Kyllä mä ainakin olen aiemmin heittänyt, että tietojeni mukaan molemmat eivät mahdu yhtäaikaa ja voi myös olla, että kumpikaan ei mahdu. Oma hunchini on Kibe Bluesiin, Piku jää. Pikulle on Kärpätkin tehnyt tarjouksen. Saas nähdä miten kääntyy. Turusen pitäisin paljon mieluummin kuin kummankaan näistä.
Nyt täytyy kyllä toivoa, että kumpikaan ei loppujen lopuksi löydä tietään ensi kaudeksi Nordikselle. HIFK:ssa ei taida olla yhtäkään laituria, joka ei ole äärimmäisen riippuvainen sentteristään (Haataja taitaa olla vähän niin ja näin) ja näistä kumpikaan ei toisi siihen minkäänlaista muutosta, päinvastoin. Varsinkin Pikkarainen vaatii onnistuakseen sentteriltä todella paljon, jos laituri on Pikkaraisen tyylinen, ei tarvitse edes miettiä Pikkaraisen pimentämistä, riittää että pimentää "hirson", niin Pikkarainen ei saa mitään aikaan (vai kuinka huikea Piku oli pudotuspeleissä?). Muutenkin olen syttynyt enemmän ja enemmän ajatukseen, että Ramu siirretään laitaan esimerkiksi Luttisen ja Lopin rinnalle, jotta saataisiin selvästi kiekollinen, peliätekevä laituri. Ramstedtilla on kuitenkin aivan huikea potentiaali, jos hänestä saadaan kaivettua kaikki irti, en pidä vajaata 40 pistettä jo ensi kaudella mahdottomuutena. Runkosarjan viimeisessä 10 ottelussa 9 pistettä ja oli selkeästi joukkueen parhaimmistoa koko loppukauden ajan.