Jokerit & KHL – millä fiiliksillä?

  • 1 736 016
  • 8 198

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Onhan tuo nyt aivan naurettavaa että ruvetaan valikoimaan, ketkä saa käydä peleissä ja ketkä ei. Kielto varmaan koskee myös meitä naiiveja hehkuttajia, joilla on muutakin elämää kuin jääkiekko ja Jokerit.
 
Olen tässä Max Powerin kanssa vähän samoilla linjoilla. Seuran brändiä tulisi vahvistaa, ei viedä sitä "koko Suomen Jokerit" -linjalle. Jokerit on 90-luvun alusta asti ollut kiinnostava seura ympäri Suomea. Ei ole sattumaa, että yksi seura kerää vuodesta toiseen suurimmat yleisömäärät vierasmatseissa. Jokerien brändi on tarpeeksi vahva houkuttaakseen Areenan täyteen joka ilta. Siihen vaaditaan seurajohdon riittävän ammattimainen ote ja julkisuuskuva. Kurrin, Vuorisen, Kohosen ja Rotenbergin alku on tältä osin ollut lupaava.
Ehdottomasti samaa mieltä kanssasi. Areenan oville pitää asentaa tunnistimet, jotka kertovat onko sisään astuva maxpower-kelpoinen aito fanaattinen katsoja, koska vain sellainen on aito oikea jokerimies/-nainen. Muut omaavat naiivin maailmankatsomuksen, vaikka heitä ei politiikka kiinnostaisi minkään vertaa. Väärin kannattavat eivät pääse tämän tunnistimen ohi sisään katsomaan jääkiekkoa.

Ehdottoman viisaita puhut myös siitä, että Jokereiden brändi on itsessään ylivertaisen vahva keräämään täyden +13k yleisön joka ilta, vai mikä se Arenan maksimikapasiteetti nykyään onkaan? Muuta ei tarvita kuin ammattimainen ote ja julkisuuskuva.

Nyt valoja päälle sielläkin oikeasti.
 

Ikijokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Fc Barcelona
Ehdottomasti samaa mieltä kanssasi. Areenan oville pitää asentaa tunnistimet, jotka kertovat onko sisään astuva maxpower-kelpoinen aito fanaattinen katsoja, koska vain sellainen on aito oikea jokerimies/-nainen. Muut omaavat naiivin maailmankatsomuksen, vaikka heitä ei politiikka kiinnostaisi minkään vertaa. Väärin kannattavat eivät pääse tämän tunnistimen ohi sisään katsomaan jääkiekkoa.

Ehdottoman viisaita puhut myös siitä, että Jokereiden brändi on itsessään ylivertaisen vahva keräämään täyden +13k yleisön joka ilta, vai mikä se Arenan maksimikapasiteetti nykyään onkaan? Muuta ei tarvita kuin ammattimainen ote ja julkisuuskuva.

Nyt valoja päälle sielläkin oikeasti.

Totaalinen naururäkätyskohtaus tästä viestistä. Itse vielä lisäisin dna-kokeet ovelle, jotka pitää ottaa jokaiselta areenaan tulijalta jos on ulkomaalainen automaattisesti pihalle ja sitten Suomalaiset käsitellään huolella. Jos pienikin epäilys, että henkilö on kannattanut joskus kärppiä tai julleja ehdottomasti linnaan vaan. Voisikohan supo esim hoitaa tämän tarkastuksen? En haluisi olla ulkomaalainen Suomessa, mutta välillä tuntuu etten Suomalainenkaan. Jos tämä ahdasmielisten määrä Suomessa on tätä luokkaa.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Samoilla fiiliksillä Maxin ja Urheilijan kanssa. Areenalle en kaipaa oululaisia yms riisumaan paitoja ja raiskaamaan maamme-laulua. Joukkue on ja tulee aina olemaan Helsingin Jokerit.

Kausari tulee vissiin ostettua, kun joukkue vaan näyttää sen verran hyvältä. Voi niitä tylsiä tammikuun tiistai-iltoja huonomminkin viettää.

