Totta kai saa kritisoida, itse en vain löydä tästäkään kaudesta vielä muuta kritisoitavaa kuin että kauden alku oli turhan nihkeä. Joukkue on kuntopuntarin ykkösenä ja kiipeää kohti TOP-3:sta. Joukkue voi myös vielä vahvistua, tai sitten ei vahvistu. Ei tämä kausi nyt ole millään mittarilla vihkoon mennyt, kaikki on vielä auki. Itse en näe että Liigassa on tällä hetkellä yhtään joukkuetta jota ei playoffeissa voida voittaa.Minua hieman häiritsee täällä keskustelussa se, että koska Kalle on tehnyt loistavaa työtä viime vuodet, niin sen takia yhtään hänen tekemistään ei tällä palstalla saa kyseenalaistaa. Se, että kritisoi Kallen tämän kauden joukkueen rakentamista, ei vie yhtään pois Kallen viime vuosien hyvästä työstä eikä tarkoita, että Kalle ei ensi kaudeksi voisi kasata loistavaa joukkuetta.
Vähän sama idea kuin että jotain pelaajaa ei saisi kritisoida tämän kauden otteista, koska se sama pelaaja kuitenkin pelasi viime kaudella tai toissa kaudella todella hyvin.
. . . Minä kritisoin sitä, jos Svanenbergsin takia jätetään se kovemman tason sentteri hankkimatta, jonka tehtävä on auttaa Lukkoa menestymään tässä ja nyt. Ja sitten vielä päälle se kovan luokan laituri. Rahaa kuulemma pitäisi olla vaikka kuinka, joten miksi sitä ei voisi nyt käyttää, kun idänkin portit ovat avoimesti auki?
Saahan sitä kritisoida, mutta ainakin oma tuntuma on että täällä moni kritisoi _etukäteen_ ikään kuin varmuuden vuoksi, vaikka tilanne on vielä täysin auki.Minua hieman häiritsee täällä keskustelussa se, että koska Kalle on tehnyt loistavaa työtä viime vuodet, niin sen takia yhtään hänen tekemistään ei tällä palstalla saa kyseenalaistaa. Se, että kritisoi Kallen tämän kauden joukkueen rakentamista, ei vie yhtään pois Kallen viime vuosien hyvästä työstä eikä tarkoita, että Kalle ei ensi kaudeksi voisi kasata loistavaa joukkuetta.
Mitä Lukko sille voi jos tulee korona?Lukko ei olisi hävinnyt tänään, jos rosterin leveys olisi ollut mallia HIFK, Ilves, Kärpät, Jukurit.
Mentiin kolmella ketjulla, junnuja puolet.
Surullista, ettei ole osattu varautua kuten kilpailijat.
Täydellisen turha kolmen pisteen menetys
Ollaan menty koko kausi 4-5 miestä pienemmällä rosterilla kuin kilpailijat. Kyllä ne tulet saat raapia itse omaan kynttilääsi.Mitä Lukko sille voi jos tulee korona?
Vittu valot päälle täällä nyt.
Ollaan menty koko kausi 4-5 miestä pienemmällä rosterilla kuin kilpailijat.
No höh... Mikä takaisi sen että nuo 4-5 lisämiestäkin eivät olisi koronassa samaan aikaan?Ollaan menty koko kausi 4-5 miestä pienemmällä rosterilla kuin kilpailijat. Kyllä ne tulet saat raapia itse omaan kynttilääsi.
Onneksi tulee lisäksi noita uusia tekojäitä ympäri maakuntaa, niin pääsee joka ketju vielä reenaamaan omaan kaukaloonsa. On ne aika velhoja, noi meidän päättäjät.No höh... Mikä takaisi sen että nuo 4-5 lisämiestäkin eivät olisi koronassa samaan aikaan?
Eiköhän Kalle tästä kaudesta viisastuneena hanki ensi kaudeksi 2 ykköskenttää, 2 kakkosta, 2 kolmosta, 3 nelosta ja 4 ykköskassaria niin ei paljoa loukkaantumiset ja pandemiat haittaa. Jokainen kentällinen vielä treenaa kuviota yksikseen.
Riittää kun hankkii saman verran joukkuetta kuin kilpailijat.No höh... Mikä takaisi sen että nuo 4-5 lisämiestäkin eivät olisi koronassa samaan aikaan?
Eiköhän Kalle tästä kaudesta viisastuneena hanki ensi kaudeksi 2 ykköskenttää, 2 kakkosta, 2 kolmosta, 3 nelosta ja 4 ykköskassaria niin ei paljoa loukkaantumiset ja pandemiat haittaa. Jokainen kentällinen vielä treenaa kuviota yksikseen.
Mitä Lukko sille voi jos tulee korona?
Vittu valot päälle täällä nyt.
Peruuttaa pelin kuten suurin osa muista joukkueista on tehnyt.
Mistä tälläinen tieto?No tämäniltainen Jukurit-peli on jostakin syystä siirretty maaliskuulle.
Mistä tälläinen tieto?
Tuosta Parrylle iltalukemista.Lukko ei olisi hävinnyt tänään, jos rosterin leveys olisi ollut mallia HIFK, Ilves, Kärpät, Jukurit, Tappara.
Mentiin kolmella ketjulla, junnuja puolet.
Surullista, ettei ole osattu varautua kuten kilpailijat.
Täydellisen turha kolmen pisteen menetys.
Odotan edelleen Lukolta kahden hyökkääjän hankintaa. Jos halutaan tosissaan kannusta taistella. Almari kasvaa liigamittoihin varmasti (jos ei vielä tänä keväänä, niin ensi kaudella). Svanenbergs keikkuu siellä 4-5 kentän välimaastossa Säkkinen, Sunin ja Päivärinnan kanssa peliajasta taistellen.
Lopettakaa leikki, tuokaa oikeat vahvistukset sisään.
En oikein tiedä miksi pitää näin kirjoittaa, kun maailman kaikista asioista juuri faktahan se ei ole.Se on fakta.
Iiäfkoolla on kaikesta koronakakasta huolimatta tuossa rosterissa 13 viime vuosituhannen puolella syntynyttä kenttäpelaajaa. Lukko sai eilen jalkeille 10. Sen 3-4 pelaajaa ollaan perässä rosterin leveyden osalta jokaista kärkipään jengiä. Lukkoa nämä raapaisevat kaikkein koviten, koska joukkue on pelaajamäärältään selvästi muita perässä.Tuosta Parrylle iltalukemista.
Linkki vie katsomaan HIFK:n laajaa rosteria Liigan sivuilta. En jaksanut kaivaa muista joukkueista, kun tilanne on jokaisella sama.