Unohdit avohoitopotilaat.Yleisesti: Keskustelun tasoa täällä laskee puolin ja toisin nimittely ja yksisilmäisyys. On oikeat fanit, gloryhunterit, mieshuorat ja muut yhtä typerät ryhmät.
Unohdit avohoitopotilaat.Yleisesti: Keskustelun tasoa täällä laskee puolin ja toisin nimittely ja yksisilmäisyys. On oikeat fanit, gloryhunterit, mieshuorat ja muut yhtä typerät ryhmät.
Absurdi teksti sinulta. Sä olet toivonut väkivaltaista kohtelua KHL-kriitikoille, toivonut sananvapauden rajoittamista sekä käyttänyt niin lapsellista tekstiä moloineen ja orkkuineen, että mielestäni ne eivät istu kovin luontevasti kunnallispoliitikolle, toimitusjohtajalle ja johtoryhmän jäsenelle kuten olet itseäsi täällä mainostanut. Se, että tein hiuksenhienon muotovirheen kohdallasi (pörssiyhtiön hallituksen jäsen -> pörssiyhtiön tytäryhtiön johtoryhmän jäsen) tuskin täyttää valehtelun tunnusmerkit. Siitä olemme samaa mieltä että keskustelu kanssasi tulee kirjoittaa muotoon "keskustelu".Tämä ”keskustelu” kanssasi käy hieman väsyneeksi ja yritän kyllä rajoittaa sitä tämän jälkeen. Kun tämän ketjun keskustelua käy läpi, niin olen kyllä aikamoinen koulupoika nimittelyissä moneen muuhun ”keskustelijaan” verrattuna. Mutta valehtelijaksi minua ei voi väittää, kuten nyt väitän sinua. Kerroit aikaisemmin minun kehaisseen olleeni pörssiyhtiön hallituksessa, mistä tämä ”tietosi” on peräisin? Tuossa tekstissäsi väität minun olleen bannissa nimittelysi takia. Tämäkin on valhe, kuka tahansa voi sen helposti tarkistaa, sääntö pykälä 18. No, kullakin meistä on heikkoutensa, sinulla se on näköjään henkilöön kohdistuva valehtelu. Säälittävää, mutta totta=fakta.
Täällä on monenkin kirjoittajan taholta suollettu tekstiä, joka tuodaan esille ikäänkuin faktana, mm yleisömäärien vääristelystä, lippujen hinnoittelusta/ilmaislipuista, kannattajakunnan koostumuksista, kirjanpidon luvuista ja vaikka mistä. Niin kauan, kun ei samalla viitata lähdeaineistoon, ne ovat vain ja ainoastaan ko henkilön mielipiteitä. Ne eivät muutu totuuksiksi, vaikka kahdella tai kolmella persoonalla olisi sama mielipide. Se usein muuttuu sopuloinniksi, josta olen muutaman kerran aiemminkin jo todennut.
Jatkoajassa tämä näkyy hyvin myös siinä, että täällä on Jokerikannattajien keskuudessa joitakin tiukkoja KHL:n puolustajia, joille tärkeää on vain se, että Jokerit jatkaa KHL:ssä. Ellei jatka, Jokerit ei kiinnosta. Sama tilanne on myös toiseen suuntaan. Osalle kannattajia Jokereita ei enää ainakaan aktiivisesti ole olemassa niin kauan kun seura pelaa KHL:ssä.
Tässä on nyt pieni epäkohta. Vaadit muilta lähdeaineistoa mielipiteiden tueksi, mutta yhtään kertaa et ole itse sellaista käyttänyt. Jälleen kerran vaadit muilta sellaista mitä et itse noudata tai et osaa noudattaa. Jokereiden talousluvuista saat useastakin eri lähteestä faktaa ja sen esillekaivaminen ei pitäisi olla temppu eikä mikään henkilölle, jolla on lukuisia luottamustoimia niin politiikan kuin liike-elämänkin puolelta. Mielenkiinnolla jään odottelemaan sitä peräänkuuluttamaasi faktaa johon lähdeaineistoa hyväksi käyttäen todistat nuo ylläolevat mielipiteet vääriksi.
Mä voisin yrittää tuota sulle. Sut mä ehkä saisin kammettua fledasta ulos. Paitsi jollei sulla ole joitakin salaisia Steven Seagal -taitoja takafikassa.
Juuri näin. Olen sitten mikä tahansa väärinkannattaja, niin missä Jokerit siellä Target.Itselleni on ihan sama missä liigassa, sarjassa tai edes maassa Jokerit pelaa, kunhan pelaa. Mukana ollaan arkkuun asti. Yksikään sarja, pelaaja tai varsinkaan fani ei tule ikinä olemaan seuraa suurempi.
OEiköhän sinun, V-G:n, ss74 ja kumppaneiden ole aika perustaa joku kriisikokous joka kokoontuu viikottain puimaan asioita.
Lapsellista egoilua. Ei kuulu mitenkään otsikon aiheeseen.Absurdi teksti sinulta. Sä olet toivonut väkivaltaista kohtelua KHL-kriitikoille, toivonut sananvapauden rajoittamista sekä käyttänyt niin lapsellista tekstiä moloineen ja orkkuineen, että mielestäni ne eivät istu kovin luontevasti kunnallispoliitikolle, toimitusjohtajalle ja johtoryhmän jäsenelle kuten olet itseäsi täällä mainostanut. Se, että tein hiuksenhienon muotovirheen kohdallasi (pörssiyhtiön hallituksen jäsen -> pörssiyhtiön tytäryhtiön johtoryhmän jäsen) tuskin täyttää valehtelun tunnusmerkit. Siitä olemme samaa mieltä että keskustelu kanssasi tulee kirjoittaa muotoon "keskustelu".
Tässä on nyt pieni epäkohta. Vaadit muilta lähdeaineistoa mielipiteiden tueksi, mutta yhtään kertaa et ole itse sellaista käyttänyt. Jälleen kerran vaadit muilta sellaista mitä et itse noudata tai et osaa noudattaa. Jokereiden talousluvuista saat useastakin eri lähteestä faktaa ja sen esillekaivaminen ei pitäisi olla temppu eikä mikään henkilölle, jolla on lukuisia luottamustoimia niin politiikan kuin liike-elämänkin puolelta. Mielenkiinnolla jään odottelemaan sitä peräänkuuluttamaasi faktaa johon lähdeaineistoa hyväksi käyttäen todistat nuo ylläolevat mielipiteet vääriksi.
Mun piti tähän vielä kommentoida (mutta eilen en huomannut niin tehdä) että nythän Jokereiden naruista vetelee taho, jonka arvoista keskeisimmät ovat juurikin monimuotoisuus ja varsinkin suvaitsevaisuus. Joten siinä mielessä tämä venäläisen valtaeliitin mukaantulo Jokereihin on historiallisessakin mielessä hieno ja kaunis asia. Nyt Jokereilla on takanaan ihmisiä, joilla on oikeaa valtaa vaikuttaa Jokereiden kautta juurikin monimuotoisuuden ja suvaitsevaisuuden ihanteisiin.Helsingin Jokerit, jonka arvoihin minun kirjoissani ovat kuuluneet mm. suvaitsevaisuus, monimuotoisuus
Se ryssän filmaus oli niin läpinäkyvää, että harvoin enää nykyään saa sellaista todistaa. Siellä sitten myöhemmin vaihtoaitiossa ujosti paineltiin jääpussia niskaan. Ryssien joukkueellahan on sen verran paljon ryssää kokoonpanossa, että sitä apinaa varmaan moraalisista syistä lepuutetaan huomenna "loukkaantuneena".
Tämä sillä erolla, että ensin niin nopeasti kuin mahdollista Pietarin fanipojat heitetään niskapersaeotteella ulos seurasta ja jos kuuluu pienintäkin rotan vinkumista, niin hivellään vielä pesäpallomailoilla kaveruksia siinä Areenan parkkipaikalla.
Mun piti tähän vielä kommentoida (mutta eilen en huomannut niin tehdä) että nythän Jokereiden naruista vetelee taho, jonka arvoista keskeisimmät ovat juurikin monimuotoisuus ja varsinkin suvaitsevaisuus. Joten siinä mielessä tämä venäläisen valtaeliitin mukaantulo Jokereihin on historiallisessakin mielessä hieno ja kaunis asia. Nyt Jokereilla on takanaan ihmisiä, joilla on oikeaa valtaa vaikuttaa Jokereiden kautta juurikin monimuotoisuuden ja suvaitsevaisuuden ihanteisiin.
Tämän sanottuani toivoisin, blue line, ettet enää kirjoittelisi viestejä, joissa kutsut venäläisiä "ryssiksi", rinnastat heidät apinoihin ja haukut heitä huonosta urheiluhengestä
@blue line Enkä lietso, mutta jankuta vaan. Mitkähän mun päämäärät ovat? Sulla on niin syvällinen näkemys musta, että mieluusti saisit jakaa sitä mullekin... Itsehän en ole asettanut itselleni Jokereihin liittyviä päämääriä, vaan ainoastaan toiveita mitä nykyiseen seurajoukkueeseen tulee.
Onko jollakin faktaa että noita ilmaislippuja jaetaan peleihin? Muistaakseni Hjallis totesi että nykyään joka lipusta joutuu maksamaan jotain toisin kun Liiga-aikoina.
Voin sanoa, että on. Mitään määrää paljonko per matsi tms. en kuitenkaan tiedä. Valitettavasti en myöskään saa enkä voi paljastaa lähdettä. Mikäli noita julkisuuteen tulleita talouslukuja peilaa niin ei ne lähteet kovin väärässä ole voineet olla.
Onko jollakin faktaa että noita ilmaislippuja jaetaan peleihin? Muistaakseni Hjallis totesi että nykyään joka lipusta joutuu maksamaan jotain toisin kun Liiga-aikoina.
Tästä Jokerien jatkosopparista KHL:ssä tulin maininneeksi jo pari-kolme kuukautta sitten. Saa muistella sitäkin.Sopimusneuvottelut seuraavasta kolmesta kaudesta lienee jo takana vaikka jatkosta ei virallisesti ole ilmoitettu. Jokerit jatkanee KHL:ssä niin kauan kuin sopimus näiden tappioiden kuittaamisesta venäläisten toimesta jatkuu. Siirtymistä takaisin kotimaisen liigan pariin ei tule ainakaan ennen kautta 2020-2021. Voitte ottaa talteen. Toivottavasti mukina, kitinä ja hyökkäykset rakasta joukkuettamme kohtaan muutaman kohdalla hieman rauhoittuu sillä mitään hyötyä siitä ei ole.
Tätä virkettä kun mutustelee, niin ei voi estää hymyn tuloa huulille. Vakuuttavaa, jatka samaan malliin.Mikäli noita julkisuuteen tulleita talouslukuja peilaa niin ei ne lähteet kovin väärässä ole voineet olla.
Tätä jäin itsekin miettimään kun tuon uutisen luin. Tarkoittaako tuo, että Viasat maksaa Tv-oikeuksista KHL:lle 3-4 miljoonaa euroa, vai että Jokerit saa tuosta kakusta 3-4 miljoonaa euroa? Vai onko kyse siitä, että Viasat maksaa KHL:lle jotain, KHL maksaa omistajille jotain ja omistajat pistävät pääomaa 3-4 miljoonaa euroa? Vai meneekö tämä sittenkin niin, että joku summa on 3-4 miljoonaa, ja Jokerit saa jotain pääomina? Sekään ei ole mulle tullut täysin selväksi, että onko tuo Viasatin soppari ainoa, joka ei mene Jokereille, vaan KHL:lle, vai onko jotain muutakin? Eikö tuo kasvanut myyntikään näy toiminnassa?-Silti lukemat eivät anna koko kuvaa meidän toiminnastamme. Myynti on kasvanut merkittävästi, ja Viasat maksaa tv-oikeuksista KHL:lle eikä meille. KHL maksaa meidän omistajillemme ja he siirtävät sen pääomana meille, jolloin se ei näy liikevaihdossa. Kyse on noin 3–4 miljoonan euron summasta.
