Pori pois Suomen kartalla kun eivät ymmärrä ennen kuin joku kuolee. SAATANA!
Ei kannata nyt yleistää. Tuli katsottua nuo pätkät nyt vasta läpi, jotka olikos se nyt Powerplay oli ansiokkaasti niputtanut yhteen. Kerrassaan upeita olivat jotkut niistä, varsinkin tuo HIFK/Lukko kannattien vuoropuhelu SM-Liigasta jääkiekon "tappajana". Julkisuuttakin tipahtanut kiitettävä määrä. Porissa Jokerikannattajien lakanat olivat myös hyvin esillä.
Sitten tähän mielenilmauksen aikaan saamaan mielen pahoitukseen. Alatyylisiä huutoja viljellään jäällä, vaihtoaitiossa ja katsomossa. Jos nyt tähän mielenilmaukseen osallistuneiden kannattajien toimesta jotkut huudot ja chäntit vai mikä sana se nyt onkaan olivat hiukan mauttomia niin ainakaan minulla ei ole minkäänlaista kompetenssia lähteä niitä tuomitsemaan.
Miksi ihmeessä kannattajilla tulisi olla joku ratkaisumalli esittää ennen kuin on lupa kritisoida todella huonosti hoidettua organisaatiota, joka osittain on jo sen itsekin tajunnut erottaessaan päätöksentekijöitä ja uudistaen sitä?
Enhän minä ole sanonut että protestointi on tarpeetonta. Enkä minä ole välttämättä sitä mieltä, että kurinpidon kehitykseen tulisi olla tyytyväinen. Mutta kun minä menen vaikkapa Ässien peliin 13 ja 5 vuotiaitten poikieni kanssa en välttämättä tahtoisi selittää varsinkaan viisi vuotiaalle mitä tarkoittaa, kun vaikkapa 500 ihmistä metelöi "poskeenotosta".
BTW, kukaan ei vielä ole vastannut kysymykseeni mitä tällä protestoinnilla saavutettiin? Ja tuskin vastaakaan, melko noloja juttuja joutuis kirjoittamaan.
Ei hyvänen aika. Jos tälle selittämislinjalle lähdet niin aika paljon olet varmaan sitten jo joutunut selittämään kun peleissä olette käyneet, siksi moraalisesti arveluttavia asioita siellä huudetaan ja on huudettu.
Prostetoinnilla on saavutettu näkyvyyttä, jota media on tukenut yllättävän hyvin. Muutama aika sarkastinenkin juttu kierroksen päätyttyä julkaistiin. En näe tällä julkisuudella mitään haittapuolia. Tyytymättömyyttä on julkisesti osoitettu myös pelaajien ja muutaman jääkiekkovaikuttajan toimesta. Mielestäni erittäin hyvin on viesti näkyvissä että muutosta ja linjakkuutta halutaan, eikä viimeaikaiset päätökset/toimet ole hyväksyttäviä.