Mun yks frendi kans verhoutuu yleensä heti ekojen räntäsateiden aikaan joulunhengen mukasesti. On joulutähtee ja maatalon paimenen eläintä sun muuta.
Onko tuo nyt se joulupukki?
Mun yks frendi kans verhoutuu yleensä heti ekojen räntäsateiden aikaan joulunhengen mukasesti. On joulutähtee ja maatalon paimenen eläintä sun muuta.
Ai Teemu vai?Pukki Tulee, Oletko Valmis.
Ai Teemu vai?
Tänään täällä Fugessa ostoskeskuksessa joululaulut jo soi.En ole kuullut vielä edes yhtään joululaulua. Kiitos paikallisille kaupoille.
Sama täällä. Aikunen ihminen. Hän on nyt sitten päättäny että mennään hänen vanhemman tyttärensä perheineen tykö syämään joulupaskaa. Ja toki sinne tulee jotain sen tyttären miähen sukulaisia myäs. Ei jumalauta. Sitten Tapanina muijan siskon synttärit. Pakko kuulemma osallistua. Voi vittu että mä NIIN toivon koronaa tai jotain muuta kulkutautia etten "sais" osallistua tämmösiin vitun pelleilyihin. "Vietetään aikaa sukulaisten kesken. On niin vitun kivaa vaihtaa kuulumisia kun niin harvoin nähdään." Haistakaa ny paska. Pari viikkoo viä aikaa ja jo nyt vituttaa niin ettei veri kiärrä.Puoliso taas rakastaa tätä seasonia.
Sama täällä. Aikunen ihminen. Hän on nyt sitten päättäny että mennään hänen vanhemman tyttärensä perheineen tykö syämään joulupaskaa. Ja toki sinne tulee jotain sen tyttären miähen sukulaisia myäs. Ei jumalauta. Sitten Tapanina muijan siskon synttärit. Pakko kuulemma osallistua. Voi vittu että mä NIIN toivon koronaa tai jotain muuta kulkutautia etten "sais" osallistua tämmösiin vitun pelleilyihin. "Vietetään aikaa sukulaisten kesken. On niin vitun kivaa vaihtaa kuulumisia kun niin harvoin nähdään." Haistakaa ny paska. Pari viikkoo viä aikaa ja jo nyt vituttaa niin ettei veri kiärrä.
Vetäiset liukkaalla kadulla juuri ennen pyhiä seitsemättä kertaa kyljellesi ja siinä se. Joulu pelastettu.Sama täällä. Aikunen ihminen. Hän on nyt sitten päättäny että mennään hänen vanhemman tyttärensä perheineen tykö syämään joulupaskaa. Ja toki sinne tulee jotain sen tyttären miähen sukulaisia myäs. Ei jumalauta. Sitten Tapanina muijan siskon synttärit. Pakko kuulemma osallistua. Voi vittu että mä NIIN toivon koronaa tai jotain muuta kulkutautia etten "sais" osallistua tämmösiin vitun pelleilyihin. "Vietetään aikaa sukulaisten kesken. On niin vitun kivaa vaihtaa kuulumisia kun niin harvoin nähdään." Haistakaa ny paska. Pari viikkoo viä aikaa ja jo nyt vituttaa niin ettei veri kiärrä.
Voi olla ettei menis läpi enää toi kylkiluitten telominen...Vetäiset liukkaalla kadulla juuri ennen pyhiä seitsemättä kertaa kyljellesi ja siinä se. Joulu pelastettu.
Tunnen sun tuskasi. Minäkin olen jouluihminen, mutta en ymmärrä miten kaikilla sukulaisilla hyppääminen liittyy jouluun? Toi on ihan hirveetä ja onneks en enää nykyään moiseen joudu. Vanhemmat päästän meille syömään aattona, koska haluavat kuitenkin lapsenlapsia nähdä ja toisinpäin, mutta onneks nekin ymmärtää lähteä ajoissa etteivät häiritse meidän joulun viettoa. Nykyään joulut on ihan parhautta, kun saa vaan olla ja syödä ihan liian paljon. Pari konjakkiakin mennee illan tunteina.Sama täällä. Aikunen ihminen. Hän on nyt sitten päättäny että mennään hänen vanhemman tyttärensä perheineen tykö syämään joulupaskaa. Ja toki sinne tulee jotain sen tyttären miähen sukulaisia myäs. Ei jumalauta. Sitten Tapanina muijan siskon synttärit. Pakko kuulemma osallistua. Voi vittu että mä NIIN toivon koronaa tai jotain muuta kulkutautia etten "sais" osallistua tämmösiin vitun pelleilyihin. "Vietetään aikaa sukulaisten kesken. On niin vitun kivaa vaihtaa kuulumisia kun niin harvoin nähdään." Haistakaa ny paska. Pari viikkoo viä aikaa ja jo nyt vituttaa niin ettei veri kiärrä.