aurora borealis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
@Barnes Teuvo Hakkaraisen voisi vielä lisäillä listaan, miksei Laura Huhtasaarenkin. Olis kyllä kova kattaus tarjolla ja viihdettä pomminvarmasti luvassa!!
Lisätään tuohon vielä ulkomaan vahvistuksena sveitsiläinen hammaslääkäri sekä veljet jotka tilataxin takapenkillä päättivät että suljetaan liiga forever. Nämä voisivat toki tulla mukaan kesken kauden, siinä vaiheessa, kun talosta on jo muutama asukas häädetty tieltä pois.Pitäisi kyllä saada syksyn BB:hen seuraava kattaus:
Tami
Summanen
Väyrynen (one and only)
Valavuori
Mervi Kallio
Karalahti
Pekka Lehtinen
Tauski
Andy McCoy
Helena Petäistö
Tuure Boelius
Maria Nordin
Sofia Belorf
Tilaisin välittömästi. Tosin voisi olla että uniset veljet estävät näitä persoonia toimimasta.
Siis kenelle imitaattorille noi THF kaverit soitti. Eihän toi ny vittu oikeesti voi olla Tami...
Tuohon vielä Tuomas Enbuske sekä Janni Hussi.Pitäisi kyllä saada syksyn BB:hen seuraava kattaus:
Tami
Summanen
Väyrynen (one and only)
Valavuori
Mervi Kallio
Karalahti
Pekka Lehtinen
Tauski
Andy McCoy
Helena Petäistö
Tuure Boelius
Maria Nordin
Sofia Belorf
Tilaisin välittömästi. Tosin voisi olla että uniset veljet estävät näitä persoonia toimimasta.
Eikä siihen mitään äänestyksiä tarvita, kun Tami tiputtelee porukkaa yksitellen.Pitäisi kyllä saada syksyn BB:hen seuraava kattaus:
Tami
Summanen
Väyrynen (one and only)
Valavuori
Mervi Kallio
Karalahti
Pekka Lehtinen
Tauski
Andy McCoy
Helena Petäistö
Tuure Boelius
Maria Nordin
Sofia Belorf
Nyt on veli Barnesin matematiikkapää jäässä, tuossa on ihan liikaa väkeä ykkösketjuun. Tauskin jättäisin armotta penkin päähän enforcerin rooliin, lyö yhtä sujakasti niin miehet kuin naiset.Pitäisi kyllä saada syksyn BB:hen seuraava kattaus:
Tami
Summanen
Väyrynen (one and only)
Valavuori
Mervi Kallio
Karalahti
Pekka Lehtinen
Tauski
Andy McCoy
Helena Petäistö
Tuure Boelius
Maria Nordin
Sofia Belorf
Eli Juhanista tulisi nyt pikkuisen myöhässä Suurin pudottaja. Näin ne hommat hoidetaan!Eikä siihen mitään äänestyksiä tarvita, kun Tami tiputtelee porukkaa yksitellen.
Ei toki, muut talon asukkaat kokevat pakottavan tarpeen ennemmin tai myöhemmin lähteä omatoimisesti lähimetsään elämän kovuutta parkumaan!!Eikä siihen mitään äänestyksiä tarvita, kun Tami tiputtelee porukkaa yksitellen.
My God, kun noin häpäistään vanhaa legendaa halvan huumorin varjolla. Oli sitten veli Alkio, tai joku muu uninen, syytä olisi roikottaa nilkoista Aurajoen yllä!! Ja näin maestro varmasti on tehnytkin/tulee tekemään. I assume.Eiköhän se ollut veli Alkio joka tuossa esiintyi.
Nyt äkkiä Kuusamakujalle vinkkiä, pitäisi viisukuninkuus palauttaa Suomeen yli 15 vuoden odotuksen jälkeen jos tänäkään vuonna ei natsaa. Siinä olisi mestarille kappale lavashowneen päivineen valmiina:
Kyllähän tuolla viisuissa voisi pärjätä, jos joku Suomen palauttaisi menestyskantaan ja koko Euroopan huulille niin kyllähän se itse mestari olisi.
Vähän ihmetyttää, kun paikallista ykköslehteä on tullut seurattua lähes päivittäin, eikä ensimmäistäkään miljoonien liikevaihtoa pyörittävän Br72#:n mainosta oo osunu silmiin. Bro varmaan luottaa siihen, että kaikkihan HÄNET tuntee ja vaalimainontaan on turhaa satsata.
Koko Eurooppahan tuntee Tamin, onhan hän sentään tunnettu kansainvälinen kirjeenvaihtaja joten olisi häpeällistä olla äänestämättä häntä, take my word!!Tami ensi vuonna edustamaan Suomea viisuihin, ilman karsintoja. Tai jos veljet haluavat karsinnat järjestää, niin ei se ongelma ole, Tami on tottunut tulemaan karsinnoista voittajana ulos. Take my word!!
Näitä unsia esityksiä kun tässä on katsellut, niin on päivänselvää että Tami olisi korjannut potin tässäkin kilpailussa. Suomeakin on edustamassa jotain nuoria veljiä, jotka huutavat ja heiluvat lavalla kuin hullut. OMG, sanon minä!!
Kai siitä tulee vielä samanlainen tapaus kuin Juuselan kanssa eli aletaan puuhaamaan palaveria, jossa on tarkoituksena selvittää asiat kasvotusten, mikäli vaan vastapuoli sellaiseen uskaltautuu. Yleensähän näissä hiirulaiset lähtevät parkumaan metsään jne. vai miten se menikään Enbusken kanssa.My God, kun noin häpäistään vanhaa legendaa halvan huumorin varjolla. Oli sitten veli Alkio, tai joku muu uninen, syytä olisi roikottaa nilkoista Aurajoen yllä!! Ja näin maestro varmasti on tehnytkin/tulee tekemään. I assume.
Vastasiko maestro näihin kommentteihin enää mitään? Vai taputeltiinkohan keissi "hiiret vinkuu, karavaani kulkee" hengessä?Kai siitä tulee vielä samanlainen tapaus kuin Juuselan kanssa eli aletaan puuhaamaan palaveria, jossa on tarkoituksena selvittää asiat kasvotusten, mikäli vaan vastapuoli sellaiseen uskaltautuu. Yleensähän näissä hiirulaiset lähtevät parkumaan metsään jne. vai miten se menikään Enbusken kanssa.
- Hän on itse haastanut minut väkivaltaiseen kamppailumatsiin, johon sain valita lajin. Vastasin haasteeseen valitsemalla vapaaottelun, mutta Tami teki oharit. Olen tosi pettynyt. Luulin, että hän on sanojensa mittainen mies.Tuomas Enbuske lataa Juhani Tammisen olevan pelkuri: ”Luulin, että hän on sanojensa mittainen mies”
Tuomas Enbuske sanoo, ettei Juhani Tammisella ole mitään järkeä lähteä haastamaan häntä oikeuteen kunnianloukkauksesta.www.iltalehti.fi
Enbuske sanoo, että Tamminen on itse aloittanut koko homman ja hakee vain huomiota järjettömällä tavalla.
- Olen tosi pettynyt. Tämä on kummallista pelkuruutta. Olen aina ymmärtänyt, että jääkiekkopiireissä mies pitää sanansa, hän kertoo.
Enbuske on treenannut matsia varten ahkerasti kolistelemalla puntteja ja painimalla. Ottelu olisi järjestetty vapaaottelun virallisten sääntöjen puitteissa ja tuomarin silmän alla.
- Lähdin liikkeelle aika lailla nollasta, joten Tamilla olisi ollut täydet mahdollisuudet selvitä ottelusta. Hän on kuitenkin entinen jääkiekkoilija, jolla on kova fyysisen kuntopohja.
Tamminen kertoo myös Iltalehdelle, että Sensuroimaton Päivärinta -ohjelman heitossa oli kyse vain huuliverbaliikasta.
Enbuske ei koe asiaa näin.
- Ei hän sitä vitsinä minulle sanonut. Otin sen tosissani vastaan.
- Minusta tuntuu, että hän on keksinyt tämän selityksen jälkikäteen, koska pelkää matsia.
Tamminen sanoo lisäksi, että Enbuske kertoo hänestä valheellista tietoa ohjelmassaan.
- Mitä valheellista tietoa minä olen levittänyt? Haaste on julkisesti nähtävissä Päivärinta-ohjelmassa, Enbuske sanoo.
- On turha valittaa, jos itse ensin haastaa. Olen aina kuvitellut, että näihin lätkäihmisiin voi luottaa, mutta tämä näyttää olevan se rohkeuden taso siellä.
Vastasiko maestro näihin kommentteihin enää mitään? Vai taputeltiinkohan keissi "hiiret vinkuu, karavaani kulkee" hengessä?
Ei pidä takertua pikkuseikkoihin. Kuulostaa todella oudolta, jos Tami ei muka ole millään muotoa Tanskan nousun takana. Kai sitä nyt sentään Kööpenhaminassa on käyty ja siellä joku koulutuskeikka vedetty.Tanska on toisessa lohkossa, Leijonilla on tänään vastassa Kazakstan. I assume. My God, kumpi meistä nyt on uninen, minä vai maestro?
Kerran uninen elämänkovuuden parkuja- aina uninen elämänkovuuden parkuja- simple as that!!! Lion 79:llä taitaa olla jo ensimmäinen patteri sunnuntai kukkoa takana, I assume? Joten hiukan tarina Viruksesta päättyi väärälle pysäkille.Tanska on toisessa lohkossa, Leijonilla on tänään vastassa Kazakstan. I assume. My God, kumpi meistä nyt on uninen, minä vai maestro?