Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 575 117
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ilmeisesti ” Lohi 390” airo on nyt kuitenkin kunnostettu ja kunnossa? Vaikka eihän se temppu eikä mikään tietenkään olisi Maestrolle yhdelläkin airolla soutaa reilu meripeninkulma vastatuuleen.
Tami nyt soutaa vaikka ilman airoja Ruotsiin. Take my word!! Jos Tami olisi ollut Estonialla, niin hän olisi soutanut sen kipon heittämällä rantaan. I assume!!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kyllä voi yhdellä miehellä mahtua ongelmia eri vehkeiden kanssa muutaman kuukauden sisään:

- Jaguar
- Yokophone
- Yamaha
- Airot
- Pitkäsiima (100 hooks)

Olen luullut että kun panostaa rahallisesti kunnon välineisiin niin ei tarvi heti olla korjaamassa/uutta hankkimassa.

My God. Missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus. Mä KYSYN. Sä meinaat että Tami leikkii paskoilla vermeillä.
Mikä auto sulla on ? Entä puhelin. Onko Busteria ja moottoria... Entä airot saati pitkä siima....
Ei taida olla. Sä huutelet vaan täällä.
My GOD
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä voi yhdellä miehellä mahtua ongelmia eri vehkeiden kanssa muutaman kuukauden sisään:

- Jaguar
- Yokophone
- Yamaha
- Airot
- Pitkäsiima (100 hooks)

Olen luullut että kun panostaa rahallisesti kunnon välineisiin niin ei tarvi heti olla korjaamassa/uutta hankkimassa.

Noilla firmoilla on se ongelma, että siellä ei ole päivääkään pelattu tai koutsattu. Ilmeisesti Tamille pitää kaikki tehdä ilmaiseksi. Saa sitten palkaksi Don Tami kaulahuivin tai kahvit hienossa( Itpoint.fi) officessa. Moni yrittäjä ei kahvin tai kaulahuivin perässä juokse, vaan maksavan asiakkaan. Tami ei taida tähän joukkoon kuulua, koska aina pitää soittaa "veljelle" ja jatkuvasti on välineet rikki.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
My God. Missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus. Mä KYSYN. Sä meinaat että Tami leikkii paskoilla vermeillä.
Mikä auto sulla on ? Entä puhelin. Onko Busteria ja moottoria... Entä airot saati pitkä siima....
Ei taida olla. Sä huutelet vaan täällä.
My GOD
Ei täällä metsänlaidassa Busteria sun muita vesihärveleitä tarvi. Sitä mietin että mitä hemmetin armeijakäyttöön tarkoitettuja vehkeitä Tamin pitäisi hommata kun tuollaiset korkeamman hintaluokan kamat ei pysy Tamin hyppysissä ehjänä.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Rauhallinen ( so far) keskiviikko ( 18. käynnistymässä Turun Kuusamakujan merellisessä maisemassa !! Onneksi pankkini ( Nordea Private ) golfturnaus Turun Ruissalossa peruttiin " Case Koronan" takia - hieno juttu, safety first- niin se vaan menee joka puolella yhteiskuntaa!! Nyt - onneksi - päivä on käytössä Eurotam OY:n busineksien ( www.eurotam.com) kehittämiseen!! Syksy on todellinen " The High Season" eri yritysten ja yhteisöjen golfturnauksille- simply great sanon minä!! Onhan golfin sosiaalisuus, pelin kesto ( 3.5 -5.5 tuntia) mitä parhaina metodia hioa uusia kontakteja , tuoda ihmisille hieno, fyysinen & mentaalinen break arjen hektiikkaan!! Nyt " Case korona" on aihettanut haasteita myös tälle osastolle, mutta " kyllä se siitä" - take my word!! Nyt on aika tavata koulutusasiakkaita ja sopia syksyn ja tulevan talven coachaukset " uuteen iskuun" !! Siksi tänäänkin Jaguarin keula kohti Nereis Business Gardenia ( kts. IT Point.fi) - siellä lisää , soita kun olet respassa ( 050 4663701) niin ei tule aikataulu etc.. ongelmia!! Aamun lähetyksessä oli lyhyt pläjäys jääkiekkoa - kuinkas muuten!! Kiekko-Espoon Kim Hirchovits oli kertomassa siitä ahdingosta missä siellä ja ylipäänsä alemiissa sarjoissa tällä hetkellä mennään!! Erikoinen yhtälö, jota minä purkaisin ( jos olisin aktiivisesti mukana) menemällä tapaamaan kiekkoilumme isoja kihoja ( Nummela, Kummola, Hiltunen etcc ) ja kertoisin, että kiekkosäätiössä makaa kymmeniä miljoonia eri pankkiirien sijoitusten ja omien profiittien " hellässä huomassa" !! Sitten vaan se kuuluisa nyrkki pöytään ja rahat ( edes osa) takaisin sinne ( kentälle ) - siellä ne on tehtykin - take my word!! Niissä talkoissa olen itsekin ollut fyysisesti mukana niin pelaajana ( 1974 Helsinki ) ja (1982 Helsinki & Tampere ) kuin Coachina ( Team Finland, Switzerland ; France ) , joten tiedän mistä puhun!! Joten ihmettelen, mitä nämä ns. seurajohtajat miettivät ahdingossa- tai miettivätkö mitään!!?? Siinä " hiljaisuuden" ja " sormi revassa" hengessä: " Have A Great Day" , Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Lion # 79, gsm: 050 4663701
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Teille alatyylin ihannoitsijat. Mä sanon, et reva on myös rakennustekniikkaan liityvä lyhenne sanasta Revalauta... myöskin treevilauta sekä vinotuki.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Teille alatyylin ihannoitsijat. Mä sanon, et reva on myös rakennustekniikkaan liityvä lyhenne sanasta Revalauta... myöskin treevilauta sekä vinotuki.
Eikös se ole reevalauta, vinoreeva? Ainakin googlaus tekee selvän eron revan ja reevan välille, kun googlaa reevalauta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Eikös se ole reevalauta, vinoreeva? Ainakin googlaus tekee selvän eron revan ja reevan välille, kun googlaa reevalauta.

Tuollaisen itse löysin
 

Liitteet

  • Screenshot_20210818-114728_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210818-114728_Samsung Internet.jpg
    328,2 KB · kertaa luettu: 158

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Miksi jotenkin hörähdin tälle julkaisulle juuri, kun Manu voivottelee Busterlnsa tilaa.

Linkki siis FB:n julkiseen paikallistyhmään.


(kuvakaappauksen lisääminen tyssäsi, painuin metsään)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Have A Great Day" , Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, Lion # 79, gsm: 050 4663701
Ilmeisesti Tami halusi todellakin varmistaa lukijoiden muistavan hänen olevan jääkiekkoleijona numero 79, kun se piti oikein kahteen kertaan mainita tuossa lopussakin? Simply great!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jossain vaiheessa Tami viljeli kommentoinneissaan paljon väitettä, kun pelaajat kaatuivat takapuolelleen, että he olivat ”revallaan”.

Noita Jussin höpinöitä ennen olin käsityksessä, että kyseinen sana viittaa tosiaan ulkosynnyttimiin. En tiedä, onko joku murrejuttu tms. Ei Tami ainakaan voi olla väärässä tässäkään asiassa, kun hän lupasi sentään tarjota myös seksuaalikasvatusta.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Täällä pohjoisessa puhutaan revalaudasta yms. Tiedän toki, että revalla voidaan tarkoittaa toki muutakin, mutta en ole koskaan kuullut, että kukaan meinaisi sanalla persettä.

Tuli kyllä kieltämättä puskista tuo.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Boldaus oma. Ei viikkoa ilman uutta meriittiä. Mitähän seuraavaksi?

Nyt faktat kuntoon arvon tasalakit. Coach Team Finland II 85-86, Coach Team Finland 87-88 !! Mind your own fucking finger in reva ja mene metsän reunaan parkumaan Please! Se auttaa I assume !!
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Urbaani sanakirja tarjoaa sanalle "reva" seuraavan selityksen:
"Alunperin perse. Nykyisin käytön "jakaa revaa" = "jakaa persettä" vuoksi tarkoittaa pillua."

Eiköhän Don sanan vanhaan merkitykseen viitannut - i assume!!!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kaipa sitä sormensa saa revaan, kun on pelaajalegenda Clevelandissa ja Kokudossa, sekä kaatanut yksin Neuvostoliiton ja toiminut maajoukkuekapteenina. Simple as that!
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Nyt faktat kuntoon arvon tasalakit. Coach Team Finland II 85-86, Coach Team Finland 87-88 !! Mind your own fucking finger in reva ja mene metsän reunaan parkumaan Please! Se auttaa I assume !!

Syytän Wikipediaa väärästä informaatiosta (false information)!! Sitten menen metsään parkumaan elämän kovuutta (hard live) ja otan one way ticketin ( yksisuuntalippu) Pohjois-Koreaan sormi revassa!!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
"Sormi vinolaudassa". Siitäpä kaikille veljille uusi sanonta, jos ei kuulija ymmärrä niin osoittakaa lähintä metsän reunaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös