Lapajäähän
Jäsen
Kyllä minä ainakin kaipaisin sitä Jokereita mitä jengi rakasti tai vihasi. Täysin kasvoton seura nykyään.
Varmasti sulle, mutta silti löydät tiesi tänne, kun oma joukkue edelleen pelaa ilmeisesti pelejä?
Kyllä minä ainakin kaipaisin sitä Jokereita mitä jengi rakasti tai vihasi. Täysin kasvoton seura nykyään.
Kun kukaan ei käy hallissa ja yksikään ei seuraa Jokerit vapautetaan kahleista. Jokerit ei tällöin vahvista haluttua sanomaa. Pallo on teillä...
Kun kukaan ei käy hallissa ja yksikään ei seuraa Jokerit vapautetaan kahleista. Jokerit ei tällöin vahvista haluttua sanomaa. Pallo on teillä...
Se on ihan ihmisen oma asia mihin vapaa-aikansa käyttää. Toivottavasti tälläkin kaudella olet saanut Jokereiden pelien katsomisen sijaan jotain vastapainoa elämään ja jatkossakin sen verran, että ei tänne tarvitsisi tulla kertomaan sitä kaikille kuinka perseestä kaikki on?
Ota sämpylä ja mee niiden muiden vassarinuorten kanssa potkimaan roskiksia.
Kovin ikävä juttu, että sulle näyttää tuottavan suurta tuskaa lukea kritiikkiä KHL:stä ja nykyjokereista. Lohdutan kuitenkin sen verran, että yleinen kritiikki niitä kohtaan tuskin on vähentymässä jatkossakaan.
Mä luulin viestien perusteella että Jokerit putosi jo silloin edellisen pelin kohdalla. Nojoo. Tsemppiä tämän pettymyksenne kanssa.
Miten muuten on, onko tilanne todella se, että KHL-Jokereiden seuraajat eivät suostu myöntämään tätä todeksi: SM-Liigassa Jokereilla oli realistinen mahdollisuus voittaa, KHL:ssä sitä mahdollisuutta ei ole?
No minkä vitun takia teidän pitää toistaa tota samaa helvetin levyä? Kaikki tietää varsin hyvin täällä sinun ja muidenkin mielipiteet. Vanha klisee edelleen ajankohtainen, miksi ei vain voi antaa olla?Kovin ikävä juttu, että sulle näyttää tuottavan suurta tuskaa lukea kritiikkiä KHL:stä ja nykyjokereista. Lohdutan kuitenkin sen verran, että yleinen kritiikki niitä kohtaan tuskin on vähentymässä jatkossakaan.
Mä yhdyn tähän näkemykseen sitten, kun konkreettisesti saadaan jotain näyttöjä Jokereiden sorsimisesta tosipeleissä KHL:ssä. Toistaiseksi en ole nähnyt sellaista, eikä tuo joukkue ole toisaalta antanut sellaiseen aihettakaan. Toisin sanottuna mahtava tilanne siis sarjalle.Miten muuten on, onko tilanne todella se, että KHL-Jokereiden seuraajat eivät suostu myöntämään tätä todeksi: SM-Liigassa Jokereilla oli realistinen mahdollisuus voittaa, KHL:ssä sitä mahdollisuutta ei ole?
Miten muuten on, onko tilanne todella se, että KHL-Jokereiden seuraajat eivät suostu myöntämään tätä todeksi: SM-Liigassa Jokereilla oli realistinen mahdollisuus voittaa, KHL:ssä sitä mahdollisuutta ei ole?
Ketjun aiheen kysymykseen vastaus: nyt oikein nautinnollisin fiilarein! Minua oikein hymyilyttää ja ilotuttaa kun voi ääneen todeta, ettei KHL-kiekkoa Suomen maaperällä ihan hetkeen. Saisipa tämän pysyväksi tilaksi.
Edit: Ei ole mikään provo vaan aito tuntemus suoraan syämmestä. No hard feelings!
Ja tämän johdosta oikeastaan Hjallis joutui myymään Hjallin ja nyt ollaan tässä. Puuhastelun kulttuuri on leimannut seuraa hyvin vahvasti siitä lähtien, kun ratapihalle muutettiin. Sitä ei edes Kekäläisen miniprojekti ehtinyt muuttamaan, vaikka suunta olikin oikea.Liigassa Jokerit oli ansaitusti iso, se kokosi itse resurssit joita sitten käytti niin paljon kuin mahdollista menestyäkseen kentällä
Tulkitsen tämän niin, että et halua myöntää voiton olevan sula mahdottomuus KHL:ssä. Koska tämän hyvin erikoisen jokerikuplan ulkopuolella asioita katsoville tilanne on päivänselvä: Jokereita ei ostettu KHL:ään kilpailemaan voitosta tasaväkisesti.Tottakai se mahdollisuus on voittaa mutta paljon vaikeampaa kuin Liigassa.
Juurihan @McMulligan sanoi, ettei ole katsonut minuuttiakaan pelejä. Sehän on juurikin tuota, että antaa olla. Kai sitä nyt voi toivoa saavansa seuransa takaisin venäläisiltä, etenkin tässä ketjussa?Vanha klisee edelleen ajankohtainen, miksi ei vain voi antaa olla?
Mä olen yrittänyt artikuloida asiaa mahdollisimman selvästi, mutta kyseessä on lähtökohtien epätasa-arvo. Ei KHL:n ole tarvetta lähteä sille linjalle Jokereiden kanssa, jota Lev Prahalle tehtiin, vaan homma on hoidettu jo ennen kuin kausi on aloitettu. Jokereiden mahdollisuudet menevät budjetti- ja verokuvioiden vuoksi niin paljon pakkaselle verrattuna venäläisiin mestarisuosikkeihin, että lopputulos on ollut joka kausi sama.Mä yhdyn tähän näkemykseen sitten, kun konkreettisesti saadaan jotain näyttöjä Jokereiden sorsimisesta tosipeleissä KHL:ssä.
Tästä juuri tuossa ylempänä. Tuo on hallintakeino: hallitaan Jokereiden mahdollisuutta viedä mestaruus niiltä kenelle se on tarkoitettu, eli venäläisiltä seuroilta.Miksi Jokerit eivät ole KHL:n palkkakatossa kiinni?
Tästä juuri tuossa ylempänä. Tuo on hallintakeino: hallitaan Jokereiden mahdollisuutta viedä mestaruus niiltä kenelle se on tarkoitettu, eli venäläisiltä seuroilta.
Juurikin näin. Ja tämän takia muotoilin tuon kysymykseni "myönnättekö...?", enkä "onko Jokereilla mahdollisuuksia?".Tämähän on täysin selvä, en vain halunnut sanoa sitä suoraan. Ei tuo joukkue ole menestyäkseen tuolla vaan näyteikkunana sarjalle. Muutenhan omistajaa myöten kaikki tehtäisiin voittamisen eteen.
”Antaa olla” tarkoittanee siis sitä, että tullaan kertomaan tänne, kuinka ei seurata pelejä, Jokerit ei ole Jokerit. Kaikenlisäksi nuo yhdistettynä hävityn pudotuspelisarjan jälkeen. Kyllä tuo mun mielestä on edelleen ”saman levyn toistamista”, joten edelleen, miksi ei vain voi antaa olla?Juurihan @McMulligan sanoi, ettei ole katsonut minuuttiakaan pelejä. Sehän on juurikin tuota, että antaa olla. Kai sitä nyt voi toivoa saavansa seuransa takaisin venäläisiltä, etenkin tässä ketjussa?.
Jokerifanit haukkuu nykyään vasemmistolaisia?Vassarinuoret saapuivat haaskalle. Ehtivät ennen julleja ja janareita. Vaikka yhtään ei enää kiinnostakaan, niin silti löydetään jokerifoorumit nanosekunnissa kun oikea hetki koittaa. Ootte te kyllä lutuisia.
En osaa sanoa. Itse en arvosta.Jokerifanit haukkuu nykyään vasemmistolaisia?
Ahaa, palkkakatto ja pelaajabudjetit nostettu framille.
Kai nyt arvon parhaat Jokerifanit tietävät, että raha ei ole tae millekään. Se mahdollistaa asioita, mutta ei tuo menestystä.
Hieman se vain erikoiselta näyttää ja tuntuu, että jos omistaja on Venäjän rikkain mies niin miksi hän ei lyö joukkuetta palkkakattoon saakka? No jokainenhan meistä sen vastauksen tietää oikeasti. Ei Potania kiinnosta Jokerien menestys paskan vertaa...
Sanotaan suoraan yksi asia:Mä luulin viestien perusteella että Jokerit putosi jo silloin edellisen pelin kohdalla. Nojoo. Tsemppiä tämän pettymyksenne kanssa.