Tommi Kovasella oli minun tietojeni mukaan kuuden ottelun sopimus Jokereiden kanssa. Nyt on kuusi matsia pelattu ja tehopisteet 1+2=3, 8 jäähyminuuttia ja plus/miinussaldo -3. Jääaikaa keskimäärin 19.51 minuuttia / matsi.
Oliko tämä nyt tässä tämän syksyn osalta Tommin ja Jokereiden välillä vai onko tehty jatkoa sopimukseen?
Korjatkaa viisaammat jos olen väärässä, mutta käsittääkseni taidelasilla on OTTELUkohtainen soppari, eli on kaiketi voimassa toistaseksi varsinkin kun pakkiosastolla ei ole tervehtymisiä tapahtunut. Ellei sitten Niemi tai Mälkiä ole jo pelikuntoisia? Parin tunnin päästähän se nähdään kun kokoonpanot lävähtää liigan sivuille.
Kovanen on kyllä ollut meikäläiselle positiivinen yllätys mitä olen raportteja lueskellut. Tuo huono +/- lukema selittyy sillä että mies on joutunut pelaamaan pujottelukeppien (Ölander, Manelius) pakkiparina. Varauksin olisin valmis antamaan miehelle loppukauden sopparin, jottei kaikkia junnuja tarvitsisi yhtä aikaa pitää mukana makselemassa oppirahoja, ja kun loukkaantumisia tulee kuitenkin pitkän kauden aikana. Mutta siitäkin huolimatta tarvittaisiin edelleen se koodinimi "Jokela" puolustukseen.
EDIT: Enpäs muistanutkaan että meillä on Dehnerkin :D eli Kovaselle antaisin jatkoa siihen asti kun Eronen kuntoutuu.
Väänänen-Kauppinen
Dehner-Niemi
Eronen/Kovanen-Kivistö/Mälkiä