Joonas Rask HIFK:ssa

  • 254 770
  • 1 363
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Voi ei, Joonaksen perseilystä postattiin ihan facebookiin. Pitäiskö tästä antaa ehdollista hääparille, joka call outtas kaverin? Koomista tää hyssyttelykulttuurin ylläpito.
Lähes yhtä koomista on tää nykyajan kielenkäyttö. Call outtas ?

Meikä ei just about understandaa nowadayssiä on sen verran ak cringeä.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin siis itse teossa ei ole mitään puolusteltavaa, jos kaikki on mennyt kuvauksen mukaan. Helvetin törkeätähän se on. Silti en pidä julkisesta kivityksestä asioiden ratkaisumallina. Varsinkin, kun oltiin työnantajaankin yhteydessä. Moneltako taholta rangaistuksen täytyy tulla? Sitten heitetään joku huume-epäilys vielä ilmaan. Someen voi kuka tahansa heittää mitä tahansa, todellisia tai keksittyjä asioita. Siksi nämä olisi hyvä käsitellä asianmukaisella tavalla. Nythän siis kuka tahansa tällaisen syytöksen kohteeksi joutuukaan, on automaattisesti ainakin 80-90% valmiiksi dumaama.
Mä olen ihmetellyt tuossa keississä sitä, ettei kukaan hakannut tuota Joonas Raskia tuossa tilanteessa. Täysi kusipäähän tuo jätkä on, mutta morsiameen ei kosketa, eikä myös sulhaseen. Mitä vittua oikeasti? Eikö omia enää puolusteta ollenkaan? Lätkä-spede saa nöyryyttää koko porukkaa omalla VIP-alueellaan. Siellä oli seurue pitämässä hauskaa, mutta kukaan ei puolustanut illan kuningatarta. Jos mun tyttären häissä kävisi noin, niin ensin vetäisin turpaan miespuolisia vieraita ja sen jälkeen Joonas Raskia.
 
Mä olen ihmetellyt tuossa keississä sitä, ettei kukaan hakannut tuota Joonas Raskia tuossa tilanteessa. Täysi kusipäähän tuo jätkä on, mutta morsiameen ei kosketa, eikä myös sulhaseen. Mitä vittua oikeasti? Eikö omia enää puolusteta ollenkaan? Lätkä-spede saa nöyryyttää koko porukkaa omalla VIP-alueellaan. Siellä oli seurue pitämässä hauskaa, mutta kukaan ei puolustanut illan kuningatarta. Jos mun tyttären häissä kävisi noin, niin ensin vetäisin turpaan miespuolisia vieraita ja sen jälkeen Joonas Raskia.

Ne on katsos ne vatsalihakset. Ei niitä ihan turhaan esitelty.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itse olen kyllä tyytyväinen että tällaiset tulee julkiseksi. Joku pelote edes idiooteille tuollaiseen käytökseen, ellei mikään muu törkeää käytöstä estä.

Lisäksi hyvä, että asiasta ja sen yleisyydestä puhutaan. Etenkin moni mies on yllättynyt miten paljon vastaavaa oikeasti tapahtuu.
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä että tapaus tuli julkiseksi. Hyvä että Rask pyysi anteeksi. Hyvä että IFK läpsäsi julkisesti ranteelle, antoi varoituksen ja ohjasi hoitoon. Hääpariskunnaltakin hyvää reagointia kirjoituksen jälkeen.
Toivottavasti tämä ei toistu.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Voi ei, Joonaksen perseilystä postattiin ihan facebookiin. Pitäiskö tästä antaa ehdollista hääparille, joka call outtas kaverin? Koomista tää hyssyttelykulttuurin ylläpito.
Hyvin call outattu, kun laitettiin tieto Facebookin ja poistettiin se 20 min päästä, kun tultiin toisiin aatoksiin. Vielä päälle hyhmäiset vihjailut jostain muustakin, kuin alkoholista. Kuten olen sanonut jo useamman kerran, sometuomioistuin ei ole mikään oikeusaste. Rikosilmoitus sen lisäksi, että oltiin työnantajallekin ilmoitettu. Jos ollaan tuomioita vailla. Sieltä tulee tarvittavat tuomiot. Somessa kuka tahansa voi call outata kenet tahansa mistä tahansa, oli syytä tai ei. Niiden perusteella tuomiot jaetaan, oli syyllinen tai ei. Aika paska kulttuuri minusta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä olen ihmetellyt tuossa keississä sitä, ettei kukaan hakannut tuota Joonas Raskia tuossa tilanteessa. Täysi kusipäähän tuo jätkä on, mutta morsiameen ei kosketa, eikä myös sulhaseen. Mitä vittua oikeasti? Eikö omia enää puolusteta ollenkaan? Lätkä-spede saa nöyryyttää koko porukkaa omalla VIP-alueellaan. Siellä oli seurue pitämässä hauskaa, mutta kukaan ei puolustanut illan kuningatarta. Jos mun tyttären häissä kävisi noin, niin ensin vetäisin turpaan miespuolisia vieraita ja sen jälkeen Joonas Raskia.
Kyllähän vastaavassa tilanteessa varmasti tulisi mieleen kyseinen ratkaisumalli, mutta haluaako kukaan tuollaisista jutuista ottaa elämää mahdollisesti vaikeuttavia tuomioita ja päälle vielä korvauksia maksaakseen?
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Isomäen lauantai-ilta voi olla kuumottava paikka Joonakselle. Iso seisomakatsomo on selän takana ja ainakin joskus aikoinaan palaute on ollut aika raakaa.
OT, mutta Isomäen lauantai-ilta oli joskus oikea käsite. Nykyään vain muisto menneisyydestä ja asia, jota vain porilaiset pitävät merkittävänä ja kuumottavana. Koko Liiga kaipaisi entisaikojen Isomäkeä.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän vastaavassa tilanteessa varmasti tulisi mieleen kyseinen ratkaisumalli, mutta haluaako kukaan tuollaisista jutuista ottaa elämää mahdollisesti vaikeuttavia tuomioita ja päälle vielä korvauksia maksaakseen?
Kaikella on varmaan hintansa. Johonkin sitä kuitenkin pitää voida uskoa. Jokusen tonnin kai tuollaisesta on joutunut maksamaan, jos tuohon asti menee. Pari ylinopeussakkoa, ei sen enempää. Tokihan se on jokaisen oma valinta, semmoinen arvovalita, puolustaako omiaan tai ei. Olin hieman kiukkuinen, kun kommentoin. Tosin ei se mielipidettäni muuta.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Näinhän nää asiat nykyään hoidellaan, somessa ja keskustelupalstoilla. HIFKlta ihan asiallinen lähestyminen asiaan, nyt kun vielä some määrittelee asiallisen anteeksipyynnön tason niin kaikki on taas hyvin.
 

petzku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins & Patric Hörnqvist
--: 1. Kukapa meistä ei ikinä olisi sekoillut elämässään kännissä. Varmasti suurin osa on. Joku enemmän joku vähemmän. --
Aivan varmasti meistä jokainen on sekoillut päissään. Iso ero on kuitenkin se, että teetkö sen esim. 18-vuotiaana vai 34-vuotiaana. Kummassakaan tapauksessa "suihinottokone"-huutelut eivät ole ok, mutta jokseenkin ymmärrettävämpiä sen 18-vuotiaan suusta, kuin 34-vuotiaan suusta.
Oikeasti kuvottava tapaus, jolla tuoreen hääparin iltaan saatiin ihan helvetin huono fiilis ja jengi täällä painaa villaisella, koska "pojat on poikia". Ei saatana.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivotaan, että ottaa opikseen, ei tuossa enää monta vuotta kun ura on taputeltu ja sitten saa pämpätä mielinmäärin.

Tämä on tietyllä tavalla varmasti monelle kiekkoilijalle ja urheilijalle iso haaste: jos on uran aikana ongelmia hallita alkoholinkäyttöä, niin miten käy, kun elämästä katoaa peliuran mukana se isoin arkeen rakennetta ja sosiaalista tukiverkkoa tarjoava sekä ajankäyttöä määrittävä tekijä.

Jos Raskilla on edes orastava päihdeongelma, niin nyt on tärkeää ottaa homma haltuun, kun treenit ja pelaaminen tarjoaa hyvän rakenteen elämälle ja taustalla on seura työnantajana (ja pelaajayhdistys etujärjestönä), joka pystyy tarjoamaan resursseja ammattiavun saamiseen. Sitten kun ura on ohi ja olet yht’äkkiä oman onnen nojassa ja pitäisi löytää uutta tekemistä päivien täytteeksi, niin monella päihteiden kanssa ongelmissa olevalla pelaajalla varmastikin riskinä on negatiiviseen kierteeseen ajautuminen.
 

El Tito

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, IFK
Itse olen kyllä tyytyväinen että tällaiset tulee julkiseksi. Joku pelote edes idiooteille tuollaiseen käytökseen, ellei mikään muu törkeää käytöstä
Ainoa joka pahoitti mielensä asian julkiseksi tulosta oli sulhanen mikä sinänsä on koomista.

Ja samaa mieltä, toivottavasti hokijanarit alkaa tajuamaan miten nykyisellä some aikakaudella harva asia pysyy poissa julkisuudesta niin jos se edes joitakin laittaisi miettimään omaa käytöstään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipa ankea päätös tälle seksuaaliselle häirinnälle; miehen kunnia vietiin, nainen häpäistiin ja julkkis-sikailija päästettiin pälkähästä kunhan "osallistuu" johonkin bullshit-terapiaan. You all make me sick!


Joo nyt kyllä jäi ainakin itselle tästä tapahtuneesta sellainen fiilis, että Rask onnistui selviämään tästä teostaan kun koira veräjästä. Eli oma joukkue ei ilmeisesti edes anna mitään sen suurempia sanktioita, kun lupaa vaan osallistua johonkin tällaisiin höpö-terapioihin kertomaan tuntemuksistaan ja tuntuu että tässä tapauksessa joukkue melkein näkee sen Raskin jopa itsekin jonakin "uhrina", kun joutui tällaisen syytösryöpyn kohteeksi, fanien "selkänsä kääntämiselle", kun monet joukkueen fanit ovat vaatimassa hänelle niitä potkuja, joihin ei muka miehellä itsellään ole mitään osaa eikä arpaa. Vielä kun se lievä tai suurempi alkoholismi nähdään tässä melkein vaan puolustavana asianhaarana, jota se ei todellakaan pitäisi olla.

Joskus tässä maailmassa on vaan sellaisia asioita ja tekoja, joissa sen syyllisen pitäisi itsekin joutua ottamaan enemmän sitä vastuuta tekemisistään, mutta sitä ei tässä kyllä nyt tapahtunut.

Tulee melkein mieleen nämä parinkymmenen vuoden takaiset Karalahden sekoilut, joissa joukkue melkein vaan näkee sen Jeren pelkästään uhrina, jolle ollaan sitten velvollisia maksamaan niitä hänen mokailujaan seuran omasta pussista, niin voi vittu sentään tätä touhua, ei oikein voi muuta tähän sanoa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Joo nyt kyllä jäi ainakin itselle tästä tapahtuneesta sellainen fiilis, että Rask onnistui selviämään tästä teostaan kun koira veräjästä. Eli oma joukkue ei ilmeisesti edes anna mitään sen suurempia sanktioita, kun lupaa vaan osallistua johonkin tällaisiin höpö-terapioihin kertomaan tuntemuksistaan ja tuntuu että tässä tapauksessa joukkue melkein näkee sen Raskin jopa itsekin jonakin "uhrina", kun joutui tällaisen syytösryöpyn kohteeksi, fanien "selkänsä kääntämiselle", kun monet joukkueen fanit ovat vaatimassa hänelle niitä potkuja, joihin ei muka miehellä itsellään ole mitään osaa eikä arpaa. Vielä kun se lievä tai suurempi alkoholismi nähdään tässä melkein vaan puolustavana asianhaarana, jota se ei todellakaan pitäisi olla.

Joskus tässä maailmassa on vaan sellaisia asioita ja tekoja, joissa sen syyllisen pitäisi itsekin joutua ottamaan enemmän sitä vastuuta tekemisistään, mutta sitä ei tässä kyllä nyt tapahtunut.

Tulee melkein mieleen nämä parinkymmenen vuoden takaiset Karalahden sekoilut, joissa joukkue melkein vaan näkee sen Jeren pelkästään uhrina, jolle ollaan sitten velvollisia maksamaan niitä hänen mokailujaan seuran omasta pussista, niin voi vittu sentään tätä touhua, ei oikein voi muuta tähän sanoa.
Päivän paras kirjoitus.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Kaikella on varmaan hintansa. Johonkin sitä kuitenkin pitää voida uskoa. Jokusen tonnin kai tuollaisesta on joutunut maksamaan, jos tuohon asti menee. Pari ylinopeussakkoa, ei sen enempää. Tokihan se on jokaisen oma valinta, semmoinen arvovalita, puolustaako omiaan tai ei. Olin hieman kiukkuinen, kun kommentoin. Tosin ei se mielipidettäni muuta.

Kieltämättä tuollaisessa tilanteessa voi itsehillintä olla todella koetuksella, jos oma vaimo tai tytär olisi kyseessä. Mutta itse nostan hattua hääporukalle, että sitä hillintää löytyi. Tuskin olisivat tulleet julki tapahtumien oikean laidan suhteen, jos olisivat Joonaksen pätkineet sairaalakuntoon. Sen sijaan, että känniääliötä julkisesti paheksutaan, täällä(kin) todennäköisesti läheteltäisiin sympatioita pahoinpidellyn jääkiekkoilijan suuntaan.
 
Suosikkijoukkue
Dallas Cowboys, Manchester United, HIFK
IFK organisaationa, Sneen toimitusjohtajana ja Pesonen urheiljohtajina ansaitsevat tämän keissin hoitamisesta kyllä kiitoksen. Asia hoidettiin paitsi tyylikkäästi ja tuoretta avioparia kunnioittaen, myös tismalleen työsopimuslain hengen mukaisesti. Myös Raskille teostaan tulleet seuraamukset ovat paitsi oikeasuhtaisia myös oletettava melko tehokkaita kitkeämään tulevia kännihölmöilyjä. Ja mikä tärkeintä, julkisuuteen annetun viestin perusteella tuore aviopari on enemmän kuin ok Raskin suhteen. Kaikkineensa hyvä loppu tälle keissille. Toivottavasti samalla myös loppuivat Joonas Raskin kännisekoilut, oli niitä sitten kuinka paljon tai vähän hyvänsä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Joo nyt kyllä jäi ainakin itselle tästä tapahtuneesta sellainen fiilis, että Rask onnistui selviämään tästä teostaan kun koira veräjästä. Eli oma joukkue ei ilmeisesti edes anna mitään sen suurempia sanktioita, kun lupaa vaan osallistua johonkin tällaisiin höpö-terapioihin kertomaan tuntemuksistaan ja tuntuu että tässä tapauksessa joukkue melkein näkee sen Raskin jopa itsekin jonakin "uhrina", kun joutui tällaisen syytösryöpyn kohteeksi, fanien "selkänsä kääntämiselle", kun monet joukkueen fanit ovat vaatimassa hänelle niitä potkuja, joihin ei muka miehellä itsellään ole mitään osaa eikä arpaa. Vielä kun se lievä tai suurempi alkoholismi nähdään tässä melkein vaan puolustavana asianhaarana, jota se ei todellakaan pitäisi olla.

Joskus tässä maailmassa on vaan sellaisia asioita ja tekoja, joissa sen syyllisen pitäisi itsekin joutua ottamaan enemmän sitä vastuuta tekemisistään, mutta sitä ei tässä kyllä nyt tapahtunut.

Tulee melkein mieleen nämä parinkymmenen vuoden takaiset Karalahden sekoilut, joissa joukkue melkein vaan näkee sen Jeren pelkästään uhrina, jolle ollaan sitten velvollisia maksamaan niitä hänen mokailujaan seuran omasta pussista, niin voi vittu sentään tätä touhua, ei oikein voi muuta tähän sanoa.
HIFK on Raskin työnantaja ja teki juuri niin kuin vastuullinen työnantaja Suomessa toimii. Jos Raskilla ei ole alla mitään sekoiluja, niin varoitus ja varhainen puuttuminen eli apua mahdollisiin ongelmiin. Pariskunnalla ei ollut vaatimuksia eikä esim. rikosilmoitusta koettu tarpeelliseksi. Anteeksipyyntö haluttiin ja se käsittääkseni saatiin. Seura myös varmaan kutsuu syksymmällä matsiin ja muuta. Kaikki ovat tyytyväisiä. En tiedä miksi tästä olisi pitänyt tämän kummempia seuraamuksia tulla ja mitä niiden olisi pitänyt olla. HIFK ei olisi tätä tyylikkäämmin voinut hoitaa. Hyvää duunia seuralta.
 

VAKIOPAIKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Omasta mielestäni Raskin potkut olisivat olleet ylireagoimista, mitä nykyään näkee valitettavan usein esim. Somen takia.

Toki Raskin pelillisen annin takia, IFK ei olisi mielestäni paljoakaan menettänyt.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olipa ankea päätös tälle seksuaaliselle häirinnälle; miehen kunnia vietiin, nainen häpäistiin ja julkkis-sikailija päästettiin pälkähästä kunhan "osallistuu" johonkin bullshit-terapiaan. You all make me sick!

Joo nyt kyllä jäi ainakin itselle tästä tapahtuneesta sellainen fiilis, että Rask onnistui selviämään tästä teostaan kun koira veräjästä. Eli oma joukkue ei ilmeisesti edes anna mitään sen suurempia sanktioita, kun lupaa vaan osallistua johonkin tällaisiin höpö-terapioihin kertomaan tuntemuksistaan ja tuntuu että tässä tapauksessa joukkue melkein näkee sen Raskin jopa itsekin jonakin "uhrina", kun joutui tällaisen syytösryöpyn kohteeksi, fanien "selkänsä kääntämiselle", kun monet joukkueen fanit ovat vaatimassa hänelle niitä potkuja, joihin ei muka miehellä itsellään ole mitään osaa eikä arpaa.
Vaikka työni kautta olen kohdannut paljon pahaa, surullisia kohtaloita ja haluttomuutta edes yrittää hyvittää omilla väärillä teoilla aikaansaatu tuho, en ole vielä saavuttanut samanlaista kyynisyyden tasoa kuin ylläkirjoittaneet. Ja tuossa ajatuksessa ei ole sisällä lainkaan arvolatausta. Jokaisella on ymmärrettävästi oman maailmankatsomuksensa läpi omanlaisensa tulkinta asioista. Ymmärrän hyvin kyynistymisen tässä maailmassa. Sitä kohti olen varmasti itsekin kulkemassa ennemmän ja enemmän.

Minusta Rask ei selvinnyt kuin koira veräjästä. Hän päättyi keskelle raastavaa mediakohua, jonka seurauksena hän on julkisesti hoitoon ohjattu alkoholiongelmainen. Toki myös ansaittu idiootin leima otsassa saa tovin elämäänsä elää. Vaikka asia onkin tosi, ei sen käsittely julkisesti ole varmasti kovin helppoa. Toisekseen en tiedä, minkä vuoksi Raskille määrätty hoito olisi suoraan ja väistämättä höpöpöpöä. Kyllä minä uskon, että tuolla on ihan aito tarkoitus pyrkiä auttamaan Raskia ja terapian laatu on hyvä ja asianmukainen. Kaikki itselleen sopivan ja laadukkaan terapian läpikäyneet tietävät, minkälaisesta asiasta on kyse. Heistä harvat sitä höpö-koriin laittavat.

Sitten uhrit, eli hääpari ja erityisesti morsian. Jos nyt olen oikein ymmärtänyt, niin he ovat tyytyväisiä saavutettuun yhteisymmärrykseen ja lopputulemaan. Miksi tämä ei riitä täysin ulkopuolisille ihmisille? Minusta vaikuttaa siltä, että tälläkin keskustelupalstalla on sellaisia nimimerkkejä, jotka pahoittivat mielensä syvemmin kuin itse uhrit. Hurskastellen huudettiin rikosoikeudellista vastuuta, potkuja töistä ja jopa uran lopettamista. Sellainen se some on. Huoh.
 
Viimeksi muokattu:

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omasta mielestäni Raskin potkut olisivat olleet ylireagoimista, mitä nykyään näkee valitettavan usein esim. Somen takia.

Toki Raskin pelillisen annin takia, IFK ei olisi mielestäni paljoakaan menettänyt.

Samaa mieltä siitä, että potkut olisivat menneet ylireagoinnin puolelle. Jos Rask nähtäisi taloudellisena tai pelillisenä rasitteena niin luulisin, että lopputulos olisi erilainen.
 
Viimeksi muokattu:

Wondermike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo nyt kyllä jäi ainakin itselle tästä tapahtuneesta sellainen fiilis, että Rask onnistui selviämään tästä teostaan kun koira veräjästä. Eli oma joukkue ei ilmeisesti edes anna mitään sen suurempia sanktioita, kun lupaa vaan osallistua johonkin tällaisiin höpö-terapioihin kertomaan tuntemuksistaan ja tuntuu että tässä tapauksessa joukkue melkein näkee sen Raskin jopa itsekin jonakin "uhrina", kun joutui tällaisen syytösryöpyn kohteeksi, fanien "selkänsä kääntämiselle", kun monet joukkueen fanit ovat vaatimassa hänelle niitä potkuja, joihin ei muka miehellä itsellään ole mitään osaa eikä arpaa. Vielä kun se lievä tai suurempi alkoholismi nähdään tässä melkein vaan puolustavana asianhaarana, jota se ei todellakaan pitäisi olla.

Joskus tässä maailmassa on vaan sellaisia asioita ja tekoja, joissa sen syyllisen pitäisi itsekin joutua ottamaan enemmän sitä vastuuta tekemisistään, mutta sitä ei tässä kyllä nyt tapahtunut.

Tulee melkein mieleen nämä parinkymmenen vuoden takaiset Karalahden sekoilut, joissa joukkue melkein vaan näkee sen Jeren pelkästään uhrina, jolle ollaan sitten velvollisia maksamaan niitä hänen mokailujaan seuran omasta pussista, niin voi vittu sentään tätä touhua, ei oikein voi muuta tähän sanoa.

Erittäin hyvin sanottu !!
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Vaikka työni kautta olen kohdannut paljon pahaa, surullisia kohtaloita ja haluttomuutta edes yrittää hyvittää omilla väärillä teoilla aikaansaatu tuho, en ole vielä saavuttanut samanlaista kyynisyyden tasoa kuin ylläkirjoittaneet. Ja tuossa ajatuksessa ei ole sisällä lainkaan arvolatausta. Jokaisella on ymmärrettävästi oman maailmankatsomuksensa läpi omanlaisensa tulkinta asioista. Ymmärrän hyvin kyynistymisen tässä maailmassa. Sitä kohti olen varmasti itsekin kulkemassa ennemmän ja enemmän.

Minusta Rask ei selvinnyt kuin koira veräjästä. Hän päättyi keskelle raastavaa mediakohua, jonka seurauksena hän on julkisesti hoitoon ohjattu alkoholiongelmainen. Toki myös ansaittu idiootin leima otsassa saa tovin elämäänsä elää. Vaikka asia onkin tosi, ei sen käsittely julkisesti ole varmasti kovin helppoa. Toisekseen en tiedä, minkä vuoksi Raskille määrätty hoito olisi suoraan ja väistämättä höpöpöpöä. Kyllä minä uskon, että tuolla on ihan aito tarkoitus pyrkiä auttamaan Raskia ja terapian laatu on hyvä ja asianmukainen. Kaikki itselleen sopivan ja laadukkaan terapian läpikäyneet tietävät, minkälaisesta asiasta on kyse. Heistä harvat sitä höpö-koriin laittavat.

Sitten uhrit, eli hääpari ja erityisesti morsian. Jos nyt olen oikein ymmärtänyt, niin he ovat tyytyväisiä saavutettuun yhteisymmärrykseen ja lopputulemaan. Miksi tämä ei riitä täysin ulkopuolisille ihmisille? Minusta vaikuttaa siltä, että tälläkin keskustelupalstalla on sellaisia nimimerkkejä, jotka pahoittivat mielensä syvemmin kuin itse uhrit. Hurskastellen huudettiin rikosoikeudellista vastuuta, potkuja töistä ja jopa uran lopettamista. Sellainen se some on. Huoh.
Sä voit jeesustella kuinka paljon haluat kunnes sun tuoretta vaimoa joku ottaa nutturasta kiinni ja tarjoaa suihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös