Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 576 137
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
No jaa. Olen itse nähnyt kaikki nämä Tammis- parodiat...noh, parodiana nimenomaan. Ei tässä nyt mihinkään henkilökohtaisuuksiin ole (mielestäni) menty. Kova kiekkomieshän Tami kuitenkin on, ja onhan miehellä omat meriittinsä ja saavutuksensa. Ässät- Sport on myöskin yksi mieleenpainuvimpia ottelusarjoja suomalaisessa kiekkohistoriassa.

Itseäni lähinnä huvittaa Tammisen jatkuva paisuttelu ja liioittelu omista teoistaan, ja huumorin kannaltahan asiaa on tässä ketjussa käsiteltykin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Saattaisin myös olla tuolla veli @Krepo mainitsemalla listalla =). Mutta joo huumorillahan täällä noita on kyllä mun mielestä "vedetty"... Tuskin itse Don Tami niistä pahastuisi. Eihän niissä mihkään henkilökohtaisuuksiin ole menty? Mut täytyy kyllä sanoa, että aika loistavia vetoja on kyllä osa ollut... Noudattaa aika hyvin itse Tamin kirjoituksia.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Ei oikeen keksi mistä asiasta Tamille sitten soittaisi, joku kuulumisten kysely ehkä vähän liian halpaa. Jos pyytäisi luettelemaan saavutukset niin ei ehkä samantien tule punaista luuria.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Ei oikeen keksi mistä asiasta Tamille sitten soittaisi, joku kuulumisten kysely ehkä vähän liian halpaa. Jos pyytäisi luettelemaan saavutukset niin ei ehkä samantien tule punaista luuria.

Soita ja kerro kuinka veri kiehuu vieläkin, kun ei pelattu Pohjanmaalla liigakarsinnan game seveniä, my god!
 

Glory Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Club de hockey Canadien
Hieno, rauhallinen aamu , nyt vielä Kuusamakujan upeissa maisemissa!! Molemmat tilaamani lehdet ( TS & HS ) luettuna " rapid fire " tyyliin illalla tarkemmin!! Samalla ( lue iltapäivä) syyniin myös HS:n " Kuukausiliite" , joka perinteisesti kuuluu kärkikaartiin minun rankingissa!! Lehtien ( koti & ulkomaat) suurkuluttajana tällaiset päivät , kuten tänään ovat todellinen keidas!! Ei kiirettä, paljon mielenkiintoista luettavaa - joten " simply great " sanon minä!! Päivän ( pääsiäisen ) ykkösprojektina on saada vene ( Buster XXL & Yamaha 150 HP) vesille telakalta !! Toivottavasti onnistuu !!
In case onnistuu, on todellisen " Season Openin " aika!! Kun eri hirsimökit ovat meren äärellä, on niihin imeytynyt kosteus saatava välittömästi hallintaa, joten tuuletus, kunnon läpiveto, takka päälle etc.. niin " eiköhän se siitä" !! Samalla verkkovarastoni ( kymmenkunta verkkoa) vaatii ns. " suoristuksen " ja kunnon checkingin, koska perinteisesti niissä on " kunnon ylimääräisiä isoja reikiä" muistuttamassa syksyn kovien tuulien aiheuttamista tuhoista, jotka paikkasin vain satunnaisesti , koska " The season" oli käynnissä ja siksi keskittyminen oli saaliiden pyytämisessä- ei verkon paikkaamisessa!! Joten siinä - " verkonpaikkaajan" hengessä kaikille kollegoille ( kalamiehet ) : " Have A Great Fishing Season" , Br Tami, Lion # 79, Haapaluodon Fisherman # 1 !!

Onko tänään se päivä kun Buster XXXXXL saadaan vihdoin vesille?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaikkien veneilijöiden hengessä, kuinka vaikea se Buster sinne jorpakkoon on tiputtaa kun kohta jo toista viikkoa yritetään?

Toivottavasti kuitenkin pian saadaan kalajuttuja kehiin, siellä on ollut verkko ja pitkäsiima täynnä kuitenkin jo 50-luvulta lähtien.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kaikkien veneilijöiden hengessä, kuinka vaikea se Buster sinne jorpakkoon on tiputtaa kun kohta jo toista viikkoa yritetään?

