Mutta en minä ainakaan enää muista, MIKSI nämä naiset paljastivat tissinsä. Jotain hataria mielikuvia: ihmisoikeudet, naisten asema jne..
Ilman tissinvilauttelua et olisi kuullut koko naisista mitään.
Berlusconia vastaan näin viimeksi.
Mutta en minä ainakaan enää muista, MIKSI nämä naiset paljastivat tissinsä. Jotain hataria mielikuvia: ihmisoikeudet, naisten asema jne..
Hyvät plakaatit ja näkyivät myös mediassa hyvin. Tultiinko noista sanomaan jotain?
Kolmannessa erässä tultiin kieltämään lakanoiden näyttäminen. Oli kuulemma tullut "ylhäältä käsky".
Sm-liigaa kovin sanoin vastustavat eivät välitä vitun vertaa siitä, mitä mielensäpahoittajat heistä ajattelevat. Se fiksuuden osa-alue itkupilleiltä taas puuttuu.
Ööö, mikä vika oli esimerkiksi jokerifanien bandiksissa? Täysin asialliset mielestäni.
SM-liiga tekee sen itse. Haistakaa paska!
Turha ihmetellä jos alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa. Ei olla Pohjois-Koreassa, vai?
Nyt meni multa vähän ohi, kun minua kerran lainasit? :P
Ööö, mikä vika oli esimerkiksi jokerifanien bandiksissa? Täysin asialliset mielestäni.
"Vittusaatana-huudoista" sinänsä samaa mieltä, mutta toisaalta asia tuntui ainakin median mielestä menneen perille.
Jaahas mielensä pahoittajat ovat löytäneet tiensä tännekin. Fakta nyt on kuitenkin se, että näitä alatyylin huutoja on kuultu liigamatseissa vuosikymmenten ajan, mutta syystä tai toisesta ne ollaan nostettu esiin vasta viime aikoina...
Ei jääkiekko toki kuollut ole, mutta kyllä tämä ongelma koskettaa muitakin kuin pelkästään helsinkiläisiä.Ja jääkiekko ei ole kuollut, Porissa oli hyvä, fyysinen vääntö, jossa taklattiin ja taisteltiin kovaa. Minusta eräs porilainen mieskatsoja totesi hyvin Jokerifanien aloitettua protestoinnin: "Helsinkiläiset saisivat hoitaa asiansa kuntoon ja antaa muiden pelata jääkiekkoa."
Ei jääkiekko toki kuollut ole, mutta kyllä tämä ongelma koskettaa muitakin kuin pelkästään helsinkiläisiä.
Ja ikävää, mikäli SM-liiga on kieltänyt protestoinin. Kyse on kuitenkin SM-liigan omista tapahtumista, joten reaktio on ymmärrettävä. Tuskin kukaan siitä pitäisi, että saisi haukut omissa bileissään.
Ja lakanoiden kieltäminenkö korjaa ongelman? Tämä yleensä pahentaa tilannetta.
En minä niin sanonut, sanoin vaan ymmärtäväni SM-liigan reaktion.
Ja jääkiekko ei ole kuollut, Porissa oli hyvä, fyysinen vääntö, jossa taklattiin ja taisteltiin kovaa. Minusta eräs porilainen mieskatsoja totesi hyvin Jokerifanien aloitettua protestoinnin: "Helsinkiläiset saisivat hoitaa asiansa kuntoon ja antaa muiden pelata jääkiekkoa."
... Varmaan Tampereellakin on eilen ajateltu, että "Helsinkiläiset saisivat hoitaa asiansa kuntoon ja antaa muiden pelata jääkiekkoa."
Eikö Porissa toimi internet tai ilmesty mikään rangaistuksista uutisoiva sanomalehti? Se, ettei Ässien peleissä ole tullut naurettavia ulosajoja/annettu pelikieltoa on aika helvetin huono peruste sille, etteikö Porissa muka kannattaisi olla ihan yhtä huolissaan kuin kaikkialla muuallakin. No vastaan vänkääminen on sun mielestäsi varmasti paljon hauskempaa.Minun täytyy sanoa, että erittäin vähän tämä on Porissa näkynyt.
Tässä muutamia juttuja, mitkä sotivat näitä rivoja huutoja vastaan.
Ja jääkiekko ei ole kuollut, Porissa oli hyvä, fyysinen vääntö, jossa taklattiin ja taisteltiin kovaa. Minusta eräs porilainen mieskatsoja totesi hyvin Jokerifanien aloitettua protestoinnin: "Helsinkiläiset saisivat hoitaa asiansa kuntoon ja antaa muiden pelata jääkiekkoa."
...Jos mitään ei tehdä, siihen mainostamaasi normaaliin päiväjärjestykseen ei ikinä voida palata, sillä se on pian historiaa.
...Ei ihmiset protestoi jonkun yksittäisen tilanteen takia tai pelkästään Nordlundin pelikiellon takia, vaan liigan nykyistä linjaa tässä kritisoidaan. Koko kauden ajan ollaan menty pelikielloissa ja päätöksissä aivan täysin ilman linjaa ja sekös kaikkia vituttaa. Tämä viimeinen case-Nordlund oli vain viimeinen pisara tässä kokonaisuudessa.
Mutta joo, "antaa helsinkiläisten hoitaa omat asiansa ja me ollaan täällä omassa lintukodossa eikä oteta kantaa mihinkään".