Joukkomielenilmaus la 2.3.2013 kierroksella SM-Liigan hallitusta vastaan

  • 162 603
  • 659

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Käsittääkseni nuo organisoidummat protestoinnit ovat olleet pääsääntöisesti ihan asiallista tavaraa. Otetaan huomioon vielä sellainenkin seikka, että hallien järjestyksenvalvonta hankaloitti hommia joissain paikoissa aika oleellisesti poistamalla ihan asiallisia banderolleja katsomoista.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Olisko uuden ketjunavauksen paikka. "Voiko irokeesit ja selkääntaputtelu viedä Ässät mestaruuteen?" tai jotain sinnepäin... Ja muista ihmeessä mainita työttömät hitsarit.
Lupaan avata jos lupaat kommentoida ja mainita nimenvaihdokset sekä Nupen bussiajelut.

Käsittääkseni nuo organisoidummat protestoinnit ovat olleet pääsääntöisesti ihan asiallista tavaraa.
No tämä. Kokonaisuudesta huutoineen ja lakanoineen mitä, viis tai kymmenen prosenttia on ollut alatyylistä ja oliko kaikki yhessä ja samassa hallissa? Tietty täytyy aina muistaa, että juuri noihan sieltä otsikoihin poimitaan ja vouhotetaan siten kaikesta muusta kuin itse aiheesta.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Kokonaisuudesta huutoineen ja lakanoineen mitä, viis tai kymmenen prosenttia on ollut alatyylistä ja oliko kaikki yhessä ja samassa hallissa? Tietty täytyy aina muistaa, että juuri noihan sieltä otsikoihin poimitaan ja vouhotetaan siten kaikesta muusta kuin itse aiheesta.

Olen samaa mieltä kuin protestoijat itse aiheesta, mutta kun tässä ketjussa ainakin otsikon perusteella keskustellaan nimenomaan protestista eikä niinkään aiheesta, niin kommentoin sen mukaisesti. Ja otsikot, jotka olen mielenilmauksiin liittyen lukenut, ovat tämän ketjun kautta löytyneet.

Hienoa jos viiteen prosenttiin ovat jääneet yläastehuutelut. Tästä ketjusta olen ilmeisesti saanut vähän vääristyneen käsityksen asiasta.

Vielä on sanottava, että saahan sitä kukin huutaa mitä tykkää, mutta vertaisin noita jääkiekontappajaa vs. alapääjuttuja Jokerit-kannattajien yleismenoon vs. pissa på-kikkelilakanoihin. Onhan noissa vähän samanlaatuinen ero hyvän ja huonon meiningin välillä.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pieni, vienosti hektinen kysymys, huudellaankos tänään viddua vai millätavoin mieltään miellellään osoiteltaisiin?

Jokos on tappaja liiga voittanut tunteen, vai onko niin kireä kierros, ettei ehdi tuollaisia epäolennaisuuksia mietiskellä?

Niin ja kait Nordlundikin on jo vapautunut bannista, eli menneen talven juttuja tämäkin.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Huomenna Lahessa ainakin yksi liigan johdolle suunnattu bandis.


Pieni, vienosti hektinen kysymys, huudellaankos tänään viddua vai millätavoin mieltään miellellään osoiteltaisiin?

Jokos on tappaja liiga voittanut tunteen, vai onko niin kireä kierros, ettei ehdi tuollaisia epäolennaisuuksia mietiskellä?

Niin ja kait Nordlundikin on jo vapautunut bannista, eli menneen talven juttuja tämäkin.
Heh. Joko on irokeesiparturiaika varattu?

Ja kun kysyit, että onko tappaja voittanu tunteen, niin omalta osaltani voin sanoa, että kyllä. Toivon, että Pelicansin kesäloma alkaa tiistaina, mutta taidan palata siihen aiheeseen pidemmälti jollakin kirjoituksella vasta matsien päätyttyä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Heh. Joko on irokeesiparturiaika varattu?

Heh. Onko lärpytin jo tungettu hanuriin vai onko jokin muu tunnelmanluonti meneillään?

Onko mitään kuvaa tarjolla lahtelaisesta blandiksesta ettei mene ihan ohi aiheen? Porissa vajaa 5700 ihmistä osoitti tänään mieltään olemalla paikalla hiiren hiljaa.
 
Suosikkijoukkue
AIK
Oletan että Vuorinen(?) tulee palkitsemaan tiistaina areenalla runkkarin voittajan ja varmasti Jokerikannattajat osaavat palkita oman joukkueensa ja ohessa buuata ja huoritella Vuoriselle sekä liigalle läpi matsin? Itse olen mestoilla joko katkiksessa tahi yläkatsomossa frendien kanssa mutta vastaamme varmasti EP:n huutoihin...
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Onko mitään kuvaa tarjolla lahtelaisesta blandiksesta ettei mene ihan ohi aiheen?
Katsomokuvaa ei ole, mutta mitään kuvaa on sunnuntaina bandiksesta, jota parilla mainoskatkolla katsomossa nosteltiin. Pienimuotoista, mutta sanoma perille.

Lisäksi kirjoituksen muodossa muutenkin ajatuksia viime viikkojen seteistä:

Uutiset | aariliike.com
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikka olisi hyvä näkyvyys, ei Raumalla kuulu vuoropuhelua jääkiekon tappajasta. Liekö huoli jääkiekon tilasta sitten laantunut jostain syystä? Mene ja tiedä. Ihmetyttää vaan sen tähden kun aiemmin se oli niin suurta, että Porissakin olisi pitänyt pienet tirauttaa.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Vaikka olisi hyvä näkyvyys, ei Raumalla kuulu vuoropuhelua jääkiekon tappajasta. Liekö huoli jääkiekon tilasta sitten laantunut jostain syystä? Mene ja tiedä. Ihmetyttää vaan sen tähden kun aiemmin se oli niin suurta, että Porissakin olisi pitänyt pienet tirauttaa.

Tuo kyseinen lauantai meni jo. Porissa tuo päivä taisi sitten mennä ohi jos kritiikkiä passivoitumisesta tuli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös