Cannibal, katsos ei kaikki katso vain seurauksien mukaan temppuja. Puhdas taklaus, mikä vahingoittaa pelaajaa on täysin ok. Mutta tuollaiset raukkamaiset tahalliset vahingoittamis yritykset voisi jättää kotiin. Tuolla ei mitään saavuteta. Nyt kävi hyvä tuuri ja Pirnes ei ilmeisesti loukkaantunut pahemmin, mutta oikeuttaako se tekoon tai vähentääkö sen törkeyttä.
Minulla ei ole mitään Jania tai Tsekkejä vastaan, Jagr esim. on yksi suosikkipelaajistani. Dominaattori suosikkimaalivahti. Kuitenkin tämän tapauksen(yksittäinen toivottavasti) teki Caloun juuri, toivottavasti hänkin miettii eikä uusi tekoaan.
Ja kuten sanoin, tuossa näkyi hetkessä miksi mies ei pelaa NHL'ssä ja mikä ero on esim. Vladimir Vujtekkiin.
Tässä ketjussahan ei käsitellä itse ottelua, vaan lähinnä tuota tekoa. Ketju itsessään olisi kuihtunut, jos Calounin temppua ei olisi noin naurettavasti alettu puolustamaan, niihin en voinut olla puuttumatta. Ketjun avaamisen tarpeellisuudesta voi sitten olla montaa mieltä(itse en olisi avannut, vaan tuota käsittelin ohimennen tuolla itse otteluun liittyvässä ketjussa, koska näitä valitettavati ylilyöntejä tapahtuu, kun toisia pelaajia ei kunnioiteta).
Cannibal, jos minä itken niin kovasti, niin koita sinä kirjoittaa nimimerkkini edes oikein, kun otat vain minut esille. Nythän täällä ei kovin moni Tapparan-fani ole edes itkenyt, mielestäni itsekkään en mitään itke, kun en edes mistään elinikäisistä pelikielloista puhu. Vaan sanoin ainoastaan, että J.C. on raukka, sen tuo temppu osoitti.
Toistan, jotta se itkuni viesti menee perille, Jan Caloun on raukka.
Sitten voitkin katsoa kuinka suuri osa on Tappara-faneja jotka tuomitsevat teon ja ketkä muiden joukkueiden. Laskin tuossa vielä 17 viestiä Tapparafaneilta 72'sta, näistäkin 2 Calounin persoonaa kehuvia ja muutama täysin neutraali. Lopuissa tuomitaan teko, joista suurin osa omia vastauksiani, kts. alempaa, mutta eipä taidettu kuin yhdessä huutaa Calounia pois sarjasta. Aivan samalla prosentilla tuomitaan teki muidenkin puolesta ja suurin osa Bluesin faneista. Vain yksi selvästi Calounia palvova henkilö ja muutama täysin seuralleen yksisilmäinen puolustavat tekoa ja syyttelevät Pirnestä. Sen jälkeen vielä voitkin miettiä, että kuinka paljon tässäkin on puolusteltu Calounia esim. tyyliin "kun sitä kahvataan niin saa se kostaa tolleen". Jos tuollainen linja on Calounin puolustajilla, niin ei ihme että ketju jatkuu.
Jotta helpottaisin työtäsi vähän, niin olen koonnut itkut tähän preferoidussa muodossa: 2 vastausta mixulle, siitä kuinka turha puolustella Calounia tai yrittää oikeuttaa tekoja, saati syyttää Pirnestä filmistä. Sen jälkeen yksi Phillyflulle siitä, kuinka kerroin minkä takia Caloun ei pelaa NHL'ssä. Minkä tuo tapaus osoittikin. Sen jälkeen Tommylle viesti siitä, kuinka naurettavaa on väittää kyseessä olleen salaliitto saati sitten vain pelaajan nimen takia tullut jäähy. Ja vielä viimeisenä vastaus siihen, kun eräs älykäs kirjoittaja väitti kahvauksen johtaneen Calounin temppuun. Eli kahvaus oikeuttaisi tuollaiseen.
Nyt sinä älykäs Cannibal voisitkin sanoa mikä noista on itkua Jan Calounin tempusta? Kaikissa olen vastannut kirjoittajille vain, jotka ovat yrittäneet puolustella tekoa. Jos siis on itkemistä vastata kirjoittajalle joka puolustaa tuollaisia tekoja, ilmeisesti sinä huusit ja hurrasit Calounin tempun jälkeen. Tämä asia tuokin sen esille, että turha keskustella enempää sinun kanssasi, jos tuollaisia temppuja kannatat. Tämä myös osoittaa kuinka vieraantunut on puhtaiden taklausten ymmärtäminen ja jääkiekkokulttuurin vinoutuneisuus on suomessa.