Olisiko liikaa pyydetty, että saataisiin helvetin iso Jokerilogo ilman mitään pikkunäppärää kikkailua tai mainoslauseita??
Sama.
Ehkä alareunassa voisi olla teksti tyyliin: ”Kausi alkaa 13.9.”
Olisiko liikaa pyydetty, että saataisiin helvetin iso Jokerilogo ilman mitään pikkunäppärää kikkailua tai mainoslauseita??
Ainakin jossain haastattelussa Jare sekä myös VilleGalle sanoi ettei käytännössä fanita mitään yksittäistä seuraa vaan ylipäätänsä pääkaupunkiseudun jengejä. VilleGallella on toki Jokeri taustaa, mutta onhan se "hölmöä" ottaa mainokseen kaveri, joka ihan hyvin voisi olla naapurin mainoksessa.
Lainaan tällä kertaa Kiraffin viestin kokonaisuudessaan tuodakseni esiin vanhan kannattajan arvostuksen hyvin argumentoitua ja sujuvaa viestiä kohtaan. Lisäksi voin sanoa olevani samoilla linjoilla kirjoittajan kanssa.Mainonnassa ei kovin montaa viestiä voi samanaikaisesti korostaa, ja en näe historian olevan se ensisijainen syy, mikä vetää nuoria hallille. Nuorena vahvana draivina on itse tehdä jotain ja luoda ne omat kokemukset, vanhempien sukupolvien muistojen eläminen taas herättää usein aika vahvan vastareaktion. Minä ainakin kuvitteellisena asiakkaana haluan tietää, mitä siellä hallilla on nyt (kiekkoa ja yhteisöllisyyttä tämän kampanjan mukaan), eikä mitä siellä tai Nordiksella on joskus aiemmin ollut. Historia alkaa kiinnostaa vasta siinä vaiheessa, kun siellä hallilla on jo alkanut käydä.
Olen tosin sitä mieltä, että hallille voisi tehdä jonkinlaisen historianurkkauksen tai vastaavan, jossa olisi vanhoja kuvia ja tarinoita näytillä. Näin kytkettäisiin historia nykypäivään ja luotaisiin enemmän tietoisuutta perinteistä.
Veskua taas käytettiin, koska Vesku on fani, ja siksi kuuluu jokeriperheeseen.
Olenko ainoa, jonka mielestä "Minä, me, Jokerit! on aivan käsittämättömän väsynyt viritelmä? Eiköhän nyt feidata se kaikessa hiljaisuudessa ja jatketaan eteenpäin ilman mitään päälleliimattuja latteuksia.
Nythän on taas syytä laittaa "Jokerit" kuntoon kaukalon ulkopuolella, kun itse ministeri on ottanut kantaa maassamme vallitseviin epäkohtiiin.
Et sitten ilmeisesti käynyt viime kaudella matseissa? Kaikkea muuta kuin väsynyt ja juuri oikea slogan markkinointiin.
Olenko ainoa, jonka mielestä "Minä, me, Jokerit! on aivan käsittämättömän väsynyt viritelmä? Eiköhän nyt feidata se kaikessa hiljaisuudessa ja jatketaan eteenpäin ilman mitään päälleliimattuja latteuksia.
Kaiken kaikkiaan todella omituinen kannanotto ministeriöltä.
Olet. Toimi mielestäni äärimmäisen hyvin ja kontrasti sanojen välillä olevaan hiljaisuuteen kuulostaa hyvältä. Jatkoon!
Fonetiikasta viis tai muutenhan voitaisiin huutaa vaikka "tupu, hupu, lupu!". Mulla on ongelmana tässä se sisältö.
Ilves fanithan kuuli viime kaudella "Mitäh, häh?, JOookeerit" ei mulla muuta.
Fonetiikasta viis tai muutenhan voitaisiin huutaa vaikka "tupu, hupu, lupu!". Mulla on ongelmana tässä se sisältö.
Tämmönen miten tahansa tulkittava "no, tää niinku tarkottaa semmosta yhteisöllisyyttä et ensin oon niinku mä ja sitten niinku me yhdessä ja että kaikki saa kannattaa ja ollaan niinku yhtä perhettä"-viestihän on ihan paska.
You'll never walk alone vs. Minä, me, Jokerit. 6-0.
Mitä tämä kertoo Ilves-faneista? Menkäähän nyt jullit takaisin omalle hiekkalaatikollenne, jos anti keskustelulle on tätä luokkaa.
Mun mielestä toi chantti on sopivan hitaalla temmolla vedettynä toimiva. Pääpaino on tietysti JOKERIT-kohdassa, joka lähti viime kaudella pari kertaa kiitettävällä volyymilla.
Chantti jatkukoon.
Tämmönen miten tahansa tulkittava "no, tää niinku tarkottaa semmosta yhteisöllisyyttä et ensin oon niinku mä ja sitten niinku me yhdessä ja että kaikki saa kannattaa ja ollaan niinku yhtä perhettä"-viestihän on ihan paska.
You'll never walk alone vs. Minä, me, Jokerit. 6-0.
Ainakin jossain haastattelussa Jare sekä myös VilleGalle sanoi ettei käytännössä fanita mitään yksittäistä seuraa vaan ylipäätänsä pääkaupunkiseudun jengejä. VilleGallella on toki Jokeri taustaa, mutta onhan se "hölmöä" ottaa mainokseen kaveri, joka ihan hyvin voisi olla naapurin mainoksessa.
Mielestäni lyhyt ja selkeä..
Sen verran täytyy kompata Luutnanttia, että esimerkiksi "vain yksi jengi Stadista - JO-KE-RIT!" on minustakin paljon parempi kuin "minä, me, Jokerit", joka edelleen tuntuu hieman muoviselta, kun on sellaisenaan napattu jostakin mainoskampanjasta.Itse jättäisin siitä pois kohdat "minä" ja "me". Sitten se olisi täydellinen.