Toivottavasti kuitenkin pian saadaan kalajuttuja kehiin, siellä on ollut verkko ja pitkäsiima täynnä kuitenkin jo 50-luvulta lähtien.
Tamin Busteria ei mistään kusisesta rampista trailerilla lasketa vesille, se molskautetaan samasta paikasta kun jättimäiset risteilijät. Shampanjapullo kylkeen ja menoksi!
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taitaa vierähtää tovi ennenkuin Kuusamakujalla päästään itse pyydettyjä meren antimia maisteleen. Jos Busterin vesille laittokin näyttää olevan ikuisuusprojekti, niin miten kauan kestää verkkojen (10 kpl) paikkailu ja pitkäsiiman setviminen?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Taitaa vierähtää tovi ennenkuin Kuusamakujalla päästään itse pyydettyjä meren antimia maisteleen. Jos Busterin vesille laittokin näyttää olevan ikuisuusprojekti, niin miten kauan kestää verkkojen (10 kpl) paikkailu ja pitkäsiiman setviminen?

My GOD, missä kunnioitus Tamia kohtaan? Mä kysyn. Tamihan on sanonut moneen kertaan, et vesille lasku johtuu Telakan veljistä. Ei Tami sillemitään mahda, et uniset veljet ei saa mottia kuntoon.

Edit.
Mulla ei mitään moottorivenettä oo, pelkkä soutuvene.
. Keväällä kääntää ympäri, kun se on talven aikana ollu pohja ylös ( bottom up ). Airot paikoilleen ja tulppa reikään. Penkki paikallaan ja sit työntää järveen. Menee pari min.
Jotenkin en ymmärrä et miten Buster XXL jammun 150 heppasella myllyllä on noin paha nakki ammattilaisille...
 
Viimeksi muokattu:

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
My GOD, missä kunnioitus Tamia kohtaan? Mä kysyn. Tamihan on sanonut moneen kertaan, et vesille lasku johtuu Telakan veljistä. Ei Tami sillemitään mahda, et uniset veljet ei saa mottia kuntoon.

Edit.
Mulla ei mitään moottorivenettä oo, pelkkä soutuvene.
. Keväällä kääntää ympäri, kun se on talven aikana ollu pohja ylös ( bottom up ). Airot paikoilleen ja tulppa reikään. Penkki paikallaan ja sit työntää järveen. Menee pari min.
Jotenkin en ymmärrä et miten Buster XXL jammun 150 heppasella myllyllä on noin paha nakki ammattilaisille...

Meinaako veli Niilokin pistää soutuveneen kuntoon ja lähteä kalaan? Keep rocking!
 

hammerhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Telakan uniset veljet ei saa viikossa yhtä Busteria vesille.

My god, mä häpeän!

Eikö telakalla todellakaan tiedetä kenen vene on kyseessä, missä kunnioitus?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Saaristossamme varmasti erilaisia kohtia laivaliikenteen myötä jne., mutta... Tuttu juuri aikas lähistöltä päivitti, ettei mökilleen päässyt, jäät vei voiton. Ehkä tämän Buster tosiaan saa laivareitin. Näin päivittääkseni todellisuutta.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Saaristossamme varmasti erilaisia kohtia laivaliikenteen myötä jne., mutta... Tuttu juuri aikas lähistöltä päivitti, ettei mökilleen päässyt, jäät vei voiton. Ehkä tämän Buster tosiaan saa laivareitin. Näin päivittääkseni todellisuutta.
Mehä emme tiedä Busterin kyvykkyydestä jäiden seassa, sehän voi puskea yllättävänkin hyvin eteenpäin. Ei Tamilla sentään mitään kuuraketin kaltaista halpamallia ole.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Tamihan vaan voisi kerran lämästä (160km/h) rannalta. Olisi sen jälkeen suora reitti mökille kun lämäri sulattaisi kaiken jään matkan varrelta, Samalla lämärillä kuitenkin kaadettiin Neuvostoliitto -71.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Hieno, rauhallinen , pääsiäislauantai Turun Kuusamakujan merellisessä maisemassa!! " Slow and steady- gets You ready" siinä aamun rytmitys- take my word!! Kohta Jaguarin keula suuntaa Haapaluodon maisemiin, toki sillä erotuksella, että auto jää Raustvuoreen parkkipaikalle ja sitten soutuvenellä kohti Haapaluotoa!! Oma Buster XXL & Yamaha 150 HP on vielä " telakalla " Hirvensalossa , toivottavasti kohta on vesillelaskun aika ( alkuviikosta -i assume!! Riippuu luonnollisesti telakkaveljien kiireistä!! Joten nyt on kuntoilupäivän aika ja sama prinsiippi " Slow and Steady- gets You ready" jatkuu takkahuoneeni Gymin puolella!! Joten siinä - kohenevan kunnon ja alkavan mökkisesongin - hengessä: "Keep rocking & have a Great Day", Br Tami, Lion # 79, CEO Eurotam OY, lisää: www.eurotam.com


Alakommenteissa on joku huomauttanut, et tänään on sunnuntai. Tami, sunnuntai...
My GOD miten joku on uskaktanut. Tami tosin, on ollu vastauksessa aika, no maltillinen.
Uniset telakan miehetkin mainitaan. Tami joutunu soutaan ku Buster XXL ja Yamaha edelleen telakalla
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hirvensalon telakkaveljet on varmaan hajottanut Busterin, nyt kusi sukassa niitataan kasaan ja Tami puuskuttaa niskaan, en kadehdi kavereita.

Eiköhän Tami ilmoittaudu hienona, rauhallisena maanantaiaamuna panemaan telakkaveljien ahtauspelin kuntoon.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nyt taitaa jäädä jotain kertomatta, kun Busteriahan ollaan varmaan jo viikon verran oltu laskemassa vesille ja nyt ollaankin soutuveneellä menossa Haapaluotoon. Hyvästä treenistähän se käy, airot käteen ja sitten vaan pumpataan voimaa kaikista lihasryhmistä veneen ahmiessa merimaileja vauhdilla kohti huvilasaaren laituria.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Pitkäsiimakalastus on rauhallisen kalastajan laji. Siimat helposti sotkussa...



Kokeneella veljellä ( Lue Lion # 79) ei sotkeudu siimat eikä omat rahat!!Siimoja - uusia - Raisiontorin liikkeestä, ja rahat Kauppatorin Nordeasta ja Pariisin Societe Generalista ( Mirabeaun konttori), siellä veljet toivottaa aina tervetulleeksi!! Chapeau , sanovat veljet kun astun konttoriin!! Maassa maan tavalla!! JT
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Epäilen että Haapaluotoon ei olla soutuveneellä menossa muuten kuin Facebook-päivityksessä. Vai kuinkakohan pitkä venematka Raustvuoren parkkipaikan liepeiltä on itse kohteeseen? Noinkohan Kuusamakujan kuninkaalla enää löytyy käsistä jerkkua siinä määrin että soutumatka taittuisi, eikä soutupaatilla kulkeminen ehkä olisi egollekaan sopivaa toimintaa.

Taitaa olla parempi että Tami käy vaan antamassa Telakan unisempaakin unisemmille veljille palautteen "60 minutes pressure" hengessä ja ilmoittaa samalla että vuoden päästä keväällä Busterin huoltaa toinen toimittaja. Tämän jälkeen sitten vaan Kuusamakujalle ottamaan syventävät opinnot viikonlopun aviiseista (TS & HS) ja siinä samalla voi ottaa pari (a couple) Kukkoa (Cock).
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Epäilen että Haapaluotoon ei olla soutuveneellä menossa muuten kuin Facebook-päivityksessä. Vai kuinkakohan pitkä venematka Raustvuoren parkkipaikan liepeiltä on itse kohteeseen? Noinkohan Kuusamakujan kuninkaalla enää löytyy käsistä jerkkua siinä määrin että soutumatka taittuisi, eikä soutupaatilla kulkeminen ehkä olisi egollekaan sopivaa toimintaa.
Miten kehtaat? Jos kiekolle on lyöty vauhtia 160 km/h puumailalla nappaskengät jalassa tänä talvena, voimanpaskaa löytyy enemmän kuin sinulta koskaan!!!! En tiedä Raustvuoren parkkipaikoista enkä Haapaluodossa Tamin residenssin sijainnista, mutta Raustvuoren niemestä Haapaluotoon tuli noin kilometrin verran Google Mapsin mukaan. Se on pari rivakkaa vetoa airoilla ja ollaan perillä, vähän siinä joutunee suuntaa ottamaan uusiksi, niin laitetaan puolitoista kilometriä ja neljä vetoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös