Larionov #8
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Alkaisin tutkia tapoja piilottaa rahat veroparatiisiin. Voisin ehkä perheelle katsella uutta kämppää muutamalla satkulla. Sen enempää en huutelisi kenellekään. Tuskin kukaan huomaisi, edes vaimo.
Alkaisin tutkia tapoja piilottaa rahat veroparatiisiin. Voisin ehkä perheelle katsella uutta kämppää muutamalla satkulla. Sen enempää en huutelisi kenellekään. Tuskin kukaan huomaisi, edes vaimo.
Tämä olisi kyllä ensimmäisenä listalla jos europotista se 90 milliä tulisi (tosin unohdan aina pelata, joten aika epätodennäköistä). Jollain miljoonan lottopotilla ei vielä hirveästi juhlisi.Ai niin, meinasi unohtua. Hankkisin pari-kolme huippu-ukkoa mein SaiPaan.
Äiti totesi, että sä et kyllä koskaan voita tolla asenteella. Kyllä Äiti tiesi.
Minä ostaisin talvikenkät
Ostaisin lumilinkon.
Minä tarvitsisin uuden t-paitanMinä ostaisin talvikenkät
Voin lahjoittaa sinulle hieman auringon polttaman Pittsburgh Penguinsin t-paidan Crosbyn nimellä ja numerolla, niin onpahan yksi lottoaja vähemmän ja omat todennäköisyyteni nousevat kohisten.Minä tarvitsisin uuden t-paitan
Paljonkohan JA ja sen foorumin ylläpito maksaisi vuodessa? Eurojackpot-voittajahan voisi ostaa Jatkiksen. Sitten vain isorikkaaksi ylimoderaattoriksi toteuttamaan "my way or highway"-linjaa ja antamaan kakkua, saatana. Tai ainakin kertomaan mitä ominaisuuksia palstasoftaan tarvitaan ja mitä ei.
Pitäydyn tässä vuoden 2014 vastauksessani. Edelleen hyvä suunnitelma.
On lottovoitto syntyä Suomeen, jossa lähimmäisestä näin huomaavaisesti välitetään. Liikutuin. Saanko pelata eurojackpottia?Voin lahjoittaa sinulle hieman auringon polttaman Pittsburgh Penguinsin t-paidan Crosbyn nimellä ja numerolla, niin onpahan yksi lottoaja vähemmän ja omat todennäköisyyteni nousevat kohisten.
Toteuttaisin minun ja avovaimon hartaimman haaveen. Eli ostaisin kämpän Melbournesta ja muuttaisin pariksi vuodeksi sapatille sinne.
Australiasta vai etukäteen eläköitymään Floridaan?