Tarkoitatko itse mestaria vai mestarin firmaa ? Joko veli Korona, kaatoi firman
Mestarin firmaa. Jospa veli korona aikoo kusta firman nurin, god damn! Taitaa veli korona tosiaankin ottaa Tamin työt. Take my work!
Tarkoitatko itse mestaria vai mestarin firmaa ? Joko veli Korona, kaatoi firman
Eikös eilen ollut tarkoitus mennä kalaan? Jos siellä on ollut verkot ja pitkäsiima (nets, longline) yön pyytämässä. Päivällä saadaan lukea päivitystä kelpo kalansaaliista.Alkaako Veli Juhani, br. Lion #79 hyytymään kun Kuusamakujalla tuntusi olevan rauhallista. Hyvin rauhallista. Aamu-tv:t on tainnu loppua jo ja TS ja HS varmaan luettu kanssa...
Alkaako Veli Juhani, br. Lion #79 hyytymään kun Kuusamakujalla tuntusi olevan rauhallista. Hyvin rauhallista. Aamu-tv:t on tainnu loppua jo ja TS ja HS varmaan luettu kanssa...
Tulipahan tälläinenkin vastaan. Tamille kelpaa vain paras, joten katsoo mökillään omia maalejaan VHS-kaseteilta.
Tulipahan tälläinenkin vastaan. Tamille kelpaa vain paras, joten katsoo mökillään omia maalejaan VHS-kaseteilta. Näyttää olevan myös "Sport SM-liigaan". Onkohan leikkaajan versio, jossa näytetään Tamille onnellinen loppu?
Aina ajankohtaisessa VHS -kokoelmassa näyttää olevan myös Mighty Ducks 3. Tarkoittaako tämä siis Tamin kolmannen kauden maaleja Anaheimin paidassa vai onko kenties pääosassa tuossa leffasarjan kolmannessa osassa?
Ehkä tämä(kin) selviää tulevissa elämänkerroissa tai sitten jotain Kuusamakujan rauhallisena aamuna, kun on aikaa muistella vähän menneitä.
Jännitykseni alkaa olemaan käsin haisteltavissa, ilmestyykö kuuraketti Kuusamakujan rannan laituriin?
"Hienojen " etälaitteiden " avulla olen päässyt seuraamaan tilannetta Haapaluodon maisemissa, joten kaiken pitäisi olla ok, mutta fyysinen " check" sen sitten paljastaa kuinka faciliteetit saarellamme ovat talvehtineet!!??"
koska monet talks- bullshit walks- take my word!!
Riippuu varmaan pitkälti siitä, että kuinka pitkä tentti on ollut. 60 minuutin paine hoituu Tamilta varmasti vanhasta tottumuksesta, mutta jos tentti oli tuota pidempi, niin siinä vaiheessa saattoi alkaa vaikeudet.
Tulipahan tälläinenkin vastaan. Tamille kelpaa vain paras, joten katsoo mökillään omia maalejaan VHS-kaseteilta. Näyttää olevan myös "Sport SM-liigaan". Onkohan leikkaajan versio, jossa näytetään Tamille onnellinen loppu?
Tamilla on ollut jo aika monta päivää Buster työnalla ja vesille tarkoitus mennä samana päivänä. Slow and steady gets you ready!
My GOD. Se on Buster XXL, eikä mikään Buster. Niillä on eroa hei. Silläkin on eroa et teetkö maalin harkkapelissä vai teetkö Moskovan illassa 2+2 Luzhniki stadioniolla 81.000 katsojan edessä.
Missä kunnioitus, mä kysyn vaan. Mä häpeän tuollaista tietämättömyyttä. Mä häpeän
Osuimme samaan lohkoon Sveitsin kanssa ja heidän ( Sveitsi ) peräsimessään Ruotsalainen ex- huippupakki Mats Waltin!! Keskinäinen pelimme ( Fra vs. Sui) oli koko lohkon " the game", jota koko Gävle odotti kuin kuuta nousevaa- niin minäkin!! Punnersimme supertähteni Philippe Bozonin tahtomaalilla 3-2 voiton ; Ranska loppupeleihin Tukholmaan ( playoffs ) ja Sveitsi em. tappion myötä B- sarjaan , jäätyään lohkon viimeiseksi !!