Toivotaan Orelle hyvää jatkoa Espoossa. On kunniotettava suoraa puhetta jota Antti puhui jo ennen kauden alkua kun julkaistiin sopimus Jokipoikiin. Antilla ollut koko ajan tavoite liigassa (niinkuin pitääkin) ja nyt on mahdollisuus. Näytä Antti, että Mestiksessäkin on laadukkaita pelaajia! Tämän luulisi nostavan mestiksen arvostusta kun kerrankin pelaaja halutaan täältä ylöspäin eikä vaan aina laiteta kehittymään alas :
"- Kyllä meillä on tuollaiselle maalivahdille käyttöä. Asiasta neuvotellaan Jokipoikien kanssa ja katsotaan mitä tapahtuu. Kyllähän tässä voi joutua vähän kukkaroa kaivamaan ja tarjoamaan Jokipojille myös pelaajavaihtoja vastapalveluksena, maalaili Marjamäki."
"- Minulla ei ole Jokipojista mitään pahaa sanottavaa, mutta toivoisin heiltä ymmärrystä tilanteeseeni. En halua vähätellä Jokipoikia ja Mestistä, mutta kyllä tässä iässä haluaisi jo liigaa pelata, kun pääsi vihdoin tosipelien makuun." Näin siis sanoo itse Antti.
(Lainaukset IltaSanomista)
Mutta vaikeaa on nähdä, että Jokipojat pystyisivät jatkamaan villikortti Voldenilla ja Sivosella joilla yhteensä mestiksestä kokemusta parikymmentä peliä. Oisko vaihtoehtona Ranta ja enemmän rahaa, kuin Ranta+Volden ja vähemmän rahaa.
Iilahtea itse haikailin, mutta jos miestä ei kiinnosta pelata mestistä muualla kuin Sportissa niin antaapa olla...
Itsekin mietiskelin tossa SapKo peliä katsoessa Seppästä ja mietiskelin, että kelpokassari. Ei Teemulla mitään isoa voiteta, mutta siinä olisi varma suorittaja mestikseen ja riittäisi meille täksi kaudeksi koska Teemulla on myös venymis mahdollisuus huippu suorituksiinkin. Teemun edellytyksenä olisi vain, että saadaan Bluesilta kunnon tukko rahaa jolla saadaan loppukaudeksi EDULLISESTI Seppänen ja rahaa täytyisi jäädä myös seuraavan kauden budjettiin!