Pystyisitkö kuitenkin analysoimaan onko henkilö x mahdollisesti humalassa? Vai onko senkin arvuuttelu kyseenalaista?Myönnetään, en tunne niin hyvin erilaisten huumeiden vaikutusmekanismeja ihmisissä, että lähtisin julkisesti arvuuttelemaan henkilön X tai Y mahdollista huumeiden käyttöä.
Joskus vaikkapa tuijottava lasinen katse voi luoda mielikuvan että olisi vetänyt kamaa, vaikka olisikin ihan viinan aiheuttama tilanne.Juu ihan samaa mieltä, onnistuu. Nimimerkillä omakohtaista kokemusta on mutta ei siitä sen enempää.
Pohdiskelen vaan että millä näkö- tai muilla aistihavainnoilla hääväki päätyi esittämään tämän arvailun.
Pystyisitkö kuitenkin lukemaan, mitä kirjoitan lainaamassasi viestissä, ja vieläpä samassa kappaleessa. Siinä ihan lähellä siis.Pystyisitkö kuitenkin analysoimaan onko henkilö x mahdollisesti humalassa? Vai onko senkin arvuuttelu kyseenalaista?
Ehkä olisin Sneenina kuitenkin antanut sen Supervaroituksen.Varoitus + hoitoon-ohjaus eli juuri kuten itsekin ennakoin aiemmin ja miten nämä asiat hoidetaan asiallisesti ja oikein. ....
Mistähän tuo termi "suihinottokone" naisista on peräisin.
Tätä veikkaan itse myös.Suohinottokone #88:n taisi pelastaa vain pariskunnan Hifkin fanitus.
Eivät halunneet polttaa miestä roviolla.
Luin, ei mainittu kysymästäni asiasta sanallakaan.Pystyisitkö kuitenkin lukemaan, mitä kirjoitan lainaamassasi viestissä, ja vieläpä samassa kappaleessa. Siinä ihan lähellä siis.
Voi ei, Joonaksen perseilystä postattiin ihan facebookiin. Pitäiskö tästä antaa ehdollista hääparille, joka call outtas kaverin? Koomista tää hyssyttelykulttuurin ylläpito.Joku tuolla väitti, että tunki sinne juhliin kuokkimaan, itseäni kiinnostaa faktat, että tunkiko oikeasti. Ei se kenenkään käytöstä oikeuta. Jengillä kummallinen käsitys, että hyväksyy Raskin käytöksen, jos kritisoi tapaa, jolla homma hoidettiin. Emme halunneet julkisuutta=postasimme asiat 7500 HIFK-fanille. Siinä missä toisille ei sovi alkoholi, myöskään some ei sovi kaikille.
Oli kyl joo, meni kuten piti. Ja eiköhän tästä episodista kannata lätkäihmistenkin nyt vaan ns. nukkua ja mennä eteenpäin, kun kerran asianomaiset + IFK siinä mukana perannut tilannetta muutaman päivän, ja saaneet ratkaisunkin aikaan. Eikä mitään ole maton alle piilotettu, hyvä homma.Omasta mielestä aika hyvin hoidettu loppujen lopuksi. Pisteet HIFK:lle ja hääparille ratkaisukeskeisestä ja kohtuullisesta toiminnasta.
Lähes yhtä koomista on tää nykyajan kielenkäyttö. Call outtas ?Voi ei, Joonaksen perseilystä postattiin ihan facebookiin. Pitäiskö tästä antaa ehdollista hääparille, joka call outtas kaverin? Koomista tää hyssyttelykulttuurin ylläpito.
Mä olen ihmetellyt tuossa keississä sitä, ettei kukaan hakannut tuota Joonas Raskia tuossa tilanteessa. Täysi kusipäähän tuo jätkä on, mutta morsiameen ei kosketa, eikä myös sulhaseen. Mitä vittua oikeasti? Eikö omia enää puolusteta ollenkaan? Lätkä-spede saa nöyryyttää koko porukkaa omalla VIP-alueellaan. Siellä oli seurue pitämässä hauskaa, mutta kukaan ei puolustanut illan kuningatarta. Jos mun tyttären häissä kävisi noin, niin ensin vetäisin turpaan miespuolisia vieraita ja sen jälkeen Joonas Raskia.Niin siis itse teossa ei ole mitään puolusteltavaa, jos kaikki on mennyt kuvauksen mukaan. Helvetin törkeätähän se on. Silti en pidä julkisesta kivityksestä asioiden ratkaisumallina. Varsinkin, kun oltiin työnantajaankin yhteydessä. Moneltako taholta rangaistuksen täytyy tulla? Sitten heitetään joku huume-epäilys vielä ilmaan. Someen voi kuka tahansa heittää mitä tahansa, todellisia tai keksittyjä asioita. Siksi nämä olisi hyvä käsitellä asianmukaisella tavalla. Nythän siis kuka tahansa tällaisen syytöksen kohteeksi joutuukaan, on automaattisesti ainakin 80-90% valmiiksi dumaama.
Mä olen ihmetellyt tuossa keississä sitä, ettei kukaan hakannut tuota Joonas Raskia tuossa tilanteessa. Täysi kusipäähän tuo jätkä on, mutta morsiameen ei kosketa, eikä myös sulhaseen. Mitä vittua oikeasti? Eikö omia enää puolusteta ollenkaan? Lätkä-spede saa nöyryyttää koko porukkaa omalla VIP-alueellaan. Siellä oli seurue pitämässä hauskaa, mutta kukaan ei puolustanut illan kuningatarta. Jos mun tyttären häissä kävisi noin, niin ensin vetäisin turpaan miespuolisia vieraita ja sen jälkeen Joonas Raskia.