Viuhahtaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hifk, Pittsburg Penguins, Charlestown Chiefs.
Mikä? Nyt en ymmärrä, mitä ajat takaa.
Niin, ultrar varmaan haki tässä Q:n loudgea :)
Mikä? Nyt en ymmärrä, mitä ajat takaa.
Niin, ultrar varmaan haki tässä Q:n loudgea :)
Aina ei myöskään ehdi kertakaikkiaan kanssa tehdä sopimuksia ennen siirtoajan loppumista kun pitää käydä Liperissä villisikajahdissa hallituksen kanssa. Muutama cheerleader on mukana matkalla. Epäreilua porukkaa ne, jotka laittavat jotain aikarajoja.
Ja ettei mene ihan OT:ksi, niin mietin tossa, että aika moni seura joutuu omia junnujaan nostamaan liigarinkiin pakostikin. Aika kuivalta näyttää rosteri naapurissakin, jos DS saa vietyä mukanaan nuo huhutut kolme.
Tämän kauden joukkueeseen Bros Guollan tilalle, Lupaschuk ja peruspakki tyyliin Rönnberg sisään ja maalivahti, niin se olisi siinä.
Ymmärrän kyllä että tarkoitit kovilla nimillä ennen kaikkea niitä puolustukseen tulevia ulkomaalaisia kavereita, mutta pakko silti kysyä että eivät kai tuon tason nimet oikeasti ole ajankohtaisia?Rönnbergillä + Kangasniemellä
---------------------------------------
Käsitykseni mukaan nyt haetaan oikeasti tasokkaita pelaajia ja niitähän saattaa saada vasta NHL-campien ollessa ohi.
Heh.. legendaarinen itsepetoslause Penan ajalta. "Ei jengin tarvitse vielä olla kauden alla kasassa. Training campin jälkeen / maajoukkuetauon aikana / tammikuun vikalla viikolla on hyvä sauma vahvistaa jengiä ja tasokkaita pelimiehiä on liikkeellä"Käsitykseni mukaan nyt haetaan oikeasti tasokkaita pelaajia ja niitähän saattaa saada vasta NHL-campien ollessa ohi.
...ja Leinokin omaa sopimuksen ensi kaudesta eli jos tuuri käy (kyllä iso tuuri) niin molemmat saattavat jatkaa meillä.
Mikä muuten on IFK:n risteilyn päivämäärä?
Kiitokset, ihan loistavia ja asiallisia lisäyksiä listaan. "Pelisi HIFK:ssa ovat ohi" merkitsi aikanaan Penan suusta pelaajan uran kääntymistä nousuun. Jossain muualla.
8. Lupaat valmentajalle hänen pitkään hinkuamansa kovan ulkolaisen ykkössentterin tammikuussa. Valmentajan mukaan sellaisen kanssa mennään tappiin asti. Huomaat, että meillähän on jo ulkomaalaispaikat täynnä ja niinpä vaihdat hyvän ulkomaalaisveskan Jokerien 3.veskariin. Jäljelle jää paikka kovalle ulkomaalaissentterille, jota menet scouttaaman Tsekeistä ja päädyt kuitenkin loppujen lopuksi Brad Parsonsiin. Tämän jälkeen menetät myös kyseisen valmentajan Jokereihin, koska valmentaja pyysi mielestäsi 5.000 euroa liikaa.
.
3. Sovellutus kohdasta 2; signaat sairaan pelaajan, joka on melko varmasti pelinsä jo pelannut ja julkistat nimen kuitenkin näyttävästi. Suojaat HIFK:n talouden siten, että jo sopimusta tehdessäsi laitat siihen pykälän, jonka mukaan HIFK:lta ei mene latin latia, jos pelaaja ei kykene pelaamaan. Hän siis siirtyy teknisesti HIFK:n riveihin. Tuomas Eskelisen nimi saatiin näin tämän kauden pakkirosteriin ja Eskeliseen meni lopulta kuluja 0 euroa. Kyseessä on klassinen huijaus, niinpä et edes etsi Eskeliselle stunttia, koska Eskelistä ei ollut alunperinkään tarkoitus saada.
pitäisikö ensi kauden Hifkin näyttää enemmän Bluesilta vai kärpiltä.. Itse vastaisin aika nopeasti että Bluesilta.
Jos / kun tsiikaatte fiinaalia ? niin pitäisikö ensi kauden Hifkin näyttää enemmän Bluesilta vai kärpiltä..
Ihan kaikella kunnioituksella ja ilman provon häivääkään... Teille on vahvasti huhuttu Nokka Jalosta valmentajaksi. Olen tässä sivusilmällä tuota 2. finaalia seurannut ja mielestäni Kärpät pelaa aivan järkyttävän tylsää mikki hiiri-lätkää. Itse asiassa Kärpät on pelannut muistini mukaan samanlaista kiekkoa koko Jalosen ajan. Itse olen nähnyt Jokerien pelaavan samanlaista mikki hiiri-lätkää muutama vuosi sitten ja voin kokemuksesta todeta, että turhan usein tuli pelistä lähtiessä pohdittua mielessään, että onko tämä todella sitä, mitä minä haluan nähdä. Toki tuolla tyylillä tulee voittoja, mutta nyt on pakko kysyä (edelleen ilman provoa): Haluaisitteko te, että IFK pelaa samanlaista kiekkoa Nokan ohjaksissa?
Tietysti Nokka on ammattimies ja pystynee muovaamaan pelikirjaansa enemmän "IFK:n näköiseksi", mutta onko siihen oikeasti halua, koska menestystä nykyisellä konseptilla tuntuu tulevan jatkuvasti?
Tottakait HIFKiltä, mutta jos fiinaalia tsiikaa ja ajattelee, että Kojo tulee meille. en halua että meistä tulee kärppien näköistä paskaa.
mielestäni Kärpät pelaa aivan järkyttävän tylsää mikki hiiri-lätkää.
En halua että meistä tulee kärppien näköistä paskaa.
Aikamoista höpinää väittää, että heidän pelinsä on ollut jotain tylsää muniinpuhaltelua.
Ihan kaikella kunnioituksella ja ilman provon häivääkään... Teille on vahvasti huhuttu Nokka Jalosta valmentajaksi. Olen tässä sivusilmällä tuota 2. finaalia seurannut ja mielestäni Kärpät pelaa aivan järkyttävän tylsää mikki hiiri-lätkää. Itse asiassa Kärpät on pelannut muistini mukaan samanlaista kiekkoa koko Jalosen ajan.
Toisaalta, Lunkan vetäessä samanlaisen imaisun kuin Brückler, ollaan Jannea jo sitomassa Finnjetin potkuriin.Pakko taas juuri nyt korostaa Tarkkia ja Bruckleria katsellessa, että hyvä maalivahti on totaalinen must, jos meinataan menestyä. 10 minsaa tämän illan matsia sai taas ajatuksenpoikasenkin siitä, että Lundell olisi voinut joskus riittää kultaan asti, tuntumaan propellihattuiselta huuhaalta suoraan Pahkasian sivuilta.