Monsterimonnilta oma vaatemallisto, kalpene BilleBeino! Eräässä hupparissa mukana venäläiskaksosetkin. Linkki leijonat.com uutiseen. Tässä LINKKI verkkokauppaan.
Edit. Muoks
Edit2. Kaksosten paita löytyy myös t-paitana
Ei tunnu olevan tilanne- tai tyylitaju olevan ihan Monnin ydinosaamista.Suhteellisen mautonta huumoria tuo veljekset paitaan. "not wanted", semmosta.
Jos Jonne haluaa huumoria, ni olis ny tehny semmosen paidan missä mies itse oli alasti sammuneena baariin.
Jos Jonne haluaa huumoria, ni olis ny tehny semmosen paidan missä mies itse oli alasti sammuneena baariin.
Jonne on valitettavasti edelleen henkisesti keskenkasvuinen.Suhteellisen mautonta huumoria tuo veljekset paitaan. "not wanted", semmosta.
Muutamassa kaudessa Tepsin kapteenistosta koulukiusaaja-Valavuoreksi, ei tuokaan nyt vakuuta.
Jonne jo streamissaan naureskeli jatkuvasti veljeksille ja ilmeisesti piti tuota näköjään niin hyvänä läppänä, että piti paitakin tehdä. Mikään nappihankintoja nuo ei tietenkään olleet, mutta voisi kuvitella, ettei Sportin nelosketjun sentteri voisi ihan kauheasti naureskella finaalijoukkueen pelaajille kesälomallaan.
Muutamassa kaudessa Tepsin kapteenistosta koulukiusaaja-Valavuoreksi, ei tuokaan nyt vakuuta.
Hienoa.. pitääkin mennä katsomaan. Ai niin, mitä ja minne?Mielenkiintoisen läpsyttelyn järkkää pe 22.7.
Tarttee mennä tsekkaamaan.
Hienoa.. pitääkin mennä katsomaan. Ai niin, mitä ja minne?
En muista onko Jonne nyt hetkeen retostellut raittiudellaan keltaisessa lehdistössä, mutta raittius on kyllä kaukana tällä hetkellä. Tuli äsken vastaan erässä turkulaisessa kuppilassa, eikä kuulemma ole ratakierroksen ensimmäinen päivä.
Ei kannattais Jonnen alkoholilla leikkiä, mutta ei se vaan opi.
Muistaakseni on sanonut, että ei ole kokonaan lopettanut juomista.
Ei taida olla ainoa perheen isä kesälomakaudella jolle maistuu. Koomista tämä ihmisten stalkkaus.En muista onko Jonne nyt hetkeen retostellut raittiudellaan keltaisessa lehdistössä, mutta raittius on kyllä kaukana tällä hetkellä. Tuli äsken vastaan erässä turkulaisessa kuppilassa, eikä kuulemma ole ratakierroksen ensimmäinen päivä.
Ei kannattais Jonnen alkoholilla leikkiä, mutta ei se vaan opi.
Ei taida olla ainoa perheen isä kesälomakaudella jolle maistuu. Koomista tämä ihmisten stalkkaus.
Ok, turha viesti sitten. Olin vain muistavinani, että olisi väittänyt olevansa raitis.