karhu kirjoitti:
Kerro nyt Tomze minulle ketä hankkisit vaikka noin esimerkiksi noiden kaikkien potkimiesi pelaajien tilalle?
Ja miksi uskot niiden takaavan paremman menestyksen?
Kaikkia meitä harmittaa,mutta pakko olla maltillisia jossain määrin,kun muistelemme menneisyyttämme ja tiedostamme ettemme ui rahassa.
Off-topiciksi menee, anteeksi siitä etukäteen, mutta vastataan kun pyydetään.
Kuten olen jo aiemmin sanonut, niin olisin yrittänyt pitää viime kauden kokeneet Rauteen ja Kaipaisen, tai hankkia samalla kokemustasolla varustettuja muita pelaajia.
Esim. Törnvall ja Aston nyt ei korvaajia tartte. Eikä oikeestaan Hirvonenkaan, sen verran paskoja suoraan sanoen on.
Maalivahdit: Kilpeläinen ja Kaltiainen. Mielestäni riittävä kaksikko, jos viisikkopuolustus toimii.
Pakit: Peltonen, Konttinen, Toivonen, Rontti, Sammalkangas, Heikkinen ja Kesä. Siinä tarpeellinen runko pakistolle, muut roskat rohkeesti pois kuleksimasta, eli törnvall, aston, tienranta.
Hyökkäys: Kivenmäki, Kuusela, Häppölä, Kuparinen, Forsbacka, Huhtanen, Joensuu, Wandell, Takala, Rautee, Kaipainen, Tasku, Crombeen.
Siinä alkaa olla tarpeellinen runko hyökkäykselle, muut roskat esim. nilkkavaivainen Naurov tervehtymään johonkin muualle. Tosin muutamaa pelaajaa tuokin hyökkäys huutaa. Esim. Hisey vielä tuohon pakkaan, niin tuokaan liian kallis meille olisi, minun käsittääkseni. Tosin tolla porukalla, sitten pitäisi onnistuakkin jo.
Kuitenkin mielestäni Pajuoja & Härkälä kaksikko on surkeasti epäonnistunut niin joukkueen kokoamisessa kuin joukkueen pelisysteemin luonnissa, kuin myös joukkueen kurssin muuttamisessa.
Ei tällä valmennuskaksikollakaan voi kovin korkealla olla, jos ei tuolla kokoonpanollakaan voi olla. Niin ja jos Karri Kivi ja vaikka Jari Korpisalo tulisivat valmentamaan Ässiä nyt kesken kauden, niin tuskinpa kovin paljon huonommin voisi enää mennä.