No näinhän se juuri on. Ei tuollaista lausuntoa voi antaa, jollei muutos ole jo tiedossa.Rivien välistä tämä Laihon kommentti tarkoittanee sitä, että aivan sama miten viikonlopun peleissä menee niin valmentaja vaihtuu. Kunhan saadaan tulevan valmentajan nimi papereihin. Jotain neuvotteluja on varmasti käyty.
Voinko keksiä? Ehkä, mutta jos tuolla budjetilla on sarjassa viimeisenä ja mestaruutta ei tule, vaikka rahaa on kulunut pienen Afrikan valtion vuosibudjetin verran viidessäkymmenessä vuodessa, voidaan miettiä, onko sydän mukana.
Olisi aika käsittämätön ratkaisu jos näin kävisi! Ensi kaudeksi vielä uusi koutsi penkin taakse ja kukakohan siellä apuvalmentajana edelleen hääräisi? Ei ei, koko paketti vaihtoon jos vaihtamaan lähdetään. Koko ajatus uusiksi ja kohti uusia pettymyksiä.Veikkaan myös, että ketään ei irtisanota vaan Rautakalliosta tulee uusi ykköskäskijä ja muu valmennustiimi jatkaa apuna.
Onko Vuoren lähtö lähellä? – "Ei missään tapauksessa ainakaan ennen viikonloppua" - Kiekkoareena
Laiho juttelee Vuoren tilanteesta
No huomenna nyt tulee tappio, sen tietää kaikki.. mutta Jukurit kotona, Dufvahan voisi antaa pienen armopalan kollegalleen :)
Sanos muuta. Ovat vissiin kaikki niin "jästipäitä", etteivät itse ymmärrä lähteä, tai osaa uusiutua. Lukon sivuille löytää tämän hyväveli ryhmän kokonaisuudessaan: Yhteystiedot | Rauman Lukko | EdustusLukko on kyllä uskomaton organisaatio, samat kaverit pyörii kulisseissa vuodesta toiseen, menestyksestä riippumatta. Seura on hyötysuhteeltaan Suomen heikoin, resurssit ovat vaikka mihin, mutta tärkeintä on taustaryhmän hyväveli ryhmän säilyminen. Laiho, Vanhatalo, Mokka jne..,
Mikael Vuorio saattaa jäädä, mutta en minäkään usko että Saarikoski ja Welling jäävät kun Vuori saa monoa. Toisaalta, eikös silloin lokakuun lopulla kun tälle palstalle ensimmäiset huhut Vuoren saamasta "5 peliä aikaa kääntää suunta"-nootista levisivät, joku tiennyt että koko porukka saa kenkää jos Vuorikin.Olisi aika käsittämätön ratkaisu jos näin kävisi! Ensi kaudeksi vielä uusi koutsi penkin taakse ja kukakohan siellä apuvalmentajana edelleen hääräisi? Ei ei, koko paketti vaihtoon jos vaihtamaan lähdetään. Koko ajatus uusiksi ja kohti uusia pettymyksiä.
Sen enempää Laiho ei keskusteluja avaa mutta sanoo että valmentajan potkimisen sijasta vaihtoehtoja on "pelaajavaihto, pelaajamyynti, pelaajaosto".
Tämä "jästipäälausunto" selittyy nyt ihan jo silläkin, että Vuorta on kuitenkin kirjaimellisesti vuosikausia valmennettu tähän tehtäväänsä. Potkujen antamisen kynnys on varmasti todella korkea, etenkin näin nopealla aikataululla, koska tällöin koko seurajohto menettäisi kasvonsa, kun vuosien työ valuisi hukkaan alle kolmessa kuukaudessa tällaiseen arviointivirheeseen.
Lukko on kyllä uskomaton organisaatio, samat kaverit pyörii kulisseissa vuodesta toiseen, menestyksestä riippumatta. Seura on hyötysuhteeltaan Suomen heikoin, resurssit ovat vaikka mihin, mutta tärkeintä on taustaryhmän hyväveli ryhmän säilyminen. Laiho, Vanhatalo, Mokka jne..,
Tätä minun keskusteluani ei pidä ottaa vittuiluna. Olen vaan useasti pohtinut, kumpi painaa enemmän pelaajan vaaterissa, palkka vai menestys.Tai sitten voidaan miettiä, että onko rahaa käyttämässä henkilöitä jotka eivät osaa asiaansa ja hukkaavat rahaa olemattomiin. Ja eihän rahalla kaikkea saa. Siellä pitäisi olla myös osaamista käytännön tasollakin.
Täysin samaa mieltä.Lukko on kyllä uskomaton organisaatio, samat kaverit pyörii kulisseissa vuodesta toiseen, menestyksestä riippumatta. Seura on hyötysuhteeltaan Suomen heikoin, resurssit ovat vaikka mihin, mutta tärkeintä on taustaryhmän hyväveli ryhmän säilyminen. Laiho, Vanhatalo, Mokka jne..,
Tätä minun keskusteluani ei pidä ottaa vittuiluna. Olen vaan useasti pohtinut, kumpi painaa enemmän pelaajan vaaterissa, palkka vai menestys.
Ei nuo ole toistensa poissulkevia missään nimessä. Ja puhutaanko henkilökohtaisesta vai joukkueen menestyksestä?Tätä minun keskusteluani ei pidä ottaa vittuiluna. Olen vaan useasti pohtinut, kumpi painaa enemmän pelaajan vaaterissa, palkka vai menestys.