McMulligan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Kyllähän tonne suomalaisia vaikka kaikki saatas nykysellä budjetilla mut oisko mahdollisuuksia menestyä niillä pelaajilla?Tuskin.
Ylläolevaan odotan ensimmäistä hassuttelukommenttia siitä kuinka Jokereiden tarkoitus ei edes ole menestyä KHL:ssä, eikä siihen anneta mitään mahdollisuuksia ja tuomarit sortaa ja Putin on ilkeä.
Itse asiaan. Kyllähän toi Jokereitten kokoonpano on edelleenkin aika raakile ainakin mun silmiin. Maalivahdit on vähän arpapeliä ja hyökkäyksestä puuttuu aika monta terää. Pakisto tosin alkaa olemaan jotakuinkin kunnossa, joskin Lundiniin ei ole pienintäkään luottoa. Lundin ilmeisesti haluaa väkisin pitää ensi kauden tulotasostaan kiinni, vaikka rooli tulee aika pitkälti olemaan terveyssyistä johtuen rosteripaikan vieminen kokoonpanosta ja pelaajabudjetin syömistä Jokereilta. Kummallekin osapuolelle olisi vain parasta päästää jo irti; Lundinille siksi, että olisi loppuelämässäkin vielä terveyden puolesta normaaliin elämään kykenevä ja Jokereille siksi, että rosteripaikkoja ja budjettia on käytössä vain todella rajallisesti. Muutenhan mulla ei Lundinia vastaan mitään ole ja ottaisin mielellään terveen ja pelikuntoisen Lundinin joukkueeseen.