K
Kiekkokatsoja
Voi sitä juhlia yksin, tai pienellä porukalla kotonakin. Siis jos haluaa juhlia.Ei tule, Kiuru kieltää huomenna joulun juhlimisen.
Ja ketjun aiheeseen niin, ajatuksena olen valmis, toimenpitein en vielä.
Voi sitä juhlia yksin, tai pienellä porukalla kotonakin. Siis jos haluaa juhlia.Ei tule, Kiuru kieltää huomenna joulun juhlimisen.
Tai sitten juhlii ihan niinkuin aina ennenkin. Ja niinhän kaikki myös tekevät. Kiuru varmasti itsekin.Voi sitä juhlia yksin, tai pienellä porukalla kotonakin. Siis jos haluaa juhlia.
Ja ketjun aiheeseen niin, ajatuksena olen valmis, toimenpitein en vielä.
Kiurusta, monista muistakaan, tai oikeastaan juuri kenestäkään en tiedä, että miten juhlivat.Tai sitten juhlii ihan niinkuin aina ennenkin. Ja niinhän kaikki myös tekevät. Kiuru varmasti itsekin.
Kaljalaatikko puuttuu listasta.Lähes. Yksi lahja paketoimatta.
Menen valmiiseen ruokapöytään, joten safkoista ei tarvitse stressata. Kyllä niitä kerran vuodessa syö.
Kuvaan ping @Glove - oletko valmis?
Kiitos kysymästä, olen lähes valmis. Maitopurkki pitää vielä käydä ostamassa ja tehdä huominen työpäivä. Sitten olen 109% valmis jouluun.Lähes. Yksi lahja paketoimatta.
Menen valmiiseen ruokapöytään, joten safkoista ei tarvitse stressata. Kyllä niitä kerran vuodessa syö.
Kuvaan ping @Glove - oletko valmis?
Miesten joulu on lämärikisaa, piparimuottien tekoa, kuusenkoristelua ja vieraiden joulupukki-idolsia. Pukkeina ovat jääkiekkoilijat Raipe Helminen ja Ville Nieminen, rumpali Jussi69, juontaja Heikki Paasonen sekä laulaja Antti Tuisku.
Juu, ei ollut paikkakunnalla. Tein noutotilauksen verkkikseen ja tulin toteamaan, että muutama muukin on noutamassa parhaillaan tilauksiaan. Ihan helvetinmoinen jono, mutta jonotetaan nyt, kun ei aiemmin muistanut asiaansa hoitaa.Perkele, klassinen juttu. Yksi lahja unohtunut ja lähin löytynee Helsingistä. Ei ihan hirveästi napostelisi ajaa siihen suuntaan tässä vaiheessa, mutta pakko. Yksi oljenkorsi jäljellä, in Gigantti we trust.