Simolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Länsirannikko
Täällä alkaa olla jonoa oven takana.Laita osoite YV:llä. Tulen teille joulunviettoon.
Täällä alkaa olla jonoa oven takana.Laita osoite YV:llä. Tulen teille joulunviettoon.
Itsellä myös uunissa pienempi kinkku, 1120 grammaan. Ylivoimaisesti pienin koskaan ostamani ja paistamani kinkku. Tähän syynä se luonnollinen syy että syöjiä on vähän ja syöntipäiviäkin vain pari. Noin tunti vielä ja sitten valmista.Pariin vuoteen ei tullut kinkkua lämmiteltyäkään, mutta nyt uuniissa 1060 grammainen sikapallero. 72 näyttäs mittari eli kohta pihalle. Lohi savustuu tuurillaan samoille hetkille. Niitä sitten Porokylän Pikku Tuliaisen päällä tähän iltaan, niin eiköhän tohdi vattansa alla makailla.
No tuu äkkiä aukaseen ovi. @Simolainen paleltuu tuonne hankeen, sillä on varmaan hypotermia. Se otti lämmikkeeksi huikan jostain pullosta. Sillä lähti näkö, tuli maha kipeäksi ja tajukin meni. Odota, mä katon tän pullon. Tää on jotain Lasolia. Ihan outoa brenkkua mulle. Ei hitto, sillä kasvaa karvaa kämmenissä. En mä minkään runkkarin kans tuu lauteille. AUKAISE ÄKKIÄ SE OVI ENNEN KUIN @Simolainen HERÄÄ!!!!Ai jumalauta, just sain muksut nukkumaan ja bissen auki. Tuu tänne, sauna on lämmin ja olutta on!
Väärä ketju. Turkey on valtio.Kilon kalkkunafilerulla on valmis. Mureana pysyi kaksi tuntia 150 asteessa paistuttuaan. Terveelliseen sapuskaan siirtyminen*
on poistanut kinkun jouluruokaosastolta.
* lääkärin määräys
Mitä? Häh? Ny rillataan! Eiku…No tuu äkkiä aukaseen ovi. @Simolainen paleltuu tuonne hankeen, sillä on varmaan hypotermia. Se otti lämmikkeeksi huikan jostain pullosta. Sillä lähti näkö, tuli maha kipeäksi ja tajukin meni. Odota, mä katon tän pullon. Tää on jotain Lasolia. Ihan outoa brenkkua mulle. Ei hitto, sillä kasvaa karvaa kämmenissä. En mä minkään runkkarin kans tuu lauteille. AUKAISE ÄKKIÄ SE OVI ENNEN KUIN @Simolainen HERÄÄ!!!!
Trikiinit ok ?Villisikakinkku kypsä. Nyt pähkäilen vedänkö tuohon kuorrutuksen vai en.
En ole ennen villisiasta kinkkua tehnyt ja nyt jouduin itse suolaamaankin. Jännä nähdä millainen on.
Pakko oli kokeilla kun mahdollisuus tuli.
Trikiinit ok ?
Mainiota. En halua, että sairastut. Hyvää joulua ja mureaa villisikaa !Juu, lähti tutkittavaksi ennen kuin liikkui eteenpäin käsittelyyn. Kaikki oli ok, kokin osaamistaso vaan vähän alhainen.
Mainiota. En halua, että sairastut. Hyvää joulua ja mureaa villisikaa !
Suosittelen sinulle ja kaikille muillekin, että joulun jälkeen haette kaupasta oman kinkun alennushintaan (ehkä 3€/kg?), niin pääsee sitten myös itse valvomaan valmistusta ja saa samaan hintaan myös erittäin halpaa ravintoa välipäiville. Itse aion toimia näin tänäkin vuonna.Ai ai, kateellisena täällä seurataan kun muut saanut tehdä harrastuksesta parasta eli valvoa (juomien kanssa?) kinkun paistumista.