Kuitenkin, mitä nopeammin ollaan takaisin Suomen liigassa (vaikka Suomi-sarjassa) niin sitä parempi.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä Jokereiden otteluihin ovat tervetulleita kaikki riippumatta kuka on suosikki joukkue. Typerä vetää jotain rajaa kuka on fanaattisempi kannattaja kuin joku toinen.
Itse meinaan reilusti mennä Jokeri logo päällä katsomaan Kisapuistoon kotikaupungin Saipan otteita liigassa.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jostain se kannatus aina lähtee. Ensimmäiset pari kautta sympataan liigafanipaita päällä (ettei kukaan vaan luulisi oikeasti Jokerifaniksi), sitten huomataan että ihmisiä ne jokerifanitkin on ja mennään nahkarotsilla hetken aikaa ja yhtäkkiä jalassa onkin Jokerilogolla varustetut kalsarit.

Jokainen saa kannattaa tavallaan. Vaikka Jokereiden kulloistakin vastustajaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei kait siinä mitään ihmeellistä ole, jos vaikka joku jyväskyläläinen, Jokereita KHL:ssä kannattava jääkiekonseuraaja saapuu Jaffalaan JYPin pelipaita päällään?

Myös siitä omasta seurasta ollaan ylpeitä ja halutaan tunnustaa väriä, etenkin kun kannatetut joukkueet - tässä esimerkissä siis Jokerit ja JYP - eivät edes pelaa samassa sarjassa.

Näkeehän tuota maaotteluissakin, jengillä on oman rakkaan Liiga-seuran paitoja päällä. Oma lukunsa ovat lapset, muistan kun tuolloin joku 11-vuotias pikkuveljeni oli 2000-luvun alussa Jaffalassa katsomassa finaalia Jokerit-Tappara. Kannatti tuolloin finaalissa Tapparaa ja istui pieni Ässä-paita päällään Tappara-fanien keskellä, ikään kuin heidän maskottinaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei se, että Jokerit on nimenomaan Helsingin Jokerit tarkoita, etteikö faneja voisi tulla muualtakin Suomesta. Kuulostaa melkein joltain rotuopilta sanoa, että Jokereihin ei mahdu kuin helsinkiläisiä kannattajia, vrt. Intia intiaaneille tai Latina latinalaisille.

Itsekin kannatan Jokereiden helsinkiläisyyttä, mutta minulle se tarkoittaa avartavaa ideologiaa, ei sulkevaa pienen piirin klubbailua. Jokerit on kotoisin Helsingistä, toimii Helsingissä, näyttäytyy helsinkiläisenä ja on vastavuoroisesti osa helsinkiläistä, stadilaista, pääkaupunkilaista kulttuuria. Jokaisen fanin on mielestäni nämä seikat hyväksyttävä tullessaan perheeseen. Tästä syystä myös vastustan termiä "koko Suomen Jokerit", en siksi, ettenkö hyväksyisi jengiä muualtakin kuin Helsingistä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei kait siinä mitään ihmeellistä ole, jos vaikka joku jyväskyläläinen, Jokereita KHL:ssä kannattava jääkiekonseuraaja saapuu Jaffalaan JYPin pelipaita päällään?

No onhan toi nyt jotenkin vähän dorkaa. Jos haluaa olla ylpeä jyppiläisyydestä, voi olla sitä jossain muualla kuin Jokereiden matsissa. En mä loukkaavana sitä pitäisi, mutta nimenomaan dorkana. Olen mäkin ylpeä siitä minkälainen vaimo mulla on, mutta en nyt varsinaisesti paasaa siitä paikoissa, joissa se ei ketään kiinnosta (paitsi nyt Jatkoajassa, eh).

Kaksi poikkeusta: 1. lapset 2. Jos selässä lukee Hännikäinen
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Itsekin kannatan Jokereiden helsinkiläisyyttä, mutta minulle se tarkoittaa avartavaa ideologiaa, ei sulkevaa pienen piirin klubbailua. Jokerit on kotoisin Helsingistä, toimii Helsingissä, näyttäytyy helsinkiläisenä ja on vastavuoroisesti osa helsinkiläistä, stadilaista, pääkaupunkilaista kulttuuria. Jokaisen fanin on mielestäni nämä seikat hyväksyttävä tullessaan perheeseen. Tästä syystä myös vastustan termiä "koko Suomen Jokerit", en siksi, ettenkö hyväksyisi jengiä muualtakin kuin Helsingistä.

