Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 572 905
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tamin kanta homoihin jääkiekossa kielii myös siitä että pinnan alla onkin tukahdutettu kaappihomo jota Tami meuhkaamisellaan yrittää peittää, huonosti.
Tämäkin on käynyt mielessä. Todella surullisesti on asiat BR JT Lion # 79:n elämässä mikäli oma seksuaalisuus pitää tukahduttaa ja elää jatkuvaa valhetta. Näinhän se monesti tapaa olla, että esimerkiksi erilaisten homot heteroiksi -eheytysleirien suurimmat tukijat on kaapissa eläviä homoseksuaaleja.

Tami toki on myöhemmin täsmentänyt lausuntojaan:
Meillä kaikilla on yhtäläinen ihmisarvo: oli rotu, ihonväri tai seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa. Se on minulle itsestäänselvyys. Se, että olen ollut työssä seitsemässä eri maassa ja kolmessa eri maanosassa, on edesauttanut käsityksen muokkausta.
Tuo kuulostaa jo järkevämmältä puheelta, mutta on aivan eria asia onko tuo Tamin oma uskomus vai pelkkää PR-osaston kirjoittelua. Hyvin tamimainen oma kehu piti sentään tuonnekin väliin lipsauttaa.

Lähde: Juhani Tamminen ei uransa aikana ole huomannut pukukopissa yhtään homoseksuaalia: ”Aika helvetin monta pukukoppia olen nähnyt” (Linkki vie Iltalehden juttuun)
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tami toki on myöhemmin täsmentänyt lausuntojaan:
Tuo kuulostaa jo järkevämmältä puheelta, mutta on aivan eria asia onko tuo Tamin oma uskomus vai pelkkää PR-osaston kirjoittelua. Hyvin tamimainen oma kehu piti sentään tuonnekin väliin lipsauttaa.

Siihen nähden että aikaisemmin homot olivat Juhanille "hiirulaisia", niin kyllähän tässä haisee että toveri Rantasila on nyt soittanut Tamille ja sanonut pari painavaa sanaa jotka Tami on ehkä uskonut.
 
Siihen nähden että aikaisemmin homot olivat Juhanille "hiirulaisia", niin kyllähän tässä haisee että toveri Rantasila on nyt soittanut Tamille ja sanonut pari painavaa sanaa jotka Tami on ehkä uskonut.
Tamin kommentit homo-aiheeseen jo ennen hiirulais-kohua olivat täysin asialliset. Tuo hiirulaiskommentti tuli tietääkseni vastauksena Roope Salmisen provosoivaan kysymykseen ja Tammisen mukaan irrotettu asiayhteudestä... Kaikki perustuu edelleen Salmisen kertomaan, eikä Salminen ole vieläkään tuonut nauhoitettua keskustelua julkisuuteen vaikka väitti niin tekevänsä. Mukavampaa on edelleenkin leimata Tami homovihaajaksi kuin keskustella itse asiasta.

Kaikki väittävät, että pukuhuoneissa on homoja... kukaan ei kuitenkaan pysty nimeämään yhtäkään Liiga-kiekkoilijaa (vakiovastaus on kuin alakoulun välitunnilta... tiedän mutten kerro). Tami on silti suurin aiheeseen liittyvä "pahis", koska on kertonut, ettei ole homoon törmännyt joukkueissaan.

Urheiluvaikuttajat kertovat: Miksi homous on urheilussa tabu? | Urheilu | Iltalehti.fi
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Poistaakohan Tami facebookistaan kommentteja kun olisi hyvin ottollista trolleille käydä heittämässä vähän löylyä kun kuka vaan voi kommentoida. Nyt siellä on pelkästään vaan ylistäviä kommentteja ja muuta kehumista.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Poistaakohan Tami facebookistaan kommentteja kun olisi hyvin ottollista trolleille käydä heittämässä vähän löylyä kun kuka vaan voi kommentoida. Nyt siellä on pelkästään vaan ylistäviä kommentteja ja muuta kehumista.

On siellä joitain kriittisiäkin kommentteja, vaikkakin vähän. Ehkä kovin monella ei ole Tamista pahaa sanottavaa. Onhan Tami suunnilleen keksinyt jääkiekon.

En usko, että Tami pahemmin poistaa toisten viestejä, kun ei korjaile omiaankaan. Etusormi hakkaa maanisesti Lumian näytöllä, ja se on siinä, ei Jumalan sanaa pidä jälkeenpäin korjaileman.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kaikki väittävät, että pukuhuoneissa on homoja... kukaan ei kuitenkaan pysty nimeämään yhtäkään Liiga-kiekkoilijaa (vakiovastaus on kuin alakoulun välitunnilta... tiedän mutten kerro).
Muuten viestisi kanssa samoilla linjoilla, mutta tähän tartun eli kyllähän ainakin julkisena salaisuutena oli, että Bluesissa ja Jokereissa vaikuttanut Ben Eaves oli homo, ja itse olen ollut vieressä kuuntelemassa eräiden muiden pääkaupunkiseudun jengien ulkomaan elävien pientä freudilaista lipsautelua liittyen em. asiaan.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Eilisessä Kanada ottelussa Suomi oli siirtynyt pelaamaan viidellä hyökkääjällä ylivoimaa. Tästäkin saamme kiittää ilmeisimmin Donia.

Ja otti Don tähän kantaa jo somessakin:

"Meidän patasta oli Säterin ohella 5:n hyökkääjän yv peli, jossa tuli mieleen vuodet Ässien peräsimessä!! Erityisesti kausi 1996-97, jolloin meni peräsimeen 5:n ottelun jälkeen ja saldona 0 pistettä ja joukkue viimeisenä Liigassa!!Ylivoima umpisurkeaa, joten tein rohkean liikkeen, eli 5:n hyökkääjän yv peli ja homma muuttui kuin taikaiskusta!!Silloin siniviivan " keisarina " pelasi Vladimir Vujtek yksin, vasemmalla p-pisteellä Jarkka Korpisalo (right) ja oikealla pisteellä Vjatseslav Fandul ( Left), maalin kulmalla ( maalivahdista vasemmalla) pelasi Jan Alinc( Left) ja maalin edessä ( screen) Japa Levonen ( left) !! Näille veljille paljon harjoitusta, rohkaisua ja peliaikaa ja kohtä Ässillä oli Liigan paras YV !! Nyt näyttää siltä että Marjamäen konsepti toimii vastaavalla tavalla- ja jälki- ainakin tänään- vakuuttavaa!!"
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Eilisessä Kanada ottelussa Suomi oli siirtynyt pelaamaan viidellä hyökkääjällä ylivoimaa. Tästäkin saamme kiittää ilmeisimmin Donia.

Ja otti Don tähän kantaa jo somessakin:

"Meidän patasta oli Säterin ohella 5:n hyökkääjän yv peli, jossa tuli mieleen vuodet Ässien peräsimessä!! Erityisesti kausi 1996-97, jolloin meni peräsimeen 5:n ottelun jälkeen ja saldona 0 pistettä ja joukkue viimeisenä Liigassa!!Ylivoima umpisurkeaa, joten tein rohkean liikkeen, eli 5:n hyökkääjän yv peli ja homma muuttui kuin taikaiskusta!!Silloin siniviivan " keisarina " pelasi Vladimir Vujtek yksin, vasemmalla p-pisteellä Jarkka Korpisalo (right) ja oikealla pisteellä Vjatseslav Fandul ( Left), maalin kulmalla ( maalivahdista vasemmalla) pelasi Jan Alinc( Left) ja maalin edessä ( screen) Japa Levonen ( left) !! Näille veljille paljon harjoitusta, rohkaisua ja peliaikaa ja kohtä Ässillä oli Liigan paras YV !! Nyt näyttää siltä että Marjamäen konsepti toimii vastaavalla tavalla- ja jälki- ainakin tänään- vakuuttavaa!!"
Kirjoittajana Suomen paras kiekkotoimittaja, Silvennoisen Santtu, Tamin pallit on taas nuoltu kiiltäviksi. Kyllä se on pojat niin, että Tami pitäisi ottaa pääkoutsiksi, mutta veli Fasel kieltää noin ylivoimaisen aseen, kun muilla ei olisi enää mitään mahdollisuuksia.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muuten viestisi kanssa samoilla linjoilla, mutta tähän tartun eli kyllähän ainakin julkisena salaisuutena oli, että Bluesissa ja Jokereissa vaikuttanut Ben Eaves oli homo, ja itse olen ollut vieressä kuuntelemassa eräiden muiden pääkaupunkiseudun jengien ulkomaan elävien pientä freudilaista lipsautelua liittyen em. asiaan.
Ja jos yleisemminkin puhutaan homoista jääkiekossa pelkkien pelaajien lisäksi niin ainakin mm. Tapparassa, Hokissa ja KooKoossa valmentaneen Petri Mattilan seksuaalisesta suuntautumisesta on kirjoitettu mediassakin ainakin Urheilulehden toimesta vuosia sitten.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Juhani Tammisen mielestä Me too -kampanja on mennyt yli.

Aku on antanut tuhansille ihmiselle töitä, mä oon vetänyt stadionit täyteen, tuonut uusia kiekkomaita pintaan ja ollut luomassa satoja työpaikkoja. Palkintona on henkilövittuilu. Sitä tapahtui Vaasassakin, kun saimme historian ensimmäisen viirin kattoon ja rikoimme kaikki yleisöennätykset, mutta paikallinen valtamedia Pohjalainen puukotti koko ajan selkään. Anna olla, kun mun Jaguarin keula on viisi senttiä suojatien yli, niin yleisönosastolla se Tamminen on häikäilemätön kusipää.

Naisnäyttelijöiden voimakkaasti kritisoima ohjaaja Aku Louhimies sai Juhani Tammisesta tukijan: ”Ne saisivat kunnioittaa Akun elämäntyötä ja osaamista”

Tamia ärsyttää Me Too-kampanja. Minua ärsyttää Tamin Me Me Me-kampanja.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Päivän Santtu taas näemmä julkaistu. Helppoahan sieltä on juttuja tehdä kun Tamilta saa kommentit asiaan kuin asiaan.
Mutta jos on Tami omalaatuinen kaveri, niin sitä on myös Silvennoinen. Siinä kaksi samanlaista kohtaa.
Onneksi en lue Iltalehteä.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muuten viestisi kanssa samoilla linjoilla, mutta tähän tartun eli kyllähän ainakin julkisena salaisuutena oli, että Bluesissa ja Jokereissa vaikuttanut Ben Eaves oli homo, ja itse olen ollut vieressä kuuntelemassa eräiden muiden pääkaupunkiseudun jengien ulkomaan elävien pientä freudilaista lipsautelua liittyen em. asiaan.
Minä taas kuulin, että tämä oli Kari Jalosen liikkeelle laittama huhu. Lähdettä en nyt viitsi paljastaa, mutta Kojolla on kuulemma ollut tapana sekoittaa pakkaa vähän kaikenlaisilla tempuilla. Voi olla että puhun täyttä paskaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minä taas kuulin, että tämä oli Kari Jalosen liikkeelle laittama huhu. Lähdettä en nyt viitsi paljastaa, mutta Kojolla on kuulemma ollut tapana sekoittaa pakkaa vähän kaikenlaisilla tempuilla. Voi olla että puhun täyttä paskaa.
Mitenkään en voi olla varma, mutta pari kertaa ko herran kanssa juteltuani tutkani kertoi herran olevan meikäläisiä. Tosin tutkani on usein väärässä, ikävä kyllä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Määrittele meikäläisyys.

OAJ palkitsee Tamin jollakin prenikalla. Sopivasti juuri mm-kisojen aikaan.
Homohan minä olen, siitä tämä meikäläisyys.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitenkään en voi olla varma, mutta pari kertaa ko herran kanssa juteltuani tutkani kertoi herran olevan meikäläisiä. Tosin tutkani on usein väärässä, ikävä kyllä.
Joo, kyllähän Benistä jonkunlaiset vibat lähti. Tosin niin lähtee aika monesta muustakin, ja olen itse ainakin oppinut tekemään oletuksia kenestäkään.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Tovottavasti Kuusamakujalla/Tanskassa ollaan nyt hereillä;Porin Ässät sanoi toimitusjohtajan työsopimuksen irti;Nyt Don Poriin luomaan ilmiö ja täyttämään häkki.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tovottavasti Kuusamakujalla/Tanskassa ollaan nyt hereillä;Porin Ässät sanoi toimitusjohtajan työsopimuksen irti;Nyt Don Poriin luomaan ilmiö ja täyttämään häkki.
Ei kai Porissakaan niin hulluja olla, että ottaisivat vanhan hampaattoman leijonan ravaamaan pakonomaisesti rataansa häkissään.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Luulisi että Ranskassa on vähän enemmin rahaa palkata valmentaja eikä hupiukko. Eiköhän Tami kuitenkin tämän muotoile niin että soppari oli pöydällä mutta Ranskan veljet ei suostunut johonkin pykälään.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tami on myöhässä, jos päävalmentajan paikkaa tavoittelee, sillä Philippe Bozon nimettiin valmentajaksi jo pari viikkoa sitten.

Toki siitäkin varmaan Tami ottaa kunnian, olihan Bozon avainpelaajia silloin kun Tami Ranskan maajoukkuetta valmensi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tami on myöhässä, jos päävalmentajan paikkaa tavoittelee, sillä Philippe Bozon nimettiin valmentajaksi jo pari viikkoa sitten.

Toki siitäkin varmaan Tami ottaa kunnian, olihan Bozon avainpelaajia silloin kun Tami Ranskan maajoukkuetta valmensi.
Toki, toki - onhan se kiistämätön lisä leijona #79:n loputtomaan meriittien kavalkadiin.

Olisikohan kuitenkin höyhenten pörhistelyn ohessa hyvä päivittää omat yhteystiedot maailmalla ja Suomessakin oleville "veljille", etteivät tulevat uljaat nimitykset ainakaan semmoisesta jäisi kiinni. Taisivat ottaa seuraavaksi parhaan Ranskassa, kun eivät enää saaneet Tamia kiinni jostain 90-luvun aikaisesta puhelinnumerosta.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tami on edellisen tj-pestinsä jäljiltä Porissa edelleen ei-toivottu henkilö.
Tami taitaa olla ei-toivottu henkilö aikalailla jokaisessa organisaatiossa jossa on vaikuttanut Ei tule mieleen yhtään sopparia joka olisi loppunut kovinkaan hyvässä hengessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös