EE. Noin heppoisella lukolla jos tosiaan on kiinni, nyt sijainnin noustua tietoon ei varmaan mene kauan kun joku ulkopuolinen käy korjaamassa omaan talteen...
Tuli vaan sellainen mieleen, että kun Don Tami on julkisesti "luvannut hoitaa homman" ja joku nyt oikeasti kävisi "vapauttamassa" veneen, meniskö homma Don Tamin piikkiin =) ?
Ja nyt kun lähti yhtä lennokkaalle laukalle, ( kuin on Don Tamin jutut ollut jo 10 vuotta ) ajatellaan tilanne, että keskellä merta ajelehtii tyhjänä vene.... Mitä siitä seuraa ? Sivullinen havaitsee veneen ja hälyttää pelastuslaitoksen, joka saapuu paikalle. Aloitetaan meripelastustehtävä ja paikalle tulee lisää "kalustoa". Sit joku fiffaa, et wtf tää on se vene, jonka Don Tami lupasi vapauttaa ?
Soitetaan Don Tamille, et hei ook sä vapautttanu tän botskin, johon Don Tami tietty sanoo et: "Veljet kun mä olin pelaamassa leijona paidassa, musta tuli kiekko legenda. Ei mun tartte veneitä vapautella....".
Eli no me sit jatketaan meripelastustehtävää...
parin tunnin etsintöjen jälkeen ja kun ruumista ei ole löytynyt, päätetään tehtävä. No laitetaan silti lasku DonTamille koska se on luvannut hoitaa homman kuntoon...