Itse olen kannattanut Jokereita jo pitkälti yli 20 vuotta. En kuitenkaan koskaan ole asunut Helsingissä tai edes pk-seudulla. Ja kannattaminen alkoi kun asuin yli 500km päässä Helsingistä. Ja jos totta puhutaan niin siellä asuminen ei houkuttele kyllä lainkaan. Tunnen myös erittäin paljon muita faneja ketkä eivät ole koskaan asuneet Helsingissä. Itselleni "koko suomen Jokerit" termi sopii loistavasti.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Itse olen kannattanut Jokereita jo pitkälti yli 20 vuotta. En kuitenkaan koskaan ole asunut Helsingissä tai edes pk-seudulla. Ja kannattaminen alkoi kun asuin yli 500km päässä Helsingistä. Ja jos totta puhutaan niin siellä asuminen ei houkuttele kyllä lainkaan. Tunnen myös erittäin paljon muita faneja ketkä eivät ole koskaan asuneet Helsingissä. Itselleni "koko suomen Jokerit" termi sopii loistavasti.
Hainkin takaa, että fanimielessä koko Suomen Jokerit passaa mulle mainiosti, mutta seura jota kannatetaan on Helsingin Jokerit. Tämä niin ideologisesti kuin faktisestikin; mistä tahansa saa tulla mukaan mutta joukkue on helsinkiläinen. En siis tarkoittanut, että pitäisi jotenkin muutua helsikiläiseksi kannattaakseen Jokereita, vaan hyväksyä se että Jokerit on helsinkiläinen.
 

Ikijokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Fc Barcelona
Itse olen kannattanut Jokereita jo pitkälti yli 20 vuotta. En kuitenkaan koskaan ole asunut Helsingissä tai edes pk-seudulla. Ja kannattaminen alkoi kun asuin yli 500km päässä Helsingistä. Ja jos totta puhutaan niin siellä asuminen ei houkuttele kyllä lainkaan. Tunnen myös erittäin paljon muita faneja ketkä eivät ole koskaan asuneet Helsingissä. Itselleni "koko suomen Jokerit" termi sopii loistavasti.

No sitten sä et voi kannattaa. Eikö ole mukavaa tämä joidenkin logiikka? Seuraavaksi joku alkaa huutelemaan suomi suomalaisille ja jokerit vain ja ainoastaan stadilaisille. Olenko minä enemmän jokerifani, koska olen syntyperäinen stadilainen ja siellä aikanaan ensimmäiset 25-vuotta asunut ja jo nordiksella käynyt kannustamassa jokereita? Ai niin mutta nyt kun asun muualla, niin en ole enää varmaan näiden neropattejen mukaan jokerifani. Senkin olen huomannut että yleensä nämä pahimmat huutelijat, että et voi kannattaa jokereita tai jokerit on vain stadinjengi ei ole edes itse syntyperäisiä stadilaisia vaan jostain espoon, vantaan tai keravan lähiöistä.
 

salama#8

Jäsen
Vai ei peleihin saa tulla muun kiekkojoukkueen paita päällä kuin Jokereiden? Tai Jokereita ei saisi kannustaa muut kuin true-fanit? Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää.

Minulle on aivan sama missä kuteissa kukakin parhaaksi näkee peleihin saapuvan. Hyvä kun tulee. Tyhjää penkkiä paljon parempi vaihtoehto on se, että siinä joku istuu.

Omassa kaveripiirissä on ollut hauska huomata Jokereiden kiinnostavan myös sellaisia jotka eivät ole ennen joukkuetta kannattaneetkaan ja uskon tällaisia ihmisiä olevan paljon. Toivottavasti näistä edes osa löytää tiensä peleihin asti.

