Letkuspede
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit Pens
Jolle ei olisi itse edes keksinyt sekaantua ostamaan liiketoimintaa Kurrilta.Mitä tekemistä Hjalliksella on yhtään minkään kanssa, paitsi Liike Nytin?
Jolle ei olisi itse edes keksinyt sekaantua ostamaan liiketoimintaa Kurrilta.Mitä tekemistä Hjalliksella on yhtään minkään kanssa, paitsi Liike Nytin?
Ja sillä on aikamoinen talolaina päällä, ja euriborit kun nousee niin ukko on sellainen pankin orja että vaseliinikaan ei autaJolle ei olisi itse edes keksinyt sekaantua ostamaan liiketoimintaa Kurrilta.
Eiköhän se liity siihen, mistä aiemmin kirjoitin. Liiga tietää enemmän taustoista kuin kukaan ulkopuolelta. Ehkäpä tulevat joskus esille.
Jos siellä jotain oikeaa tietoa olisi, niin se kyllä vuodettaisiin ulos. Ei siellä ole muuta kuin epäilyjä ja kaunaa.
Ei todellakaan tiedä, aivan täyttä paskapuhetta. Tuskin tietävät edes vähää alusta.Eiköhän se liity siihen, mistä aiemmin kirjoitin. Liiga tietää enemmän taustoista kuin kukaan ulkopuolelta. Ehkäpä tulevat joskus esille.
Voihan se olla että Liiga maksaa nyt potut pottuina, eikä Jokereiden liigalisenssi hakemusta tulla koskaan hyväksymään, koska päätös pitää liigan puolelta olla yksimielinen, eikä siellä varmaan haluta sellaista kilpailijaa jolla on satoja miljoonia kun suurin osa seuroista elää kädestä suuhun.
Eiköhän se liity siihen, mistä aiemmin kirjoitin. Liiga tietää enemmän taustoista kuin kukaan ulkopuolelta. Ehkäpä tulevat joskus esille.
Jos tarjous (liigalisenssi) on liian hyvä ollakseen totta, se ei luultavasti ole tottaTuskinpa tietävät. Itseasiassa olen aika varma, että tätä ”mysteerirahoittajaa” ei tule ikinä löytymään julkisuuteen ja sitten saadaan seuraava pari vuotta kuulla parin nimeltä mainitsemattoman palstaveljen paasausta kuinka kaikki oli sovittuna jonkun miljardöörin kanssa, mutta sitten tulostimesta loppui muste tjsp.
KHL-siteiden katkomisen lisäksi Liigan Kivimäki on nyt useampaan ja Hiltunenkin kertaalleen puhunut avoimuudesta koskien Liigaan hakeutumusprosessia ja nostanut Espoon esille positiivisessa mielessä. Ja Jokerit taas. No niin. Tästä on myös osaltaan kyse. Jos Jokerit on näyttäytynyt Jollen purkkavirityksenä jossa takana on epäilty olevan Hjalmari, halli vasaran alla venäläisiltä, Selänne antaa runtua mediassa, Ry on hiljaa, omistajat eivät tule esille. Tähän päälle IFK:n ja vaikka Tapparan ketutus mediatilan häviämisestä niin päätös on aika helppo. Mediatila jonka Jokerit sai oli todella negatiivista.Liiga haluaa ilman muuta Jokerit, mutta vain terveenä.
Juuri näin. Luulisi jo tässä vaiheessa tämän mysteeriporukan tulevan esille. Kaikki on valmista. Viimeistään kahdessa viikossa tullaan. Tai viimeistään kahdessa kuukaudessa. Tai kahdessa vuodessa.Tuskinpa tietävät. Itseasiassa olen aika varma, että tätä ”mysteerirahoittajaa” ei tule ikinä löytymään julkisuuteen ja sitten saadaan seuraava pari vuotta kuulla parin nimeltä mainitsemattoman palstaveljen paasausta kuinka kaikki oli sovittuna jonkun miljardöörin kanssa, mutta sitten tulostimesta loppui muste tjsp.
Ja tässäkin syy on Selänteen, kun kävi varastamassa sen mustepatruunan.
Voi voi. Ottaako noin koville kun ei itse tiedä mitään?Juuri näin. Luulisi jo tässä vaiheessa tämän mysteeriporukan tulevan esille. Kaikki on valmista. Viimeistään kahdessa viikossa tullaan. Tai viimeistään kahdessa kuukaudessa. Tai kahdessa vuodessa.
Ihmetteletkö todella miten jotain voi ottaa päähän se, että oma seura on myyty jollekin mysteerirahoittajalle eikä kellään ole mikään kiire kertoa kuka se on? Vielä kun syy tälle on mitä ilmeisemmin se, että rahoittajaa kiinnostaa lähinnä areena eikä Jokerit?Voi voi. Ottaako noin koville kun ei itse tiedä mitään?
Tämän hetken tilanne: Ei joukkuetta, EI hallia, EI rahoittajaa, vain joku mysteerihemmo. Näillä spekseillä en lähtisi isommin vittuilemaan epäilijöille. Ei tarvitse kovin terävä Poirot olla haistaakseen palaneen käryä.Eipä juuri. Tämä tilanne kyllä ottaa. Eiköhän tähän soppaan saada joku selvyys joskus. Silloin nähdään kuka oli oikeassa mistäkin ja kuka teki itsestään pellen.
Kyllä mä mietin että kun Liigakaan ei tiedä mitään mutta tällä palstalla tunnutaan tietävän. Ehkä se on kerrottu Liike Nytin kesäkokouksessa.Voi voi. Ottaako noin koville kun ei itse tiedä mitään?
Voi kuulostaa vähän sakealta mutta en edes yllättyisi ettei ketään oikeaa rahoittajaa ole. Nyt taustalla semmoista etsitään kurat housuissa. Miksi Jolle olisi ollut Narreihin yhteydessä ja tyrkyttänyt itseään mukaan. Ja sit seuraavaksi löytyikin sormia napsauttamalla mystinen miljardööri. Juupa juu.Tämän hetken tilanne: Ei joukkuetta, EI hallia, EI rahoittajaa, vain joku mysteerihemmo. Näillä spekseillä en lähtisi isommin vittuilemaan epäilijöille. Ei tarvitse kovin terävä Poirot olla haistaakseen palaneen käryä.
Aina kun kyseessä on joku mysteerimies 99% on huijausta. Toivon sydämestäni, että kyseessä on 2% osuma.Voi kuulostaa vähän sakealta mutta en edes yllättyisi ettei ketään oikeaa rahoittajaa ole. Nyt taustalla semmoista etsitään kurat housuissa. Miksi Jolle olisi ollut Narreihin yhteydessä ja tyrkyttänyt itseään mukaan. Ja sit seuraavaksi löytyikin sormia napsauttamalla mystinen miljardööri. Juupa juu.
Aina kun kyseessä on joku mysteerimies 99% on huijausta. Toivon sydämestäni, että kyseessä on 2% osuma.
Mistää tää takaisin koheloon nyt on taas oikein lähteny? :D Ei varmana olla sinne menossa enää.Eiköhän ry:n hallitus ole luotsaamassa 2-4 vuoden sisällä Jokerit takaisin koheloon. Vittu kun vituttaa se Borgström ja sen umpi julli poika.
Aamen.Mistää tää takaisin koheloon nyt on taas oikein lähteny? :D Ei varmana olla sinne menossa enää.
Mitä mitä, saiko RY sittenkin Liigan ovet Jokereille auki 23-24?Aamen.
Muutenkin ihmetyttää, että miksi täällä haukutaan Borgströmiä ja RYn hallitusta ihan turhasta?
Siellähän ne syylliset nykyiseen tilanteeseen ovat. Eivät pelanneet avoimin kortein liigan suuntaan.Aamen.
Muutenkin ihmetyttää, että miksi täällä haukutaan Borgströmiä ja RYn hallitusta ihan turhasta?
Kääntäen. Eikö Borgström & ry voisi tulla kertomaan miksei heitä olisi syytä haukkua? Nyt näyttää siltä, että vituix meni. Ja tähän turha tulla selittämään ns keskeneräisillä asioilla ja mysteryman:llä. Eihän tämä jumalauta ole mitään James Bond -luokan maailmanpelastussalaisuuksia.Aamen.