Joulu kohta ohi, miten uusivuosi vastaanotetaan?

  • 17 253
  • 173

Miten vaihdat vuoden?


  • Äänestäjiä
    184
  • Poll closed .

Einonpoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja KooKoo
Joulu on kohta luojan kiitos ohitse. Miten vietät vuoden vaihtumisen? Itse ainakin normaalisti, eli katsoen parvekkeelta kun naapurit polttaa rahojaan taivaan tuuliin.Valtion monopolin tuotteet riittävät minulle.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Lärvit vedetään, en tosin vielä 100% varmuudella tiedä missä ja miten, mutta sen teen.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Kun kerran onnistui, vastasin suhteellisen totuudenmukaisesti että vedän lärvit ja lupaan etten koskaan enää tee sitä.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
30.12 auton nokka kohti Rukaa, jossa mökki odottaa. Kaveriporukalla liikenteeseen, joten voi arvata mikä vaihtoehto oli osuvin. Tulis jo...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En läträä viinalla - ei kuulu tapoihini, en aio katsella naapuruston rakettien ammuntaakaan enkä tuskin lähde kotoakaan mihinkään. Parhaassa tapauksessa vietän sen katsomalla jotain mielenkiintoista leffaa, huonoimmassa tapauksessa se kuluu tietokoneen äärellä kuin mikä tahansa arki-ilta (aivan kuten tänään).

Elämäni on siis totaalisen tylsää ja tapahtumaköyhää, mikään päivä ei eroa toisistaan millään muotoa.

vlad.
 

Tep

Jäsen
Uutenavuotena naureskelen naapurien rahan ampumista taivaalle ja sitten angstaan tavalliseen tapaan. Päivä/tapahtuma muiden joukossa meikäläiselle.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Serge kirjoitti:
Lärvit vedetään, en tosin vielä 100% varmuudella tiedä missä ja miten, mutta sen teen.

Sama.Tosin pientä rajaa pitää olla ,kun täytyy istua lentokoneessa seuraavana päivänä klo 15.00 ja se ei ole hauskaa hommaa krapulassa.
Ellei sitten jatka heti aamusta taas...
 

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Alkoholia olisi tarkoitus nauttia, mutta sen verran kohtuudella, että illan tapahtumat pysyvät muistissa. Niin kuin onneksi taas viime aikoina ovat pysyneet.

Yksi mahdollisuus olisi lähteä katsomaan erästä keikkaa Helsingissä, mutta se näyttää tällä hetkellä aika epätodennäköiseltä vaihtoehdolta. Eli luultavasti muutaman kaverin kanssa ottamaan pohjia, jonka jälkeen matka jatkunee jonkinnäköisiin pippaloihin.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oliskohan se taas meikäläisen perinteinen vaihtoehto, eli kymmeneltä nukkumaan.... Ei hirveästi kiinnostaa nää pakkoryypäjäiset, jos nyt ei sitten satu fiilistä juoda silloin... Mutta näillä näkymin pää tyynyssä ja unta palloon...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Himokselle ~10 hengen porukalla. Sukset taitaa jäädä himaan, eli olennaiseen keskittyessä se varmaankin menee.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
ptk kirjoitti:
Puuttuu vaihtoehto: Olen katkeroituneena töissä.

Siellähän se minäkin. Katkeroituneesta en tiedä, en ainakaan viskisellaisena.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Vanha kunnon lärvätsalo..
 

Aksu

Jäsen
Näillä näkymin töitä paiskiessa menee nämä juhlat, ja hyvä niin. Massajuhlat on paskoja melkein kaikki kun amatöörit lähtee myös ladulle. Pikkujoulujuhlijat juuri ja juuri kestin.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Noh noh! Kyseessähän on vuoden ykkösjuhla juhannuksen ohella. Jokavuotinen noin 100 euroa erilaisiin räjähteisiin ja viinaa viisaudella ystävien kanssa sen verran, että turvallisesti nuo räjähteet pystytään lähettämään taivaalle. Yhteensä tällä kertaa kaveriporukan budjetti ylittänee 300 euroa joten eiköhän me aikasta kohtuullinen ilotulitus saada aikaiseksi.

-ipa rules
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jaahas...

En ole oikein koskaan kiinnostunut uudenvuoden-juhlasta. Kyllä se niin on, että joulu on juhlista tärkein ja sitten pääsiäinen. Uusivuosi menee lähes kuin mikä tahansa normaalikin päivä. Enkä näe oikein järkeä siinä, että käyttäisin rahaani ilotulitteisiin, katselisin vähän aikaa kun ne siellä taivaalla loistaa ja se onkin sitten siinä, miksen saman tien polttaisi rahani tai heittäisi itse rahan taivaan tuuliin? Kai sitä nyt on rahalleen järkevämpääkin tekemistä?

Ei sytytä mua tämä juhla. No kyllä mä silti aina perunasalaattia ja nakkeja tykkään popsia, mutta siihen se sitten jääkin. Ei oikein iske muhun tuo alkoholijuomien juominenkaan ja sitten on muka niin hauskaa, niin hauskaa... just... kyllä mulla on edelleen rahoilleni parempaakin käyttöä...

Niin ja jos haluan katsella ilotulitusta, niin ilmaiseksi pääsen kun katson pihalta naapureiden ilotulitusta...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jaa-a, alkoholia tulee varmaan otettua mutta kohtuudella. Lärvejä tuskin vedän kuitenkaan. Yhdessä avovaimon kanssa kotona huolehditaan miten tuo hurtta taas kestää nuo pommitukset. Siinä kai se menee.
 

Mikko-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmaan aika perinteisesti tulee keittoa otettua "sopivin" määrin, eli aikalailla reilusti ja varmaan tulee ostettua vähintään n.100 eurolla vähän ammuskeltavaa, tosin onhan tuolla vielä 2muovipussillista viimekkin vuodelta, mutta täytyyhän niitä raketteja olla.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Einonpoika kirjoitti:
Miten vietät vuoden vaihtumisen? Itse ainakin normaalisti, eli katsoen parvekkeelta kun naapurit polttaa rahojaan taivaan tuuliin.Valtion monopolin tuotteet riittävät minulle.
Ei hassumpi ajatus. Vielä jos naapurisi sattuvat olemaan ns. elämäntaiteilijoita ja nauttivat erilaisia yhteiskunnan avustuksia, niin hommahan toimii junanvessaakin paremmin. Voit mukavassa myötäisessä katsella ilotulitusta ja kun naapurit huomaavat sinut parvekkeella, hekin uskaltavat ampua reilusti niitä rakettejaan siihen luottaen, että alkoholimonopolin tuotoista pieni siivu on irtoamassa heillekin.

Omasta juhlinnasta ei vielä ole tietoa. Vaihtoehtoina lähinnä rauhassa mökillä, rauhassa kotosalla, örveltämässä kaverin tupareissa tai turvallisesti baarijakkaralla. Ruoan tai juominkien suhteen ei ole kummoisempia perinteitä.
 

Kraztog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Ac Milan,ManU,KuPS, Penguins
Vaihto ehtona olisi pitänyt olla myös,"katson kun ihmiset kaatavat viinaa kurkkuun ja rahaa hukkaan" olisin äänestänyt sitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös