Eihän noita Jokereiden- ja HIFK-kampanjoita voi suoraan verrata toisiinsa, koska ne selkeästi on suunnaatu eri ihmisille. Jokerit koittaa saada halliin mainoksilla nuorta, uutta kannattajasukupolvea, joka aivan varmasti reagoi paremmin Graden, Mäk Gäliksen tai VilleGallen (jos nyt oikeasti on mainoksessa) kuvaan kun tuohon HIFK:n vastaavaan, sillä he ovat massoille tuttuja kasvoja. Toisaalta taas HIFK:n mainos on suunnaatu enemmänkin jo olemassa oleville faneille, johon soveltuu täydellisesti. HIFK:n ei tarvitse siis kasvattaa tuon fanimassan määrää, vaan aktivoida sieltä jo olemassa olevia fanejaan.
Tuolla koitettiin sanoa, että Jokerit ovat kauppallisia ja julkisuuden hakuisia, koska ottavat näitä nuorten suosikkeja mainoksiin, mutta mielestäni tässä jatketaan sitä samaa mitä on koko Kekäläisen kausi harjoitettu, eli koitettu saada sitä seuraavaa sukupolvea halliin. Nuoret ovat olleen Jokereilla kohteena, oli kyseessä sitten koulukiusauksen vastustaminen tai Joonas Raskin paljastaminen Facebookin kautta. Nuorille on halvempia kausareita, twitter otettu todella tehokkaasti käyttöön ja koko joukkuetta tuota lähemmäksi faneja. Itse ainakin pidän tästä uudesta suunnasta, enkä epäile hetkeäkään sen toimivuutta pitkässä juoksussa.
Tuolla koitettiin sanoa, että Jokerit ovat kauppallisia ja julkisuuden hakuisia, koska ottavat näitä nuorten suosikkeja mainoksiin, mutta mielestäni tässä jatketaan sitä samaa mitä on koko Kekäläisen kausi harjoitettu, eli koitettu saada sitä seuraavaa sukupolvea halliin. Nuoret ovat olleen Jokereilla kohteena, oli kyseessä sitten koulukiusauksen vastustaminen tai Joonas Raskin paljastaminen Facebookin kautta. Nuorille on halvempia kausareita, twitter otettu todella tehokkaasti käyttöön ja koko joukkuetta tuota lähemmäksi faneja. Itse ainakin pidän tästä uudesta suunnasta, enkä epäile hetkeäkään sen toimivuutta pitkässä juoksussa.
Viimeksi muokattu: