Aurinkokuningas on myös kommenttikentässä linjannut vaaliteemansa:
"Kiitos viestistä; olen jo useamman kerran kertonut seuraavaa: In case tulen valituksi ; tulen kääntämään omakätisesti kaikki sadat kyltit Suomen Turussa, joissa - kiitos nykyliiderien - lukee kissankorkuisin kirjaimin : " Luvaton palloilu kielletty" - muotoon TERVETULOA PELAAMAAN !! Siinä kykypäättäjien - joista useimpien hikitippa on irronnut vasta saunassa- SUURI HEUREKA ainakin kotikaupungissani Turussa!! Lisäksi minun syntymätodistuksessa lukee kotipaikkana " Turku" , kun taas - käy tsekkaamassa - useimpien ns. kärkileaderien ( esim. Kokoomus ) kohdalla lukee pienten pikkuruisten paikkojen nimet!! HIFK:N aikoina ( 1972-75 ) käytimme silloisen pukukopin huumorissa termiä " heinäkenkä" !! You got it?? Br Lion # 79"
Samalla siellä joku uninen muistutteli, että Ranska itse asiassa tippui jo puolivälierissä. Olisiko sitten Haapaluodon maisemissa auennut jo aamukukko kun runosuoni sykkii tähän malliin heti aamupäivästä. Uutena tietona itselleni Tamin latinankielen osaaminen.
"Oikea havainto ; Alex Stubbin sanoin: " Sori siitä" !! Jotta totuus ei unohtuisi niin seuraavaa : Olimme ( Team France ) Gävlen lohkon ( kuusi joukkuetta ) toinen (2.) ja Suomi Tukholman lohkon kolmas ( 3.) !! Kiitos Rene Faselin ja muiden " itämaan tietäjien " saimme palkinnoksi seuraavan ohjelman " : Pelasimme edellisenä iltapäivänä ( 16-19 ) Italiaa vastaan Gävlessä ; pakkasimme varusteet ja ehdimme hädin tuskin tavaroiden ja pukukoppijärjestelyjen Globeniin , jossa Suomi oli pelannut kaikki lohkonsa pelit ( 5) asunut Globenin vieressä ja yllätys yllätys 30 min peli tasan 0-0 ja Jamo ottanut kaksi läpiajoa kiinni ( Pajonkowski & Pouget ) !! Se siitä - veli Faselin & kumppanien ammattitaidosta ja kuuluisasta puolueettomuudesta!! Joten conclusion : Hammaslääkärit hoitakoot jatkossakin poraamisen ja amalgaamipaikkojen asennukset ; ja pelihomma meille kiekkoammattilaisille!! " O Tempora O mores " sanoisivat latinan taitajat ( olen yksi heistä) !! JT ; Lion # 79, 227 A maaottelua ; tehot niissä 105 pistettä aikana ( 1969-82) , jolloin IIHF ei tunnistanut ns. toista syöttäjää ( second assist) !! JT"
"Ps. Suomella 3:n päivän huili alla ; meillä hädin tuskin 16 tuntia!! Jokainen ammattilainen ( pro) joka ymmärtää palautumisen päälle , niin siitä sitten lisää please!! Palautuminen , niin kuin rasituskin on aina : Fyysinen, henkinen ja moraalinen kokonaisuus- siksi sillä on merkitystä!! Tämä merkitys ei ikävä kyllä tullut Renen hammaslääkärin opinnoissa Fribourgissa riittävästi esille!! Veikkään, että ko. luennon ( palautuminen ) Rene nukkui - aivan kuten Tukholmassa komiteoineen!! JT"