Noh. Täällä saatiin aika hyvä konsensus siitä, että Jokereiden isoin este menestymiselle on joukkueen laajuuden puute. Otit itse esille sen, että muilla joukkueilla on yhteistyöseura paitsi Jokereilla.Kuka niin sanoi?
Juu, just näin. Kurrilla on hyvää näyttöä hymistelystä ja paskan puhumisesta.Niin, että kaikki Jokereiden seurajohdosta myöten puhuu paskaa siitäkuinka tarkkaan palkkakattoa seurataan ja kaikki joukkueet tietää toistensa palkat yms?
Eih. Ei todellakaan.Eli oot kasvanut elämässäsi siihen kuplaan, että Jokerit on jokaiseen peliin suosikki ja joka kausi kaikki muu kuin mestaruus on pettymys?
Varmasti. Ei tämä heistä jää kiinni. Kuten sanottu, lähtökohta on Jokereita kohtaa epäreilu.Jokainen Helsingin Jokereissa töitä tekevä ihminen pyrkii siihen, että Jokerit voittaisi. Jokainen pelaaja siinä organisaatiossa haluaa edustaa tuota jengiä ja tekevät sen hyvin selväksi jatkuvasti.
Kateellinen? Haha. Mahtavaa. Mistä? Olen erittäin tietoisesti jättänyt Jokereiden pelien seuraamisen kokonaan, koska pidän venäläistä poliittista urheiluvaikuttamista todella moraalittomana ja suorastaan rikollisena. Koen Jokereita kohtaa oikeastaan vain sääliä ja vielä enemmän myötähäpeää. Plussaa sulle "venäläisten jutuista".Sitten tulet sinä ja kiukuttelet jostain KHL:n, ja venäläisten jutuista: "Kuinka kaikki on suunniteltua" jne. koska olet kateellinen.
Hihii, venäjä-juttuja. Ai ettien että. Puhutaan läpivenäläistetystä Jokereista KHL:ssä ja sitten - herra mun vereni - nostetaan venäjä-juttuja pintaan. Että "meillä olis tässä ihan tosi hyvä urheilukeissi ja Suomen Super-Jokerit mutta kateelliset nostaa esiin venäläisiä epäkohtia, ne vittupäät", niinkö?Se on mahdotonta, kun aina nostetaan kateellisuuksissaan näitä raha-asioita ja venäjä-juttuja pintaan.
Eihän se nyt voi niin mennä, että jokaiselle uudelle KHL-fanille pitää erikseen eritellä, miten Jokerit pelaa Putinin spesifisti venäläistä kiekkoa ja venäisen urheiluosaamisen näkyvyyttä edistämään kehittämässä sarjassa, Putinin takaamilla rahoilla, Putinin lähipiirin omistamassa sarjassa ja hei, Putinin diktaattorin elkein hallitsemassa maassa (!), eihän?
Suosittelen sulle lämpimästi tämä palstaosion lukemista ajalta ennen kuin olet tänne pelmahtanut. Saattaisit oppia jotain. Nämä sinunkin settisi on nimittäin käyty läpi täällä aika moneen kertaan.