusta loppuun.
Siinä olisi varmaan aika moni BB-talon asukas pian lähimetsässä parkumassa elämän kovuutta, i assume. Ja BB-juontajat odottamassa vuoroaan tulla roikotetuiksi nilkoista Aurajoen yllä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.