Jonne Virtanen – Monsterimonni

  • 529 522
  • 1 780

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti saa pidettyä viinapirun kurissa. Ettei tuolla marraskuisessa loskassa tappioputken aikana lähde viinan avulla "korjaamaan" ja seuraavassa pelissä TuTo etsii päävalmentajaansa turun toreilta
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Mites ne Inkkarit on mutasarjassa vetänyt Virtasen alaisuudessa?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mitä se siis kertoo kun palkataan nuori nouseva valmentaja?

Onko Jonne edes valmentanut yhtä kautta ettei olisi pitänyt mennä katkolle välissä?

Ei siinä, toivottavasti ei hänen siellä tarvitse enää ravata ja tämä on hieno tsäänssi Jonnelle näyttää pystyvänsä ammattilaisen arkeen. Kuitenkin pikkaisen tämä kertoo tuton tilasta, jos tämä on varmin ja paras vaihtoehto palkkalistoille.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Jonne oli kuulemma todella hyvä nappulaliigassa. Ilmeisi Kaarinassakin on mennyt hyvin ja ollut pidetty. Toivon todella, että onnistuisi ja korkki pysyisi kiinni.
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
Miltähän Tuton valmentajavalinta vaikuttaisi, mikäli valituksi olisi tullut jonkun pohjoisen Suomisarjaseuran valmentaja muutaman vuoden pidemmällä meriitillä valmennuksesta...Kyllä Mestiksen valmennuksen arvostus on vähäinen, jos siihen positioon päästään seutukunnan Suomisarjan 1/2 vuoden valmennuksella. Kuitenkin sarja, josta yritetään nousta liigaan. Katsotaan kuinka käy.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Sori offtopic mutta mitä Vidman tekee ensi kaudella? Takaisin täl pual jokkee?
 

Aleshki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, England.
Sori off topic, mut täällä puhutaan Jonnen katkolle menosta, katkolle mennään katkaisemaan turvallisesti putki, juttujen perusteella Jonne kävi päihdekuntoutuksen, jossa ymmärretään mikä on se riippuvuussairaus, ja miten sen kanssa tulee elää loppuelämä. Siinä vaiheessa kun aivoissa on tapahtunut se muutos, että riippuvuussairaus on syntynyt, ei ole enää mahdollista juoda "vain yhtä", aivot ei 50v raittiuden jälkeenkään ole valmiita "kohtuukäyttöön". Mä uskon, ja mä toivon että Jonne on saanut työkalut tän sairauden hoitoon, jota itse sairastan. Me eletään päivä kerrallaan. Mä olen nyt reilu vuoden ollut juomatta sitä yhtä, ja se hyvä olo minkä se on mulle tuonut, on ihan käsittämättömän. Mä en voi luvata, että en juo huomenna, mutta mä olen melko varma, että tänään mä en enää juo. Kun mä hyväksyin sairauteni, ja aloin hoitaa sitä mulle kuntoutuksessa opetetuin keinoin, mulle on alkanut tapahtuu hyviä asioita, mä pääsin opiskelee unelma-ammattiani, ehtisin muutaman kuukauden opiskelee ku sain jo hypätty oppisopimukselle työskentelee mielenterveys- ja päihdekuntoutujien kanssa. Ehkäpä Jonne on hyväksynyt sairautensa, alkanut hoitaa sitä, ja tä TuTo- keissi on nyt niitä hyviä asioita mitä hälle tulee tapahtuu? Niitä asioita jotka auttaa pysyy sillä raittiuden tiellä. :)
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sori off topic, mut täällä puhutaan Jonnen katkolle menosta, katkolle mennään katkaisemaan turvallisesti putki, juttujen perusteella Jonne kävi päihdekuntoutuksen, jossa ymmärretään mikä on se riippuvuussairaus, ja miten sen kanssa tulee elää loppuelämä. Siinä vaiheessa kun aivoissa on tapahtunut se muutos, että riippuvuussairaus on syntynyt, ei ole enää mahdollista juoda "vain yhtä", aivot ei 50v raittiuden jälkeenkään ole valmiita "kohtuukäyttöön". Mä uskon, ja mä toivon että Jonne on saanut työkalut tän sairauden hoitoon, jota itse sairastan. Me eletään päivä kerrallaan. Mä olen nyt reilu vuoden ollut juomatta sitä yhtä, ja se hyvä olo minkä se on mulle tuonut, on ihan käsittämättömän. Mä en voi luvata, että en juo huomenna, mutta mä olen melko varma, että tänään mä en enää juo. Kun mä hyväksyin sairauteni, ja aloin hoitaa sitä mulle kuntoutuksessa opetetuin keinoin, mulle on alkanut tapahtuu hyviä asioita, mä pääsin opiskelee unelma-ammattiani, ehtisin muutaman kuukauden opiskelee ku sain jo hypätty oppisopimukselle työskentelee mielenterveys- ja päihdekuntoutujien kanssa. Ehkäpä Jonne on hyväksynyt sairautensa, alkanut hoitaa sitä, ja tä TuTo- keissi on nyt niitä hyviä asioita mitä hälle tulee tapahtuu? Niitä asioita jotka auttaa pysyy sillä raittiuden tiellä. :)
Kiitos tästä viestistä.
Arvostan.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Todella lämmin suositus Kalju Cornerin uusimmalle jaksolle, jossa Jonne vieraana.

Tärkeimpänä asiana mahtava kuulla että on saanut apua ongelmiinsa ja arki rullaa.

Kyllä sai nauraa myös vedet silmissä Jonnen jutustelulle, hyvää tarinaa Ikan kanssa. Oli meillä mahtavat hahmot jengissä kun Jonne ja Talkkari oli mustavalkoisissa.

Jonne tulee omalla persoonallaan nostamaan Tuton/Mestiksen näkyvyyttä ja viihdearvoa.

Lykkyä pyttyyn ison haasteen edessä Jonne!
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
Todella lämmin suositus Kalju Cornerin uusimmalle jaksolle, jossa Jonne vieraana.
Oli kyllä paljon asiaa. Ei juurikaan nähty positiivista Tepsin junioripuolessa. Jaksossa viitattiin 2011 syntyneiden ikäryhmään, jonka toiminta poikkeaa täysin junioripuolen muista ikäluokista. Tämä tietysti herättää kysymyksiä. Miksi se ikäluokka toimii niin? Miten yksi ikäluokka voi toimia täysin erilailla, kuin muut? Voiko yksi seuralegenda kävellä asiasta vastaavien yli? Melkoista touhua.
 

Narunilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli kyllä paljon asiaa. Ei juurikaan nähty positiivista Tepsin junioripuolessa. Jaksossa viitattiin 2011 syntyneiden ikäryhmään, jonka toiminta poikkeaa täysin junioripuolen muista ikäluokista. Tämä tietysti herättää kysymyksiä. Miksi se ikäluokka toimii niin? Miten yksi ikäluokka voi toimia täysin erilailla, kuin muut? Voiko yksi seuralegenda kävellä asiasta vastaavien yli? Melkoista touhua.
Paljon oli asiaa, mutta oli siellä aika paljon paskaakin.Ika suolasi täysin viime kauden Sm-sarjassa hopeaa voittaneen U16- joukkueen toiminnan väittämällä ,että muualta tuli kolme ketjullista pelureita.

Sateenvarjoseuroista tuli 6 peluria, ja Tutosta 1. Käsittääkseni sateenvarjotoiminnan tarkoituskin on tuottaa pelureita emäseuraan.

Samaan hengenvetoon kehui Espoon vahvaa juniorityötä mainitsemalla erikseen U18-maajoukkueen Hemmingin ja Suoniemen.
Ööö, Hemming on S-Kiekon kasvatti joka on pelannut 2 kautta Espoossa ja nyt alkaa toinen Kausi Turussa.

Suoniemi Fopsin kasvatti, joka pelannut kaksi kautta Turussa, ja yhden Espoossa.

Ihan kaikkea ei kannattaisi suustaan päästää.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Paljon oli asiaa, mutta oli siellä aika paljon paskaakin.Ika suolasi täysin viime kauden Sm-sarjassa hopeaa voittaneen U16- joukkueen toiminnan väittämällä ,että muualta tuli kolme ketjullista pelureita.

Sateenvarjoseuroista tuli 6 peluria, ja Tutosta 1. Käsittääkseni sateenvarjotoiminnan tarkoituskin on tuottaa pelureita emäseuraan.

Samaan hengenvetoon kehui Espoon vahvaa juniorityötä mainitsemalla erikseen U18-maajoukkueen Hemmingin ja Suoniemen.
Ööö, Hemming on S-Kiekon kasvatti joka on pelannut 2 kautta Espoossa ja nyt alkaa toinen Kausi Turussa.

Suoniemi Fopsin kasvatti, joka pelannut kaksi kautta Turussa, ja yhden Espoossa.

Ihan kaikkea ei kannattaisi suustaan päästää.

Olen aika monta kertaa pääni sisällä hihitellyt näille Ikan tunteellisille vuodatuksille joita hän yrittää sitten perustella täysin päästä keksimillään "faktoilla". "Kalju Corner" pitää ottaa täysin viihteenä, ei minään jumalan sanana.
 

Narunilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen aika monta kertaa pääni sisällä hihitellyt näille Ikan tunteellisille vuodatuksille joita hän yrittää sitten perustella täysin päästä keksimillään "faktoilla". "Kalju Corner" pitää ottaa täysin viihteenä, ei minään jumalan sanana
Joo,totta tämäkin.

Lähinnä vaan ihmetyttää toi ainainen Palloseuran dissaaminen.
U16-Sm sarjassa mitalin ottaminen käytännössä melkein täysin paikallisilla pojilla on mielestäni osoitus siitä että jotain on tehty oikein.

Lisäksi U20 pronssilla, ja U18 neljäs.
Taisi olla ainoa seura Suomessa jolta oli kaikki joukkueet välierissä.
 
Ismo on mielestäni sellaisessa asemassa nykyään suomalaisen jääkiekon kommentoijana, että hänen puheensa otetaan lähes varauksetta sokeasti faktana ja todesta. On niin monessa podcastissa mukana ja niin monella medialla samanaikaisesti kommentoimassa, että hän saattaa monesti puhua/ennakoida toisessa paikassa toista ja toisessa toista. Kiinnitin tähän huomiota enemmän varsinkin viime kaudella. Hän ei näin ollen voi olla koskaan väärässä, koska on puhellut eri paikkoihin eri skenaarioita joilla sitten voi tulla hyvällä omatunnolla ulos kun tietää jonkun skenaarion/mielipiteen osuneen. Näin ollen kupla ei koskaan putkea ja häntä pidetään nerompana mitä hän onkaan, vaikka toki asioista myös tietääkin.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Paljon oli asiaa, mutta oli siellä aika paljon paskaakin.Ika suolasi täysin viime kauden Sm-sarjassa hopeaa voittaneen U16- joukkueen toiminnan väittämällä ,että muualta tuli kolme ketjullista pelureita.

Sateenvarjoseuroista tuli 6 peluria, ja Tutosta 1. Käsittääkseni sateenvarjotoiminnan tarkoituskin on tuottaa pelureita emäseuraan.

Samaan hengenvetoon kehui Espoon vahvaa juniorityötä mainitsemalla erikseen U18-maajoukkueen Hemmingin ja Suoniemen.
Ööö, Hemming on S-Kiekon kasvatti joka on pelannut 2 kautta Espoossa ja nyt alkaa toinen Kausi Turussa.

Suoniemi Fopsin kasvatti, joka pelannut kaksi kautta Turussa, ja yhden Espoossa.

Ihan kaikkea ei kannattaisi suustaan päästää.
Mitä väärää siinä on jos junnut haluaa muualta tulla Tepsiin? Sehän on vaan ihan helvetin hienoa että on imua. Ei mikään kaupunki omistaan pysty jalostamaan talenttia vuodesta toiseen. Tervetuloa junnut Turkuun, ainakin mä diggailen.
 

Narunilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä väärää siinä on jos junnut haluaa muualta tulla Tepsiin? Sehän on vaan ihan helvetin hienoa että on imua. Ei mikään kaupunki omistaan pysty jalostamaan talenttia vuodesta toiseen. Tervetuloa junnut Turkuun, ainakin mä diggailen.
Jos minulta kysyt, niin ei mitään. Lähinnä kommentoin tota Ikan väittämää, että Tepsillä ei oma tuotanto ei toimi.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos minulta kysyt, niin ei mitään. Lähinnä kommentoin tota Ikan väittämää, että Tepsillä ei oma tuotanto ei toimi.
Lähinnä se oli kysymys Ikalle..ei taida vastata täällä. Tai no, enemmän kai se oli kysymys tai ajatus ääneen itselle. Mutta joo, mun mielestä hiton hienoa että meille tulee niitä nuoria junnuja maakunnista ja, välillä isoilta kirkoilta.
 

Narunilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lähinnä se oli kysymys Ikalle..ei taida vastata täällä. Tai no, enemmän kai se oli kysymys tai ajatus ääneen itselle. Mutta joo, mun mielestä hiton hienoa että meille tulee niitä nuoria junnuja maakunnista ja, välillä isoilta kirkoilta.
Näin vähän tuuminkin, kunhan varmistin.

Joo, mutta se on pelkästään hyvä asia, jos tänne saadaan nuoria muualta. Kilpailu ei ole koskaan pahasta. Jos otetaan tuo viime kauden U16 vielä esimerkiksi, niin seuran ulkopuolelta tulleet saivat aikaan pelkästään positiivista. Moni aikaisemmin pelipaikastaan varma ollut ns. oma poika alkoi treenaamaan tosissaan nosti tasoaan ihan helvetin paljon.
 

Alapatja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli kyllä paljon asiaa. Ei juurikaan nähty positiivista Tepsin junioripuolessa. Jaksossa viitattiin 2011 syntyneiden ikäryhmään, jonka toiminta poikkeaa täysin junioripuolen muista ikäluokista. Tämä tietysti herättää kysymyksiä. Miksi se ikäluokka toimii niin? Miten yksi ikäluokka voi toimia täysin erilailla, kuin muut? Voiko yksi seuralegenda kävellä asiasta vastaavien yli? Melkoista touhua.
Kyllä keskustelussa paistaa vahvasti läpi Ikan TPS viha ja Jonnen tapa vetää mutkia suoriksi.
2011 syntyneitä on poikkeuksellisesti 3 AAA peliryhmää eli ikäluokkansa parasta.
Normaalisti niitä on 1-2. Laajuus tuo ensinnäkin leveämmän kärjen tähän porukkaan.
Toiseksi joukkueella on kuitenkin tämän Ex ammattilaisen lisäksi mm ikäkausivalmentaja ja muita hyviä valmentajia jotka toimivat seuran sisäisten tavoitteiden mukaisesti.
Lisäksi ensi kaudella myös esimerkiksi 2010 syntyneet tulee olemaan kova ryhmä.
Paljon sieltä tuli kyllä asiaakin.
Esim se että ympäristöseurat ja TPS eivät pysty pitämään hyvää valmennustasoa ja kaikki valuu tepsiin ja siitä seuraa mielestäni nämä tipahtamiset eli ei saada tarpeeksi omia kavereita SM sarjoihin kun roolitukset eivät enää täsmää.
Kyllä alueella kaivattaisiin paljon tuuletusta.
Ja TPS pitäisi ottaa vielä isompi rooli myös muitten alueen pienseurojen kanssa.
Varmistaa että valmennus on laadukasta jokapuolella. Mahdollisesti jopa siirtää omaa toimintaansa ympäristökuntiin jos ei homma toimi kuten esimerkiksi Kaarinassa ja Paimiossa.
Lisäksi seurayhteistyö Tuton kanssa pitäisi olla parempaa, edelleen ilmassa on omituista asetelmaa.
Junioritoimintojen pitäisi tapahtua vahvasti lasten ehdoilla vähintään U18 saakka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös