Olet siis pihi. Mulla on oli nuoruudessa enemmän rahaa kuin jollain kavereilla jolloin minä ostelin ja tarjoilin baarissa enemmän ym. Suurimmalla osalla kavereista kuitenkin oli enemmän rahaa kuin minulla ja silloin tilanne oli toisinpäin, ei siinä mitään bensarahoja kyselty. Ja raha ei mulla ole ikinä ollut mikään tabu mistä ei voisi puhua ja kertoa kenellä sitä on enemmän kuin toisella. Käyttöön se menee kuitenkin.
Pihi olen kyllä joo. Mutta sinä menit samaan miinaan kuin kaverini, eli se että vanhemmilla on rahaa, ei tarkoita että myös pojalla on rahaa. Minulle ensimmäinen työpaikka oli puolen vuoden pesti Puolustusvoimissa 4,7e päiväpalkalla (oikeasti, olin innoissani tuosta päivärahasta). Vasta 20v pääsin ensimmäiseen oikeaan kesätyöhön. Kaverit taas ovat olleen joissain "oikeissa" kesätöissä jostain 15-kesäisestä asti. Vanhemmilta tuli joku 5e viikkorahaa viikossa, loput piti ansaita tekemällä kotitöitä. Auton ylläpito oli vaikeaa, ja kun olin vielä oman kaveriporukan ainoa jolla oli oma auto käytössä, niin se tarkoitti sitä että aina mentiin minun bensoilla.