Tämä toisen käden tieto on siis faktatotuutta.
No offence, mutta tuntuu kantamasi lippu vaihtuu samassa rytmissä mitä Jokereissa tapahtuu. Ensin pro-KHL (JHC Oy), sitten Naurava Narri Oy ja nyt Team Jokerit Oy.
Wonder why...
Kirjoitan faktaperusteisesti. Em. kohdassa oikein korostin, että kyse on toisenkäden tiedosta, joka on mahdollisesti omalta osaltaan spekulointia tai puolitotuus tai sitten ei.
Wonder why? En ole pro-KHL, en pro-NN tai pro-joku-muu. Olen pro-Jokerit. Tältä osin olet ehkä ymmärtänyt minua jotenkin väärin.
Jokereista kirjoitetaan hirveän paljon paskaa, tällä palstalla, mediassa ja somessa. Välillä täydet spekulaatiota alkavat elämään omaa elämäänsä, tunnemme ne palstatotuuksina, välillä joku toimittelija kirjoittaa kolumnin omia mutuilujaan ja jengi luulee sitä faktaksi, lehteen kun on kirjoitettu. Välillä... Ja niin edelleen.
Se että minä ajoittain korjaan täällä näitä mutuja, valheita, epätotuuksia tai huhuja ihan oikeilla faktoilla, saa osan jengistä aivan takajaloilleen. Sitten suu vaahdossa haukutaan ties miksi toimiston tiedottajaksi tmv.
Kuten kirjoitit, olen kaikkien em. asioiden osalta kirjoittanut tänne. Joku Nauravan Narrin agenda on perin kaukana vaikka KHL-Jokerien historiasta ja Jokerit ry:n tilanne taas vähän eri suunnassa NN:n vision kanssa. Näistä kaikista olen pyrkinyt kirjoittamaan faktapohjaisesti, sen tiedon varassa, jota eri lähteistä olen saanut. Kaikkea en tännekkään voi, enkä halua kirjoittaa, mutta kyllä mielelläni pyrin oikeaisemaan jotain outoja narratiiveja, joilla ei ole faktan kanssa mitään tekemistä.