5. Sija runkosarjassa tällä hetkellä, suurin osa pelaajista kyl tykännyt jonnesta valmentajana.Mites ne Inkkarit on mutasarjassa vetänyt Virtasen alaisuudessa?
Ei mitään pois Monnilta valmentajana ja varmasti helvetin tärkeää että on löytänyt nyt jotain mielekästä tekemistä mutta kyllähän tämä nyt kertoo karua kieltä naapuriseuran nykytilasta.
Ja tähän voisi vielä lisätä että.. Näkyvyyttä tuova persoona. Mielestäni oiva riski Tutolta.Mitä se siis kertoo kun palkataan nuori nouseva valmentaja?
Mitä se siis kertoo kun palkataan nuori nouseva valmentaja?
Ässiin apuvalmentajaksiSori offtopic mutta mitä Vidman tekee ensi kaudella? Takaisin täl pual jokkee?
Kiitos tästä viestistä.Sori off topic, mut täällä puhutaan Jonnen katkolle menosta, katkolle mennään katkaisemaan turvallisesti putki, juttujen perusteella Jonne kävi päihdekuntoutuksen, jossa ymmärretään mikä on se riippuvuussairaus, ja miten sen kanssa tulee elää loppuelämä. Siinä vaiheessa kun aivoissa on tapahtunut se muutos, että riippuvuussairaus on syntynyt, ei ole enää mahdollista juoda "vain yhtä", aivot ei 50v raittiuden jälkeenkään ole valmiita "kohtuukäyttöön". Mä uskon, ja mä toivon että Jonne on saanut työkalut tän sairauden hoitoon, jota itse sairastan. Me eletään päivä kerrallaan. Mä olen nyt reilu vuoden ollut juomatta sitä yhtä, ja se hyvä olo minkä se on mulle tuonut, on ihan käsittämättömän. Mä en voi luvata, että en juo huomenna, mutta mä olen melko varma, että tänään mä en enää juo. Kun mä hyväksyin sairauteni, ja aloin hoitaa sitä mulle kuntoutuksessa opetetuin keinoin, mulle on alkanut tapahtuu hyviä asioita, mä pääsin opiskelee unelma-ammattiani, ehtisin muutaman kuukauden opiskelee ku sain jo hypätty oppisopimukselle työskentelee mielenterveys- ja päihdekuntoutujien kanssa. Ehkäpä Jonne on hyväksynyt sairautensa, alkanut hoitaa sitä, ja tä TuTo- keissi on nyt niitä hyviä asioita mitä hälle tulee tapahtuu? Niitä asioita jotka auttaa pysyy sillä raittiuden tiellä. :)
Oli kyllä paljon asiaa. Ei juurikaan nähty positiivista Tepsin junioripuolessa. Jaksossa viitattiin 2011 syntyneiden ikäryhmään, jonka toiminta poikkeaa täysin junioripuolen muista ikäluokista. Tämä tietysti herättää kysymyksiä. Miksi se ikäluokka toimii niin? Miten yksi ikäluokka voi toimia täysin erilailla, kuin muut? Voiko yksi seuralegenda kävellä asiasta vastaavien yli? Melkoista touhua.Todella lämmin suositus Kalju Cornerin uusimmalle jaksolle, jossa Jonne vieraana.
Paljon oli asiaa, mutta oli siellä aika paljon paskaakin.Ika suolasi täysin viime kauden Sm-sarjassa hopeaa voittaneen U16- joukkueen toiminnan väittämällä ,että muualta tuli kolme ketjullista pelureita.Oli kyllä paljon asiaa. Ei juurikaan nähty positiivista Tepsin junioripuolessa. Jaksossa viitattiin 2011 syntyneiden ikäryhmään, jonka toiminta poikkeaa täysin junioripuolen muista ikäluokista. Tämä tietysti herättää kysymyksiä. Miksi se ikäluokka toimii niin? Miten yksi ikäluokka voi toimia täysin erilailla, kuin muut? Voiko yksi seuralegenda kävellä asiasta vastaavien yli? Melkoista touhua.
Paljon oli asiaa, mutta oli siellä aika paljon paskaakin.Ika suolasi täysin viime kauden Sm-sarjassa hopeaa voittaneen U16- joukkueen toiminnan väittämällä ,että muualta tuli kolme ketjullista pelureita.
