Analyytikko_
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Plus Pesonen, aikakin kesällä annettiin tietoa, että soppari kattaa myös ensi kauden.
Olen ehkä optimisti, ja toivon jo että listaan mahtuu jo ainakin Bros ja Aaltonen, ok ne ovat huhuja, mutta lista voisi olla todellakin lupaava. Ykkösveskari, pari kolme pakkia, ja se suuri hyökkääjä.
Jos Jussi Pesosta tarkoitat, niin eikös täällä aika monessa viestissä ole todettu, että kyseessä on pelaajan optio. Eli JP päättää itse, jatkaako vai ei.
Tuota listaa katsellessa ei voi kuin todeta, että kova on omavaraisuusaste. Tähän päälle ilmoitus kilpipaitoihin palaamisesta ja sloganiksi "oma pojat back", niin eiköhän suurimmat kurat (brändin ryvettymiseen liittyen) ala rattaista matkalla tippua.
Tosiaan, Jalonen saisi tuoda mukanaan sellaiset 2-4 pelaajaa. Esimerkiksi nimet Bros, Aaltonen, Korpikari kävisivät oikein hyvin.
Tähän päälle se kovan luokan kiekollinen pakki mallia Benoit, ja maalille selkeä ykkösvahti, niin homma näyttäisi pitkästä aikaa hyvältä jo keväällä. Ja voihan joukkuetta vielä täydentää myöhemmin, kunhan runko on kasassa hyvissä ajoin keväällä.
Sinänsä olen pikkaisen pettynyt, jos Hannu Toivonen palaa Suomeen ja olisi saatavilla. Lupaava, NHL-kokemusta omaava huippuluokan kotimainen veskari jätettäisiin väliin. Kyllähän tämän kaverin näkisi mielellään HIFK:n maalilla, ennemmin kuin Riksmanin tai Norosen. Mutta toki jos sieltä ison veden takaa löytyy vielä astetta parempi ulkomaalainen, niin ymmärrän ja hyväksyn ratkaisun.