Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Tästä on otettava koppi. Pitää siis pistää anneli koville.Nussitaan äänekkäästi, ettei koirat kuule rakettien/paukkujen ääniä. Kotona.
Copycat
Tästä on otettava koppi. Pitää siis pistää anneli koville.Nussitaan äänekkäästi, ettei koirat kuule rakettien/paukkujen ääniä. Kotona.
Nussitaan äänekkäästi, ettei koirat kuule rakettien/paukkujen ääniä. Kotona.
Tätä keinoa ei meilläkään ole kovin aktiivista yritetty - joskus satunnaisesti ja enempi tietämättämme ollaan ehkä yritetty.Nussitaan äänekkäästi, ettei koirat kuule rakettien/paukkujen ääniä. Kotona.
Aha, sitä ollaan taas kännissä ja selvästi nousuhumalassa, kun halataan koko maailmaa.Tiedäthän, että olen fanisi. Nyt olen vielä suurempi fani. Minä jo seison.
Aha, sitä ollaan taas kännissä ja selvästi nousuhumalassa, kun halataan koko maailmaa.
Mites muuten teidän kissa reagoi paukkeeseen?
Jäbä on kyllä kova ottaa kuppia, mutta taiteilijat usein on. Kai se kuuluu jotenkin siihen luomisprosessiin, juova on luova. Legendaa ilmeisesti, mutta Tove Janssonin väitetään juoneen ison pullon viskiä päivässä. En usko, oli kovin pienikokoinen.Kännissä taas! Kissaa pauke aavistuksen vituttaa.
Jäbä on kyllä kova ottaa kuppia, mutta taiteilijat usein on. Kai se kuuluu jotenkin siihen luomisprosessiin, juova on luova. Legendaa ilmeisesti, mutta Tove Janssonin väitetään juoneen ison pullon viskiä päivässä. En usko, oli kovin pienikokoinen.
Kissallesi lämpimiä ajatuksia täältäpäin, ei ole yksin vitutuksensa kanssa.
Damn right. Nyt en ole koiravahtina missään, mutta sympatiani on maailman koirien puolella etähengessä.Mikäs tässä himassa ollessa. Kumppanin koira kumppanina. Raukkaparka säikkyy ilotulitteita. Onneksi asun täällä mörön perseessä, niin ei ole hirveä pauke. Mutta se yksikin paukahdus, ja tämä tomera leidi kimpoilee pitkin seiniä. No, ehkä puolenyön jälkeen jo helpottaa ja itsekin pääsee hiljalleen nukkumaan. Näin sitä vaan oppii paremmin ymmärtämään sitä jokavuotista ”valitusta” ilotulitteista koiratalouksien suunnalta.