Kai siitä tulee vielä samanlainen tapaus kuin Juuselan kanssa eli aletaan puuhaamaan palaveria, jossa on tarkoituksena selvittää asiat kasvotusten, mikäli vaan vastapuoli sellaiseen uskaltautuu. Yleensähän näissä hiirulaiset lähtevät parkumaan metsään jne. vai miten se menikään Enbusken kanssa.My God, kun noin häpäistään vanhaa legendaa halvan huumorin varjolla. Oli sitten veli Alkio, tai joku muu uninen, syytä olisi roikottaa nilkoista Aurajoen yllä!! Ja näin maestro varmasti on tehnytkin/tulee tekemään. I assume.
Tuomas Enbuske lataa Juhani Tammisen olevan pelkuri: ”Luulin, että hän on sanojensa mittainen mies”
Tuomas Enbuske sanoo, ettei Juhani Tammisella ole mitään järkeä lähteä haastamaan häntä oikeuteen kunnianloukkauksesta.
www.iltalehti.fi
Enbuske sanoo, että Tamminen on itse aloittanut koko homman ja hakee vain huomiota järjettömällä tavalla.
- Olen tosi pettynyt. Tämä on kummallista pelkuruutta. Olen aina ymmärtänyt, että jääkiekkopiireissä mies pitää sanansa, hän kertoo.
Enbuske on treenannut matsia varten ahkerasti kolistelemalla puntteja ja painimalla. Ottelu olisi järjestetty vapaaottelun virallisten sääntöjen puitteissa ja tuomarin silmän alla.
- Lähdin liikkeelle aika lailla nollasta, joten Tamilla olisi ollut täydet mahdollisuudet selvitä ottelusta. Hän on kuitenkin entinen jääkiekkoilija, jolla on kova fyysisen kuntopohja.
Tamminen kertoo myös Iltalehdelle, että Sensuroimaton Päivärinta -ohjelman heitossa oli kyse vain huuliverbaliikasta.
Enbuske ei koe asiaa näin.
- Ei hän sitä vitsinä minulle sanonut. Otin sen tosissani vastaan.
- Minusta tuntuu, että hän on keksinyt tämän selityksen jälkikäteen, koska pelkää matsia.
Tamminen sanoo lisäksi, että Enbuske kertoo hänestä valheellista tietoa ohjelmassaan.
- Mitä valheellista tietoa minä olen levittänyt? Haaste on julkisesti nähtävissä Päivärinta-ohjelmassa, Enbuske sanoo.
- On turha valittaa, jos itse ensin haastaa. Olen aina kuvitellut, että näihin lätkäihmisiin voi luottaa, mutta tämä näyttää olevan se rohkeuden taso siellä.