Keissiä hoidettu suhteellisen hyvin jälkikäteen. Vaikka pahoillaanolo ja tekojen tuomitseminen ei Peltosen tilannetta suoraan parannakaan ja saattaa näyttää ns. turhalta, niin onhan se helvetin paljon tyylikkäämpää hoitaa asian näin kuin olla kokonaan hiljaa ja sitä kautta ikään kuin hyväksyä teot (SBA) ja seuraukset (Peltonen) (ja en tällä viittaa IFK:n toimintaan, vaan käsittelen ainoastaan tapaa miten Jokerit on asian hoitanut). Vaikka eivät nämä varmastikaan ne kaksi ainoata vaihtoehtoa olekaan. Todetaan, että vituiks meni, mutta ei aleta syyttelemään vastustajaa ja hakemaan sieltä "oikeutusta" omille teoille sekä pyritään ottamaan tilanteesta opiksi (nämä siis ihan niiden lehtijuttujen perusteella, jotka olen henkilökohtaisesti lukenut).
Itse tapahtumia en lähde sen enempää kommentoimaan sillä kaikki tarpeellinen ja tarpeeton on varmasti käyty jokaisessa aihetta käsittelevässä ketjussa n. 198 kertaan läpi, joten se olisi kuin valtamereen kuseminen. Tuomitsen silti yleisesti kaukalossa tapahtuvat räikeät ylilyönnit. Ylilyöntejä sattuu ja tapahtuu aina silloin tällöin, ja niitä tulee jatkossakin tapahtumaan. Ikävä asia, mutta fakta joka jokaisen tulisi hyväksyä. Siinä vaiheessa kun lajista nimeltä jääkiekko katoaa tunne kokonaan, lopetan sen seuraamisen ja keskityn seuraamaan teatteria nimeltä Serie A.
Jottei menisi liiaksi ulos otsikon aiheesta niin todetaan, olen vähän pettynyt kadunvarsi-mainoksiin sillä ensimmäinen ajatus oli "jaa" eivätkä ne niin sytyttäneet vaikka ajatus niiden takana varmasti onkin hieno. Logon käytön parempi hyödyntäminen olisi ainakin ensimmäinen askel millä lähtisin parantamaan. Ei tietenkään suoraa kopioimista IFK:lta, mutta heillä tämä tuntuu toimivan hyvin. Kyllä se suuren kilpilogon näkeminen kadunvarressa pistää kummasti vituttamaan ja varmasti samalla tavalla myös sytyttää heidän fanejaan.
Tulevaa fanituote-uudistusta odotan kuitenkin innolla! Jospa sieltä tarttuisi jotain pipon, kaulaliinan sekä mini-pelipaidan seuraksi, odotukset ainakin ovat korkealla. Toivottavasti ei liian :)