@teppana nuo stereotypiat ovat itsesi luomia jossa lähdet cathynewman-henkisesti ajatuslaukalle.
Kun Tami sanoo seuraavasti Veikkaajat.comin haastattelussa
"En ole itse tietääkseni toiminut homojen kanssa pitkän urani aikana. Ehkä olen, mutta en ole ollut siitä erikseen tietoinen, En voi ymmärtää, miten omakohtaisen kokemukseni kertomalla voidaan asiaa vääristellä ja paisutella näin väärään suuntaan irti oikeista asiayhteyksistä" niin sinusta Tami jotenkin tässä sanoo että kaikki homot tunnistaa siitä että ne näyttää BB-Nikolta ja/tai heillä on Tom of Finland asu päällä. Se olisikin loukkaavasti sanottu mutta sinä suutut tuossa oman pääsi sisäiselle "so you are saying"-prosessille.
Krista Kosonen ilmoitti aikoinaan ettei tunne yhtään persuja äänestänyttä vaikka oli vuoteen 2015 mennessä työskennellyt 12 tv-sarjassa ja 14 elokuvassa. Jos ottaa huomioon produktioiden koot niin tuokin oli matemattisesti mahdotonta. So you are saying-kielellä Kosonen ilmoitti että Persun tuntee siitä että sillä on hitler-viikset, hakaristi tatuoitu johonkin osaan kehoa ja maihinnoususaappaan alla on asfalttiin poljettu maahanmuuttaja.
Vaikka pidätkin Roope Salmista tässä kohussa jotenkin sekundaarisena hahmona, niin minä olisin kyllä kaivannut medialta vähän tyylikkäämpää ja tasapuolisempaa uutisointia jossa oltaisiin vaikka kyselty niiden luvattujen videoiden perään joita Salminen lupaili. Palkintona olisi ollut EXCLUSIVE - Näin Tami oikeasti sanoi (Vain Tilaajille). Ei paljoa kiinnostanut - tilanteessa jossa julkis väitti toisen julkkiksen sanoneen jotain ja syytetty julkis vastasi että tuo on valetta.
Jatkoajassa normaali tapa kun joku Daespoo väittää TosiFanin sanoneen jotain idioottimaista että pyydetään osoittamaan missä TosiFani on näin sanonut. Vai pitäisikö sitä suuttua Daespoon väitteestä jo valmiiksi TosiFanille? Nythän media näissä vloggari-jutuissa ei enää edes mainitse Salmista vaan viitataan että "YLE:n mukaan Tamminen sanoi...". No, jos YLE sanoi niin se varmaan on totta sillä kai ne ovat sitoutuneet JSN:n ohjeisiin.