Sateenvarjoseuroista tuli 6 peluria, ja Tutosta 1. Käsittääkseni sateenvarjotoiminnan tarkoituskin on tuottaa pelureita emäseuraan.
Samaan hengenvetoon kehui Espoon vahvaa juniorityötä mainitsemalla erikseen U18-maajoukkueen Hemmingin ja Suoniemen.
Ööö, Hemming on S-Kiekon kasvatti joka on pelannut 2 kautta Espoossa ja nyt alkaa toinen Kausi Turussa.
Suoniemi Fopsin kasvatti, joka pelannut kaksi kautta Turussa, ja yhden Espoossa.
Ihan kaikkea ei kannattaisi suustaan päästää.
Joo,totta tämäkin.Olen aika monta kertaa pääni sisällä hihitellyt näille Ikan tunteellisille vuodatuksille joita hän yrittää sitten perustella täysin päästä keksimillään "faktoilla". "Kalju Corner" pitää ottaa täysin viihteenä, ei minään jumalan sanana
Mitä väärää siinä on jos junnut haluaa muualta tulla Tepsiin? Sehän on vaan ihan helvetin hienoa että on imua. Ei mikään kaupunki omistaan pysty jalostamaan talenttia vuodesta toiseen. Tervetuloa junnut Turkuun, ainakin mä diggailen.Paljon oli asiaa, mutta oli siellä aika paljon paskaakin.Ika suolasi täysin viime kauden Sm-sarjassa hopeaa voittaneen U16- joukkueen toiminnan väittämällä ,että muualta tuli kolme ketjullista pelureita.
Sateenvarjoseuroista tuli 6 peluria, ja Tutosta 1. Käsittääkseni sateenvarjotoiminnan tarkoituskin on tuottaa pelureita emäseuraan.
Samaan hengenvetoon kehui Espoon vahvaa juniorityötä mainitsemalla erikseen U18-maajoukkueen Hemmingin ja Suoniemen.
Ööö, Hemming on S-Kiekon kasvatti joka on pelannut 2 kautta Espoossa ja nyt alkaa toinen Kausi Turussa.
Suoniemi Fopsin kasvatti, joka pelannut kaksi kautta Turussa, ja yhden Espoossa.
Ihan kaikkea ei kannattaisi suustaan päästää.
Jos minulta kysyt, niin ei mitään. Lähinnä kommentoin tota Ikan väittämää, että Tepsillä ei oma tuotanto ei toimi.Mitä väärää siinä on jos junnut haluaa muualta tulla Tepsiin? Sehän on vaan ihan helvetin hienoa että on imua. Ei mikään kaupunki omistaan pysty jalostamaan talenttia vuodesta toiseen. Tervetuloa junnut Turkuun, ainakin mä diggailen.
Lähinnä se oli kysymys Ikalle..ei taida vastata täällä. Tai no, enemmän kai se oli kysymys tai ajatus ääneen itselle. Mutta joo, mun mielestä hiton hienoa että meille tulee niitä nuoria junnuja maakunnista ja, välillä isoilta kirkoilta.Jos minulta kysyt, niin ei mitään. Lähinnä kommentoin tota Ikan väittämää, että Tepsillä ei oma tuotanto ei toimi.
Näin vähän tuuminkin, kunhan varmistin.Lähinnä se oli kysymys Ikalle..ei taida vastata täällä. Tai no, enemmän kai se oli kysymys tai ajatus ääneen itselle. Mutta joo, mun mielestä hiton hienoa että meille tulee niitä nuoria junnuja maakunnista ja, välillä isoilta kirkoilta.
Kyllä keskustelussa paistaa vahvasti läpi Ikan TPS viha ja Jonnen tapa vetää mutkia suoriksi.Oli kyllä paljon asiaa. Ei juurikaan nähty positiivista Tepsin junioripuolessa. Jaksossa viitattiin 2011 syntyneiden ikäryhmään, jonka toiminta poikkeaa täysin junioripuolen muista ikäluokista. Tämä tietysti herättää kysymyksiä. Miksi se ikäluokka toimii niin? Miten yksi ikäluokka voi toimia täysin erilailla, kuin muut? Voiko yksi seuralegenda kävellä asiasta vastaavien yli? Melkoista touhua.