Rauhallinen ( so far) keskiviikko ( 18.
käynnistymässä Turun Kuusamakujan merellisessä maisemassa !! Onneksi pankkini ( Nordea Private ) golfturnaus Turun Ruissalossa peruttiin " Case Koronan" takia - hieno juttu, safety first- niin se vaan menee joka puolella yhteiskuntaa!! Nyt - onneksi - päivä on käytössä Eurotam OY:n busineksien (
www.eurotam.com) kehittämiseen!! Syksy on todellinen " The High Season" eri yritysten ja yhteisöjen golfturnauksille- simply great sanon minä!! Onhan golfin sosiaalisuus, pelin kesto ( 3.5 -5.5 tuntia) mitä parhaina metodia hioa uusia kontakteja , tuoda ihmisille hieno, fyysinen & mentaalinen break arjen hektiikkaan!! Nyt " Case korona" on aihettanut haasteita myös tälle osastolle, mutta " kyllä se siitä" - take my word!! Nyt on aika tavata koulutusasiakkaita ja sopia syksyn ja tulevan talven coachaukset " uuteen iskuun" !! Siksi tänäänkin Jaguarin keula kohti Nereis Business Gardenia ( kts. IT Point.fi) - siellä lisää , soita kun olet respassa ( 050 4663701) niin ei tule aikataulu etc.. ongelmia!! Aamun lähetyksessä oli lyhyt pläjäys jääkiekkoa - kuinkas muuten!! Kiekko-Espoon Kim Hirchovits oli kertomassa siitä ahdingosta missä siellä ja ylipäänsä alemiissa sarjoissa tällä hetkellä mennään!! Erikoinen yhtälö, jota minä purkaisin ( jos olisin aktiivisesti mukana) menemällä tapaamaan kiekkoilumme isoja kihoja ( Nummela, Kummola, Hiltunen etcc ) ja kertoisin, että kiekkosäätiössä makaa kymmeniä miljoonia eri pankkiirien sijoitusten ja omien profiittien " hellässä huomassa" !! Sitten vaan se kuuluisa nyrkki pöytään ja rahat ( edes osa) takaisin sinne ( kentälle ) - siellä ne on tehtykin - take my word!! Niissä talkoissa olen itsekin ollut fyysisesti mukana niin pelaajana ( 1974 Helsinki ) ja (1982 Helsinki & Tampere ) kuin Coachina ( Team Finland, Switzerland ; France ) , joten tiedän mistä puhun!! Joten ihmettelen, mitä nämä ns. seurajohtajat miettivät ahdingossa- tai miettivätkö mitään!!?? Siinä " hiljaisuuden" ja " sormi revassa" hengessä: " Have A Great Day" , Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Lion # 79, gsm: 050 4663701