Jos saisit lotosta 7 oikein, mitä tekisit voittorahoilla?

  • 14 917
  • 128

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Lahjottaisin eläinten hyväksi.

Ihminenkin on eläin, ja minä olen ihminen. Lahjoita sitten voitettuasi minullekin, minulla on tarvetta.

On minulla kotona lemmikkieläimiäkin, kolme kappaletta. Niillekin voi lahjoittaa, eläinlääkärikulut ovat nykyisin pirun kalliita.

Eurojackpotissa olisi tarjolla 29 miljoonaa. Jos itse sen voittaisin, niin voisin ostaa huvikseni Jatkoajan keskustelupalstan. Sen jälkeen tulisi erinäisiä muutoksia. Ainakin tuo ärsyttävä Telian SM-liigamainos lähtisi tiehensä samana päivänä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eurojackpotissa olisi tarjolla 29 miljoonaa. Jos itse sen voittaisin, niin voisin ostaa huvikseni Jatkoajan keskustelupalstan. Sen jälkeen tulisi erinäisiä muutoksia. Ainakin tuo ärsyttävä Telian SM-liigamainos lähtisi tiehensä samana päivänä.

Olisi kivaa olla sisäpiiriläinen siellä niiden kylpylaitoksessa. Aivan varmasti on tullut ja tulee koko ajan tarjouksia saisiko tämän ostaa. Osa niistä on ihan todella vakavasti otettavia.

Jäämme odottamaan milloin sielumme myydään ja ollaan vauva.fi -tasolla. Jääköhän samat käyttäjätunnukset voimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös