Tässäkin ketjussa kun on brändin päälle kuseskelusta puhuttu ja niitä kuseskelijoita aiheellisesti esiin nostettu, niin kyllähän tämä 90-luvulla Juhani Tammisen nimellä esiintynyt ja itseään valmentajaksi tituleerannut kaveri on yks niistä pahimpia Don Tamin brändin päälle kuseskelijoita, my god!Sitä " tikulla " ( Koho 221 ) silmään ( kts. 5 mins major for high sticking ) joka vanhoja muistelee, mutta tässä " veli " Tami puhuu vuoden -95 kisoista samana vuonna " veli " Rantalaisen " piinapenkissä " ( hot seat brought to you by Narvia bros ).
Kyllä taas meinasi mennä aamukahvit henkeen kun erehdyin lukemaan kommentteja Tamin facesta. Joku siellä sanoo että
"Keskiviikkona menen piikille .
Onko sen jälkeen tulevaisuus taattu ?"
Johon monsieur Tamminen vastaa että
"Kiitos kysymästä, on tietysti!! Olen toki itse enemmän verkko, pitkäsiima & heittouistin miehiä!! Keep rocking, JT"
My god!
" Seuraava: Varsinkin salin nuoremmat teitä tullaan pukkaamaan perseelleen , take my word! Eli tarkoittaa mitä? Olette polvellanne, sieltä daamit kerää vehkeensä, hakee sen käsilaukun, eiks niin. Veljet sieltä paikkaa farmarinsa. Nousee toiselta polvelta pikku hiljaa ylös. Miten suhtaudut? Annanko mä(vihellys) niille sun kilpailijoille poikittaista mailaa vai rupeanko parkumaan elämän kovuutta, make your choise!"
Eikö Don ole syntynyt vuonna 1950?reilut 70 v meren äärellä viettäneenä
Tami voisi kirjoitella ajankulukseen parit kala aiheiset kirjatkin, i assume. 100 hooks& fishing nets. Tuo opus kertoisi meille amatööreille, kuinka seisovilla pyyhdyksillä oikein kalastetaan. Tokihan saadut kalat pitää jalostaa ruoaksikin, johon tarpeeseen tarjoillaan opusta: Kalaherkut by mme Tamminen.Odotan innolla päivitystä Tamin ensimmäisestä kevään kalareissusta. Siellä pistetään vedenelävät parkumaan elämän kovuutta kuten Tami teki Neuvostoliitolle joulukuussa -71, Take my word!
Pitkäsiima nostaa 200 kalaa, joka koukussa on kaksi ja verkot valittaa kuin Kupittaalla muinoin. Haapaluodon Pietari näyttää mallia kunhan uniset veljet saa laskettua Busterin vesille.Tami voisi kirjoitella ajankulukseen parit kala aiheiset kirjatkin, i assume. 100 hooks& fishing nets. Tuo opus kertoisi meille amatööreille, kuinka seisovilla pyyhdyksillä oikein kalastetaan. Tokihan saadut kalat pitää jalostaa ruoaksikin, johon tarpeeseen tarjoillaan opusta: Kalaherkut by mme Tamminen.
Nyt kun taitaa mennä kännin puolelle tänään, niin pitäisköhän ottaa yhteys itse Kuusamakujan legendaan? Veikkaan, että ei oo pokkaa tosin, i assume.
MY GOD! Montako peliä oot ite pelannut, saatika couchannut? Oletko kaatanut Neuvostoliiton (yksin tietysti, take my word!) ja luotsannut Ranskan (melkein) maailmanmestariksi? Jos et- hiiret vinkuu, karavaani kulkee! Simple as that!
Mutta tosissaan, kannattaa todennäköisesti varautua täyteen 60 minuutin paineeseen, jos Tamiin henk.koht. yhteyttä ottaa. Riippuen toki, montako Kukkoa Solkungen on ehtinyt jo nauttia.
Mikäli tässä ketjussa monesti julki tullut numero on oikeasti tamin, niin i assume, että moni veli on kaljapäissään rohkaistunut soittamaan itse aurinkokuninkaalle. Kertokaat nyt tänne kokemuksianne noista "kännipuheluista". Lyökö tami luurin korvaan, vai jaksaako kuunnella humalaisen mussutusta?
Tämä ketju on muuten moderaattorien valvovan silmän alla. Henkilövittuilua on siis havaittu ja siitä sitten raportoitu.
Mikäli näin olisi, niin banaanisaaret kutsuisivat ihan helvetin montaa palstaveljeä.Tämä ketju on muuten moderaattorien valvovan silmän alla. Henkilövittuilua on siis havaittu ja siitä sitten raportoitu.
Nyt kun taitaa mennä kännin puolelle tänään, niin pitäisköhän ottaa yhteys itse Kuusamakujan legendaan? Veikkaan, että ei oo pokkaa tosin, i assume.
Ei se mitään piipittäviä hiiriä kuuntele keskikaljapöhnissään. soita selvinpäin.