Omasta puolesta toivotan kaikki tervetulleiksi arenalle KHL-lätkää katsomaan!
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
No niin Urpot. Tämäkin ketju on muuttumassa yhtä tasokkaaksi, kuin KHL vs. liiga. Tai oikeastaan se että onko niiden tasoero kasvanut entisestään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä en tiedä ovatko nämä viestit kohdistettu minulle vai ei, mutta jos ovat, irtisanoudun tästä keskustelusta. Sanon vielä kerran: Jokereita saa kannattaa kuka vain, mistä päin maailmaa vain ja täysin vapaasti valitsemallaan tavalla. Tervetuloa mun puolestani!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Olenko minä nyt ainoa, kenen mielestä osa kirjoittajista tuntuu tahallaan(?) ymmärtävän väärin nämä puheenvuorot "koko suomen Jokereita" vastaan? En minä ole noita ainakaan tulkinnut niin, että ketään oltaisiin ajamassa pois tai käännyttämässä ovella. Enemmänkin niin, että kaikki ovat tervetulleita, mutta seuran identiteetti tulee säilyttää. Tarkoittaa esimerkiksi, ettei markkinoinnissa olla rähmällään kieli pitkänä kosiskelemassa muiden seurojen faneja tänne. Tyyliin "Kun joukkueesi on vieraissa, ole sinä Trio Areenalla!".

Tervetuloa vaan kaikki kaappiJokerit mukaan!


PS. Terveisin etäfani, joka on pari vuotta päässyt nauttimaan Jokerifanin unelmaa Helsingissä, mutta tämän kauden jälkeen työt vie taas pohjoiseen...
 

salama#8

Jäsen
Olenko minä nyt ainoa, kenen mielestä osa kirjoittajista tuntuu tahallaan(?) ymmärtävän väärin nämä puheenvuorot "koko suomen Jokereita" vastaan? En minä ole noita ainakaan tulkinnut niin, että ketään oltaisiin ajamassa pois tai käännyttämässä ovella.

Kyllä ainakin nämä alla lainatut kommentit melko suoraan kieltää tulemisen muiden joukkueiden fanikamoissa ja Max Power on "jullit" ja "näädät" laittamassa kokonaan boikottiin "narrien" peleistä. En nyt sanoisi, että tässä kukaan on tahallaan väärin ymmärtänyt mitään.

Nyt meni kyllä pointti ohi oikein kunnolla. Jokereita saa toki kannattaa mutta en pidä siitä, että haetaan väkisin jotain naurettavaa maajoukkue-tyylistä showta hankkimalla esimerkiksi pelaajia sillä perusteella, että muualla Suomessa kiinnostuttaisiin Jokereista. Mitään julleja tai näätiä en tosin halua katsomoon nyt tai tulevaisuudessa. Ei ne viholliset poistu mihinkään yhden kesän aikana.

Se nyt on itsestäänselvyys ettei katsomossa käytetä muuta fanikamaa ku jokereiden. Niin suvaitsevainen minä en edes ole, että katsomo olisi yhtä sillisalaattia. Neutraalistikin toki saa kannattaa. Suomenliput ja Suomi fanikamakin mielestäni sallittua, mutta siihen vetäisin rajan.

Samoilla fiiliksillä Maxin ja Urheilijan kanssa. Areenalle en kaipaa oululaisia yms riisumaan paitoja ja raiskaamaan maamme-laulua. Joukkue on ja tulee aina olemaan Helsingin Jokerit.
 

Ikijokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Fc Barcelona
Olenko minä nyt ainoa, kenen mielestä osa kirjoittajista tuntuu tahallaan(?) ymmärtävän väärin nämä puheenvuorot "koko suomen Jokereita" vastaan? En minä ole noita ainakaan tulkinnut niin, että ketään oltaisiin ajamassa pois tai käännyttämässä ovella. Enemmänkin niin, että kaikki ovat tervetulleita, mutta seuran identiteetti tulee säilyttää. Tarkoittaa esimerkiksi, ettei markkinoinnissa olla rähmällään kieli pitkänä kosiskelemassa muiden seurojen faneja tänne. Tyyliin "Kun joukkueesi on vieraissa, ole sinä Trio Areenalla!".

Tervetuloa vaan kaikki kaappiJokerit mukaan!


PS. Terveisin etäfani, joka on pari vuotta päässyt nauttimaan Jokerifanin unelmaa Helsingissä, mutta tämän kauden jälkeen työt vie taas pohjoiseen...

Pointti on siinä ainakin itselläni mikä syljettää, että aletaan kategorisoimaan miten jokereita saisi kannattaa. Itse taas olen tulkinnut muutamien täällä kirjoituksista, että muiden seurojen fanit tai ulkopaikkakuntalaiset eivät olisi tervetulleita, koska jokerit on vain stadilaisille ettei mene "muoviseuraksi", vai miten joku neropatti perusteli omituisesti. Ei se nyt kovin suvaitsevaiselta muita kohtaan kuulosta.

Korostan vielä itse toivoisin kaikien pitävän jokeripaitaa päällä pelissä, mutta ymmärrän myös jos joku haluaa kannattaa neutraalisti tai vain tulla paikan päälle katsomaan hyvää lätkää. Muiden liigaseurojen paidat hieman karskahtaa silmään itsellänikin, mutta en minä sen takia ketään kieltäisi tulemasta areenaan.
 
Viimeksi muokattu:

Groozie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On ihan ok tulla katsomaan Jokereiden meininkiä oli sitten minkä joukkueen kannattaja tahansa. Fanipaita-asiassa otan kyllä Max Power-tyylisen linjan. Miksi helvetissä Jokereiden otteluun pitäisi tulla joku kärppä tai ifk-paita päällä? Mielummin katson tyhjää penkkiä. Paljon mielummin. Maaotteluissakin tyhmän näköistä pyöriä seurajoukkuepaita päällä, saatikaan sitten toisen seuran ottelussa. Jotain viestiähän sillä paitavalinnalla koitetaan hallille lähtiessä lähettää. Ei se ainakaan mikään positiivinen viesti Jokereiden suuntaan ole. Noin muuten en ole lähellä Max Powerin linjaa, mutta kyllä aika nopeasti heitetään perinteet roskiin, jos on yhden kesän aikana asiat menneet siihen, että on ok heilua Eteläpäädyssä viime kauden vihollisen paidassa. Oksettava ajatus.
 

Ikijokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Fc Barcelona
Kyllä ainakin nämä alla lainatut kommentit melko suoraan kieltää tulemisen muiden joukkueiden fanikamoissa ja Max Power on "jullit" ja "näädät" laittamassa kokonaan boikottiin "narrien" peleistä. En nyt sanoisi, että tässä kukaan on tahallaan väärin ymmärtänyt mitään.

Et ole ilmeisesti yhtää tarkemmin seurannut kirjoituksia olen ollut nimenomaan puolustamassa, että kaikki on tervetulleita areenaan. Ilmoitin vain kantani, että totta kai haluisin nähdä ihmisillä jokeripaitoja, mutta kaikki on tervetulleita. En minä voi tai edes haluaisi kieltää muiden seurojen paitoja. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.
 
Viimeksi muokattu:

salama#8

Jäsen
Et ole ilmeisesti yhtää tarkemmin seurannut kirjoituksia olen ollut nimenomaan puolustamassa, että kaikki on tervetulleita areenaan. Ilmoitin vain kantani, että totta kai haluisin nähdä ihmisillä jokeripaitoja, mutta kaikki on tervetulleita. En minä voi tai edes haluaisi kieltää muiden seurojen paitoja. Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee.

Jep olen lukenut kirjoituksesi. Hyväksyt kaikki peleihin ja jopa toivot porukan innostuvan matseista, mutta matseihin ei ole asiaa kuin noudattamalla asettamaasi pukukoodia.

Se nyt on itsestäänselvyys ettei katsomossa käytetä muuta fanikamaa ku jokereiden. Niin suvaitsevainen minä en edes ole, että katsomo olisi yhtä sillisalaattia. Neutraalistikin toki saa kannattaa. Suomenliput ja Suomi fanikamakin mielestäni sallittua, mutta siihen vetäisin rajan.

Toki pehmennät mielipidettäsi tuossa viestissä myöhemmin, mutta kantasi on aika vahvasti esillä tuossa lainatussa kohdassa.
 

Ikijokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Fc Barcelona
Jep olen lukenut kirjoituksesi. Hyväksyt kaikki peleihin ja jopa toivot porukan innostuvan matseista, mutta matseihin ei ole asiaa kuin noudattamalla asettamaasi pukukoodia.



Toki pehmennät mielipidettäsi tuossa viestissä myöhemmin, mutta kantasi on aika vahvasti esillä tuossa lainatussa kohdassa.

Kyllä se on minun toiveeni, mutta se ei tarkoita etten suvaitse muiden seuran kannattajia areenassa. Esim camp noulla Barcelonassa on seuraamassa pelejä se vajaat 100000 ihmistä ja 99% ihmisistä on barcanpelipaidat. Mielestäni se näyttää visuaalisesti tosi hienolle, että katsomo on yhtenäinen katsojameri. Poikkeus saattaa olla joku barca-real jolloin valkoistakin näkyy paljon.
 

salama#8

Jäsen
Kyllä se on minun toiveeni, mutta se ei tarkoita etten suvaitse muiden seuran kannattajia areenassa. Esim camp noulla Barcelonassa on seuraamassa pelejä se vajaat 100000 ihmistä ja 99% ihmisistä on barcanpelipaidat. Mielestäni se näyttää visuaalisesti tosi hienolle, että katsomo on yhtenäinen katsojameri. Poikkeus saattaa olla joku barca-real jolloin valkoistakin näkyy paljon.

Se olisi kyllä hienon näköistä, jos isolla osalla olisi fanipaita päällä. Suomessa katsomot ovat aina sillisalaattia pl. fanikatsomot.

Yhtä asiaa toivon kovasti: ALKAIS JO! Loppuisi nämä turhat vänkäämiset täällä jatkoajassa, kun olisi ihmisillä aihetta kirjoitella oikeista asioista. Nyt tuntuu kirjoittelu keskittyvän jankkaamiseen ja nahisteluun aivan naurettavista asioista.
 

Nismo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ilman Harkimoita.
Täällä kiteytyy kyllä nyt hyvin Suomalainen kannattajakulttuuri ja sen poissa olo. Miettikää vaikka isoja jalkapalloseuroja minkä pelejä käy katsomassa monen (eri) maan kansalaisia. Camp noulla sitten alkuperäiset kataloonit vetäisi perseet riviin ja sanoisi, että ette te voi kannattaa barcaa.

Koko eurooppalaisessa futiksessa on ollut jo pitkään vallalla "Against modern football" -ajattelu, jossa vastustetaan mm. seurojen markkinointia etenkin Aasiaan eikä paikallisesti. Tukholmassa AIK:n kannattajat ilmaisivat viime kaudella huolensa futisturisteista, jotka tulevat vain haistelemaan derbyjen meininkiä kannattajapäätyyn ja vievät paikallisten flabat. Yhä naurattaa kuva, jossa Messi juhlii maalia ja taustalla kiinalaiset futisturistit ottavat tästä kuvia, eivätä juhli maalia Barca-paidoissaan mitenkään.

Se mitä jotkut eivät ehkä ymmärrä, tai eivät tahdo ymmärtää, että en halua sen lahtelaisen tulevan Eteläpäätyyn vain sen takia, että pelataan uudessa sarjassa tai jengi, jossa on jokaisesta liigakaupungista yksi ns. tähtipelaaja. Seurakulttuuri rakentuu pitkäjänteisesti eikä rahalla hankkimalla joukkue täyteen maajoukkuepelaajia.

En haluaisi olla tilanteessa, jossa kahdesta peräkkäisestä Jokereiden matsista kaveri jättää toisen väliin, koska Pelicansilla on samaan aikaan ottelu. Kannattajakatsomossa tulisi mielestäni olla vain yksi seura. Muihin katsomonosiin en niinkään omaa mielipidettä, tosin muiden pelipaitojakaaan en siellä nähdä tahtoisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös