aurora borealis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Tämäkin on käynyt mielessä. Todella surullisesti on asiat BR JT Lion # 79:n elämässä mikäli oma seksuaalisuus pitää tukahduttaa ja elää jatkuvaa valhetta. Näinhän se monesti tapaa olla, että esimerkiksi erilaisten homot heteroiksi -eheytysleirien suurimmat tukijat on kaapissa eläviä homoseksuaaleja.Tamin kanta homoihin jääkiekossa kielii myös siitä että pinnan alla onkin tukahdutettu kaappihomo jota Tami meuhkaamisellaan yrittää peittää, huonosti.
Tami toki on myöhemmin täsmentänyt lausuntojaan:
Tuo kuulostaa jo järkevämmältä puheelta, mutta on aivan eria asia onko tuo Tamin oma uskomus vai pelkkää PR-osaston kirjoittelua. Hyvin tamimainen oma kehu piti sentään tuonnekin väliin lipsauttaa.Meillä kaikilla on yhtäläinen ihmisarvo: oli rotu, ihonväri tai seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa. Se on minulle itsestäänselvyys. Se, että olen ollut työssä seitsemässä eri maassa ja kolmessa eri maanosassa, on edesauttanut käsityksen muokkausta.
Lähde: Juhani Tamminen ei uransa aikana ole huomannut pukukopissa yhtään homoseksuaalia: âAika helvetin monta pukukoppia olen nähnytâ (Linkki vie Iltalehden juttuun)