Lipputulojenhan pitäisi olla sponsori- ja yhteistyösopparien kanssa keskeisimmät tulonlähteet. Tutkimukset, vakuutukset, matkustus, hallivuokra, palkat jne. ovat kuitenkin joka tapauksessa niin suuri kuluerä, ettei lippuhinnoilla niitä pystytä kattamaan, eikä varmasti sponsorisopimuksillakaan. Joku totesikin hyvin täällä (oliko @Cobol?) että sponsorimyynti on varmaan aika turhan tuntuista hommaa, kun sillä ei kuitenkaan pystytä oikeasti vaikuttamaan, vaan venäläisten pumppaama raha vähenee sitä mukaa, kun myynti kasvaa.Lipputulot ovat varmaan aika pieni osa noita tappioita.
Se nyt ei vaan riitä jos siellä heiluu muutama sata fania. Jos Jokerit konkkaan ajautuu lätkän puolella niin sitten sitä jengiä pitäisi saada lisää siihen hommaan mukaan kun alasarjoissa pelataan. En ole aivan vakuuttunut siitä että suuri massa siitä hommasta enää innostuu. En minä ainakaa sitä pysty enää Jokereina pitämään.
Joku totesikin hyvin täällä (oliko @Cobol?) että sponsorimyynti on varmaan aika turhan tuntuista hommaa, kun sillä ei kuitenkaan pystytä oikeasti vaikuttamaan, vaan venäläisten pumppaama raha vähenee sitä mukaa, kun myynti kasvaa.
Tottakai toimii, Kärpät nousi konkurssin jälkeen kakkosdivarista ja itseasiassa kasvatti suosiotaan divarissa, kun toiminta oli vuosien jälkeen terveellä pohjalla, ja se näkyi myös kannattajille. Ja siinä on toisaalta se hyvä puoli, että jää nämä gloryhunter-kannattajat pois, ja palataan siihen, että seura ja mitä se edustaa on tärkeintä, eikä oma ego. Itseltä kaikki kunnioitus juuri näille JHC-faneille, joille Jokerit edustavat jotain puhdasta ja arvokasta seurana, eikä kaupallisena brändinä. Naurettavaa epäkunnioitusta saa täältä lukea niille ihmisille, jotka rakastavat, hengittävät ja elävät Jokereita muutenkin kuin nettipalstan kommentoinnissa.Sen enempää ottamatta kantaa itse keskusteluun, oon varmasti oman mielipiteeni tuonut esille, on tähän tartuttava.
Ei Suomi nyt niin paljoa muusta Euroopasta eroa. Ja uskoisin Bluesinkin nousevan jollain aikavälillä, etenkin hardcore kannattajien nostamana pikkuhiljaa takaisin kohti Liigaa.
Ei tarvitse lähteä kuin Tampereelle, jossa TamU elää ja voi kannattajien uudelleenperustamana seurana kolmosdivaritasoiseksi seuraksi todella hyvin. Ruotsissa Hammarby kerää parhaimmillaan hallin täyteen kun se perustettiin kannattajien toimesta uudelleen. Italiassa Parma veti 15 000 kannattajaa nousujuhliin kolmannelle tasolle viimeisimmän konkurssinsa jälkeen. Skotlannissa Rangers, Englannissa AFC Wimbledon ja FCUM...
Miksei sama toimisi Suomessa, Espoossa tai Helsingissä? Kannattajat on seura. Uuden alun jälkeen kasvuun saattaa mennä vuosia, mutta en mä ainakaan koe etteikö yksikään noista seuroista jatkaisi edeltäjänsä historiaa.
Eli ei ole. Ja muutenkaan en sinun puheisiisi luottaisi. Ja tuskin nuo lipputulot vaikuttaa kovin paljon noihin tappioihin. Eilen toimitusjohtaja Kohonen totesi näin iltapaskassa: