Joulukinkku? Hyi helvetti...
Onpa mukavaa, että maailmassa on joku muukin joka ei joulukinkusta pidä. Mielestäni on omituista, että porukat paistavat kinkkuja jo hyvissä ajoin ennen joulua. Luulisi siihen olevan läpikyllästynyt jouluun mennessä. Itselläni on täysi työ nieleksiä ne pari palaa aattona mutsin mieliksi.Joulukinkku? Hyi helvetti.
Onpa mukavaa, että maailmassa on joku muukin joka ei joulukinkusta pidä.
Kalaa yes, muut eivät oikein iske.Syötkö muuta lihaa...nautaa, kalkkunaa tai kalaa? Periaatteessa joulupöydän kamaa kaikki.
Ei tuottaisi pientäkään ongelmaa. En syö kinkkua, se on pahaa.
Eikö pikkujoulukinkun jälkeen jouluaaton kinkku jo ala tympiä? Itse syön jouluna pari palaa, lähinnä mutsin mieliksi. Eikä syynä ole se, etteikö mutsi osaisi ruokaa laittaa, päinvastoin. En ole koskaan tykännyt joulukinkusta. Meillä ei kotona kinkkua paisteta laisinkaan.
Tykkäätkö muuten kinkusta? Paljonko syöt sitä jouluna? Mitä mieltä olet siitä että jengi valmistaa joulukinkkuja jo ennen joulua?Onpa mukavaa, että maailmassa on joku muukin joka ei joulukinkusta pidä. Mielestäni on omituista, että porukat paistavat kinkkuja jo hyvissä ajoin ennen joulua. Luulisi siihen olevan läpikyllästynyt jouluun mennessä. Itselläni on täysi työ nieleksiä ne pari palaa aattona mutsin mieliksi.
Aivan, että tällainen joulutraditio. Säästä meidät kuitenkin yksityiskohdilta.23-24.12 yöllä yleensä isän kanssa kinkkua hoidellaan.
Äläpäs yritä kuittailla, sillä kertaus on opintojen äiti :)Tykkäätkö muuten kinkusta? Paljonko syöt sitä jouluna? Mitä mieltä olet siitä että jengi valmistaa joulukinkkuja jo ennen joulua?
Onpa mukavaa, että maailmassa on joku muukin joka ei joulukinkusta pidä.
Mutta itse joulupöydän suosikki taitaa kuitenkin olla brandy-graavilohi tai kylmäsavulohi, ylivoimaa. Kala on mun juttu.
Ah, taas kinkun aika alkaa olla vajaan kuukauden päästä. ....Voi pojat..Ei malta enää!