Ja siinä tapauksessa olisi mielestäni vain yksi vaihtoehto. Pelillisellä esimerkillä tuo kirjain kuuluu Petr Koukalin rintaan. Jostain olin lukevinani että Koukalin englannin kielen taito kaipaa edelleen harjoitusta ja se voi olla lievä hidaste/este kapteenistovalinnalle. Koukal on todellinen joukkuepelaaja ja hurmannut minut täysin tällä kaudella. A rintaan ja kolmen vuoden jatkopahvi Koukalille, kiitos.Yksi ulkomaalainen kapteenistoon Kurtisin tilalle niin on nekin edustettuna.
TIlaa kyllä, mutta ei tarvetta. Ylivoimahan toimii tällä hetkellä aivan helvetin hyvin näinkin, eikä Jerestä siellä muutenkaan mitään hyötyä ollut. Eikö tää hankintojen tekeminen pelkästä hankkimisen ilosta ole vähän nähty juttu jo? Ja ryhmähän ei ole heikompi kuin kauteen lähdettäessä. Wirtanen tuli sentteriksi ja yksi rotaatiopakki lähti. Niukasti ollaan plussalla. Kun joukkueen menestys on koko kauden perustunut hyvään työntekoon ja vahvaan ryhmähenkeen, niin en mä näe vahvistuksia lainkaan välttämättöminä. Ei me mitään tulla kuitenkaan voittamaan pelaajamateriaalilla.Vähän arveluttaa tämä jokerijohdon reagoimattomuus Karalahden lähtöön varsinkin, kun joukkueessa olisi osaavalle yv-pakille aivan selkeästi tilaa.
Harjua lukuunottamatta tuossa nelikossa ei ole tulosvastuullisia pelaajia hyökkäyspäässä. Jos Moses ei olisikaan ollut jumala, niin Huhtala olisi varmaan noussut kahteen ensimmäiseen kenttään ja ihan hyvinhän hän ne muutamat matsit siellä vetikin. Pöysti ja Sallinen ovat hyviä, nuoria ja työteliäitä pelaajia kolmos- nelosketjuun ja mun mielestä aika optimaalisia äijiä tähän jengiin. Jokerit ei ole sellainen suurseura, että se voisi pitää kolmea hyökkäyspäähän vaarallista ketjua rosterissaan. Varsinkin, kun sen kolmosketjun sentterikään ei ole mikään hyökkäyspään moottori. Harju on ollut pettymys kaikilla mittareilla, siitä ollaan samaa mieltä. Kaksi hutia koko joukkueellisessa uusia pelaajia on mun mielestä kuitenkin hyväksyttävä saldo.Haluan ilmaista myös tyytymättömyyteni Sallisen, Huhtalan, Harjun ja Pöystin syyskauden esityksiin. He eivät ole yltäneet mielestäni tarpeeksi korkealle tasolle ainakaan hyökkäyspäässä, he eivät ole mielestäni tarpeeksi nopeita omassakaan päässä ja kaikilla on sopimus myös ensi kaudeksi. Kyllä tuossa on liian paljon ns. kuollutta painoa joukkueessa ja luudan olisi pitänyt jo käydä. Ja edelleen, markkinat olisivat juuri nyt otolliset muutoksille.
TIlaa kyllä, mutta ei tarvetta. Ylivoimahan toimii tällä hetkellä aivan helvetin hyvin näinkin, eikä Jerestä siellä muutenkaan mitään hyötyä ollut.
Eikö tää hankintojen tekeminen pelkästä hankkimisen ilosta ole vähän nähty juttu jo? Ja ryhmähän ei ole heikompi kuin kauteen lähdettäessä. Wirtanen tuli sentteriksi ja yksi rotaatiopakki lähti.
Pöysti ja Sallinen ovat hyviä, nuoria ja työteliäitä pelaajia kolmos- nelosketjuun ja mun mielestä aika optimaalisia äijiä tähän jengiin. Jokerit ei ole sellainen suurseura, että se voisi pitää kolmea hyökkäyspäähän vaarallista ketjua rosterissaan. Varsinkin, kun sen kolmosketjun sentterikään ei ole mikään hyökkäyspään moottori. Harju on ollut pettymys kaikilla mittareilla, siitä ollaan samaa mieltä. Kaksi hutia koko joukkueellisessa uusia pelaajia on mun mielestä kuitenkin hyväksyttävä saldo.
Nyt on toiminut 40 ottelua. Miksi se tähän loppuisi? On siellä viivallakin Gunderson, joka on millä tahansa mittarilla eliittiä siinä hommassa. Lajunenkin menee, koska kaikkea ei voi keskitason budjetilla saada. 5v3 ylivoimalla Aaltonen ja Moses hoitavat sen laukomisen. Olisi tietenkin hemmetin kiva jos meillä olisi oma Hersley siellä viivassa, mutta niitä ei ihan joka oksalla kasva. Varsinkaan tähän aikaan vuodesta.Saa nähdä miten kauan se yv-toimii. Kyllä viivalla pitäisi olla se mahdollisuus, että siellä on yksi äijä, joka osaa tarvittaessa pistää kovia kuteja kohti maalia. Nykyisillä pakeilla kellään ei ole edes tyydyttävää vetoa. Vaihtoehtoja tarvitaan.
Puhutaanko me siitä mitä pelaajilta odotettiin vai mitä saatiin? McLeanin kontribuutio joukkueelle oli melko mitätön, joten hänen lähtönsä ei joukkuetta heikentänyt. Jos puhutaan puhtaasti siitä, miten pelaajien voitiin ennen kautta olettaa suoriutuvan, niin eikö meillä ole ihan saatanasti parempi jengi kuin mitä piti?Sieltä lähti myös McLean, jolta varmasti odotettiin jotain myös hyökkäyspäässä.
Siinä menee todella monta mutkaa suoraksi, jos vetää huonosta alivoimaprosentista yhtäläisyysviivat alaketjujen pelaajien puolustustaitojen puutteeseen. Siihen vaikuttaa ihan helvetin monta asiaa.Jokerit tarvitsisi alaketjuihin sekä paremmin puolustavia pelaajia että enemmän maaleja tekeviä pelaajia. Tämän iltainen suoritus surkeaa yv-joukkuetta vastaan nosti av%, mutta se on edelleen liigassa vasta sijalla 20. Jos ne alaketjun äijät ei tee pisteitä, eikä osaa puolustaa, niin mihin niistä sitten on?
Tein pientä tilastoanalyysiä siitä, miten meidän ns. secondary scoring miehet ovat pärjännet suhteessa muiden seurojen vastaaviin miehiin (ohessa liite). Jätin viisi eniten pisteitä kerännyttä hyökkääjää pois laskuista ja otin mukaan sijoille 6-12 sijoittuneet hyökkääjät. Puolustajat eivät siis ole mukana vertailussa. Jokereista edustetuiksi siis valikoituivat Kapanen, Huhtala, Harju, Pöysti, Rita, Sallinen ja Hahl. Vertailujoukkueet olivat Ak Bars, SKA, Avangard, Moskovan Dynamo, TsSKA, Lokomotiv, Metallurg Magnitogorsk ja Sibir..
Mitä puolustukseen tulee, niin kovasti huolestuttaa. Nopeasti katsoen Gunderson on kovempia jengejä vastaan saanut aikaan tehot 0+1 ja pisteistä 9 kpl on tullut idän bottom 3 jengejä vastaan.
koko teksti
Mutta mikä helvetti sitä äänentoistoa vaivasi? Aivan kaamea äänenlaatu ja volyymit täysillä. Kuvittelenko vai paraniko tämä toisessa erässä?
Kuutio on hieno ja kuvanlaatu erinomainen, mutta hyöty jää aika pieneksi kun ehkä 1/10 tilanteista näytettiin uusintana ruudulla. Olisi ihan kiinnostavaa nähdä mistä ne epämääräiset jäähyt oikein tulivat.
Oikeasti? Nyt sä taidat juksata mua ja mä menen johonkin vedätykseen. Naurettavaa jos totta, hyvä läppä jos tarua. Peukku.KHL kieltää jäähyjen näyttämisen jumbolta. Sama koskee kaikki "epämääräisiä" tilanteita ettei tuomareille oltaisi ilkeitä virheistä.
Jäähyjä ei näytetä, mutta joskus harvoin kylläkin näitä epäselviä tilanteita.KHL kieltää jäähyjen näyttämisen jumbolta. Sama koskee kaikki "epämääräisiä" tilanteita ettei tuomareille oltaisi ilkeitä virheistä.
Totta on, että KHL on kieltänyt jäähyihin johtaneiden tilanteiden näyttämisen jumbolla pelitilanteen jälkeen. Erätauolla niitä on toki nähtävillä, mutta se on toki liian myöhään.Oikeasti? Nyt sä taidat juksata mua ja mä menen johonkin vedätykseen. Naurettavaa jos totta, hyvä läppä jos tarua. Peukku.
Mielenkiintoisena en tässä näe niinkään sitä, että Hakki käyttää optionsa, vaan sitä, että Hakillakin on tällainen pelaajan oma optio ollut. Jokerit.com nimittäin uutisoi Hagmanin sopimuksesta seuraavin sanankääntein: "Jokerit on tehnyt kahden vuoden sopimukset hyökkääjä Niklas Hagmanin ja puolustaja Daine Toddin kanssa." Koska Hagmaninkin soppari on optiosta huolimatta ilmoitettu kahden vuoden sopimukseksi, niin eiköhän Omarkiltakin vastaava optio omasta sopimuksestaan löydy, kuten huhut kertoivat.Hakki jatkaa myös ensi kaudella käyttäen sopparissa olleen option.
http://www.iltalehti.fi/khl/2015010718984610_jr.shtml