Jokerit & KHL – millä fiiliksillä?

• 1 769 416
  • 8 168

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Olisi mielenkiintoista kuulla syytösten lisäksi perusteluja, mutta sinun kirjoitushistoriasi tuntien niiden edellyttäminen sinulta on mahdoton haaste.
Tässä ensimmäinen valhe, ilmeisesti, sinähän olet ignoorannut minut jo kauan sitten. Oletko kuitenkin tutustunut oikein huolella kirjoitushistoriaani. Olet siis mitä ilmeisemmin valehdellut palstalla.
Sä se jaksat tarttua kokonaisuuden kannalta täysin yhdentekeviin yksityiskohtiin. Sitten vielä ihmettelet miksi sinua syytetään olkiukkojen rakentamisesta ja käsien heiluttelusta. Kun sinua tuntuu kiusaavan niin kovasti se, että olet ollut minun kymmenvuotisen palstahistoriani aikana ainoa, jonka olen hetkellisesti asettanut ignoreen niin se tuskin täyttää valehtelun tunnusmerkit, jota termiä tunnut varsin kevytkenkäisesti täällä viljelevän. Toisaalta se on suoraa jatkumoa sille syytösten ja solvausten linjalle jonka termejä ovat mm. molo, narsisti, besserwisser, VänGääjä ja monet muut lapselliset ja alatyyliset ilmaisut. Edelleen et pystynyt -kuten arvasinkin- perustelemaan ainuttakaan syytöstäsi vain jatkamaan solvaamista.

Sinulla on kyseisestä syistä johtuvia sanktioita jo useaan kertaan annettu ja ilmiselvästi kykysi oppia virheistäsi on varsin vaatimattomalla tasolla.

Tämän kirjoituksen valhe no 2. En ole saanut ainuttakaan sanktiota nimittelyistä, jota §6 koskee (mikäli haluat tarkkaa tietoa sanktiopykälistäni, voin lähettää ne sinulle yksityisviestinä, jolloin voit pyytää samalla minulta anteeksi). Kertaan vielä: ei ainuttakaan. Opasta vielä nyt hieman, mikä on virhe, josta en ole oppinut? Sekö, että jostain syystä olen muutamista esille ottamistasi aiheista eri mieltä. Tämähän ei ole narsismia?
Kun kerran tunnut tuntevan palstan säännöt kuin omat taskusi, niin rikkooko henkilöön kohdistuva solvaus ja nimittely mitään sääntöpykäliä? Opastetaan sitten sinua -tai ehkä tässä tapauksessa tulee jo käyttää rautalankaa apuna- olet saanut kirjoituksistasi sanktioita jo aikaisemmin. Se, että jatkat edelleen sellaista kirjoittelua joka ilmiselvästi rikkoo niin palstan sääntöjä kuin hyvää makuakin, kertoo se varsin selkokielisesti sen, että sinulla on joko vaikea oppia virheistäsi tai et edes pyri kunnioittamaan sääntöjä. Sinä provosoit nimittelemällä henkilöitä, diagnisoit henkilöitä narsisteiksi ilman asiaankuuluvaa ammattitaitoa, kehotat ottamaan lääkkeitä jne. Kaiken tämän päälle odotat että sinulta pyydetään anteeksi. Kukahan se narsisti, besserwisser ja vänkääjä on tämän perusteella?

Mitä tulee ihon alle menemiseen niin siihen voin antaa vastauksen. Minun ei ole tarvinnut matkia sinun allekirjoitustasi tekemällä omaa väännöstäni vaan päinvastoin, se riittänee todisteeksi kuka on mennyt ja kenen ihon alle.

Pyydän nöyrimmästi anteeksi, jos olet asian noin kokenut, anteeksi. Todistuksesi on vedenpitävä ja senkin olen pannut merkille, että narsisti ei tunne huumorintajua, eikä varsinkaan ”taidevittuilua”. Ne ovatkin vaikeita ”urheilumuotoja”.
Niin avaatko minulle vielä miten olen tuon kyseisen asian kokenut vai teetkö jälleen kerran omia olettamuksiasi? MItä tulee muistaakseni ensimmäiseen kirjoituskieltoosi tällä palstalla, johtui se siitä, että sinun huumorintajusi alkoi sakkaamaan niin totaalisesti eräästä kirjoituksestani (joka ei edes kohdistunut sinuun) että nimittelit minua "moloksi orgun saajaksi". Taidevittuilu todellakin on vaikea urheilulaji, jossa kaikki eivät pysy mukana ilman sääntörikkomuksia.

Molemmat varsin huonoja ominaisuuksia. Etenkin henkilölle, jolla on ollut tarve mainostaa työhistoriaansa niin toimitusjohtajana kuin kunnallispoliitikkona.

Valhe no 3. Minulla ei ole ollut tarve mainostaa työhistoriaani. Jos nyt vielä hieman valotan (tavoistani poiketen, kerron saman asian/totuuden toisen kerran palstalla) väittämäsi taustaa ja asiayhteyttä. Kyseisen tekstini edellä nimimerkki @Cobol oli kertonut (ei mainostanut) aiheen käsittelyyn liittyen omaa ja vaimonsa työhistoriaa (tämähän on sallittua, kun kyseessä on palstan besserwisser). Tähän minä vastasin kertoen lyhyesti omista kokemuksistani työelämässä ja sen ulkopuolella. Toimitusjohtana olen edelleenkin, sitä en voi kieltää, mutta valheesi, jota täällä toistat, koskee toimintaani muka kunnallispoliitikkona. Sitä en ole koskaan, en missään, väittänyt olleeni. En ole ollut, en ole nyt, enkä tule olemaan poliitikko. Olen sanonut olleeni mukana kunnallispolitiikassa yhden vaalikauden. Se toi mukanaan muutaman luottamustoimen sitoutumattomana, ei valtuustopaikkaa. Se on täysin eri asia. Menikö nyt perille?
Mulle on aivan yksi ja sama mitä väität tai olet väittänyt olevasi. Mä pidätän oikeuteni uskomatta siitä sanaakaan. Perustuen siihen räikeään kontrastiin joka vallitsee kirjoitustesi tason, sisällön ja sävyn suhteen mainostamiisi luottamustoimiin.

Ymmärrän hyvin turhautumisesi siihen, että vastakaikua et juurikaan ole kirjoituksillesi saanut täällä lyhyen ja sanktioiden täyteisen historiasi aikana.

Valhe no 4. Mikäli tieto siitä, että olet palstalle liittynyt v 2007 pitää paikkansa, niin älä viitsi valehdella minun osaltani historiastani, kun et näköjään siitä mitään tiedä. Voisin sanoa, että poikanen olet historiasi kanssa minuun verrattuna.
Mikäli tieto siitä, että olet palstalle liittynyt v 2015 pitää paikkaansa niin historiasi on lyhyempi kuin minun. Mikäli viittaat kirjottaessasi "olet poikanen historiasi kanssa minuun verrattuna" siihen, että olet ollut täällä minua aikaisemmin vahvistaa se käsitystäni siitä, että olet jo kertaalleen tai kahteen poispotkittu palstahäirikkö, joka edelleen vuosien jälkeenkään ei ole oppinut elämään ihmisiksi.

Kannattaisi kenties aloittaa siitä, että kirjoitustesi sisältö olisi muutakin kuin muiden VänGääjiksi, besserwissereiksi, narsisteiksi, moloiksi jne. nimittely. Mutta tiedän tämän olevan tuuleen huutamista.

Kautta historian on eri henkilöille annettu heitä kuvaava lempinimi. Jos heittää itsensä ja mielipiteensä toisten näkyville, pitää olla valmis ottamaan vastaan myös tämä osa siitä ”hiekkalaatikko-leikistä”, mitä tämäkin palsta on. Voit ihan vapaasti keksiä minullekin vielä lisää lempinimiä, noiden jo esilletuomiesi lisäksi, ei haittaa.
Uskon, että sen enempää @Cobol :lla, @V-G- :llä kuin minullakaan on tarvetta tai halua lähteä sinne hiekkalaatikollesi leikkimään nimileikkejä kanssasi. Se, että kutsut Cobolia besserwisseriksi, V-G- :tä VänGääjäksi ja minua narsistiksi kertoo enemmän sinusta kuin meistä.

Mitä tulee omiin fiiliksiin KHL & Jokerit yhtälöstä, niin kokonaisuus parantuisi huomattavasti, mikäli pakotteiden alaiset henkilöt poistuisivat Jokereiden taustalta.

Viimeksi muokattu:

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Areenan lähellä on koko rataverkon valvomo eli pystytään lamauttamaan kaikki sähköjunaliikenne ja tietysti YLE. Toki junaa ei käytetä edes harmaassa vaiheessa joukkojen liikutteluun, joten ei siinä esty kuin evakointi...
Ennen kuin jatkat, niin olet niin väärässä kuin vain voi olla. Kriisiajan raideliikenne ei perustu sähköiseen järjestelmään. Ei pitäisi osallistua tähän juupas-eipäs -tasoiseen kinaamiseen, mutta tässä oli suurehko asiavirhe.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ennen kuin jatkat, niin olet niin väärässä kuin vain voi olla. Kriisiajan raideliikenne ei perustu sähköiseen järjestelmään. Ei pitäisi osallistua tähän juupas-eipäs -tasoiseen kinaamiseen, mutta tässä oli suurehko asiavirhe.
Huomaa, että kirjoitin sähköjunaliikenne.

On VR dieselvetureita, mutta veikkaan valtaosan kalustosta olevan sähköistä. Lukumääristä ei ole edes aavistusta.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
On VR dieselvetureita, mutta veikkaan valtaosan kalustosta olevan sähköistä. Lukumääristä ei ole edes aavistusta.
Noin 90℅ kalustosta on nykyään sähköistä. Tämä tieto päti ainakin vuoden alussa.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
10% ei pidetä yllä mitään normaalia muistuttavaa liikennettä. Ei ole edes kovin väärin väittää, että raideliikenne muuttuu erittäin vähäiseksi, jos sähkökalusto ei ole käytössä.

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Offtopiccina ketjun aiheeseen, liitän linkin, jollaisia saisi olla enemmänkin.
Kenen rahoilla Jokerit jatkaa KHL:ssä? Päätös ei ole Harkimon, vaan todellisten isäntien - KHL - Ilta-Sanomat
Venäjän ystävyyslähiössä, Pasilassa ei todellisuutta haluta nähdä mutta on hyvä, että muussa Suomessa olennainen pysyy otsikoissa.
Tuossa artikkelissa on muutamia perusasioita ihan päin sitä itseään. Naurettavin kohta on tehdä Jokereista kovan vaikuttamisen väline ja Niinistön vetäminen mukaan. Sillä Niinistö kierii, jos Putin edes vihjaa niin.Opetettu ja pelokas koira. Ei siinä Harkimoa tai narreja tarvita. Marko Lempinen trumppailee.

Sturm

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967
Offtopiccina ketjun aiheeseen, liitän linkin, jollaisia saisi olla enemmänkin.
Kenen rahoilla Jokerit jatkaa KHL:ssä? Päätös ei ole Harkimon, vaan todellisten isäntien - KHL - Ilta-Sanomat
Venäjän ystävyyslähiössä, Pasilassa ei todellisuutta haluta nähdä mutta on hyvä, että muussa Suomessa olennainen pysyy otsikoissa.

Marko Lempinen kirjoittaa kolumnista toiseen samaa mantraa aiheeseen liittyen. Mitään uutta hän, eikä IS:n muut Pulizer-tason journalistit saa näppäimistöstään. Asiaahan tuo oli, mutta tuon lukiessani menetin 1 minuutin elämästäni mitä en koskaan saa takaisin.

Edit.

Kyllä Jokereiden ja KHL:n kuviota pitää ja tuleekin katsoa kriittisesti, mutta tässä nyt on sama levy jäänyt pyörimään päälle.

Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kieltämättä tuon olisi voinut kirjoittaa todella paljon paremmin. Lempinen ei saa aikaa mitään selkeää pointtia, koska hänen kirjoitustaitonsa ei ole hääviä.

Toisekseen, sekoittiko hän Timonchenkon ja Rotenbergin keskenään? Vai onko multa mennyt jotain ohi?

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh helvetti, että on rasittava ketju. Menee omalla mittakaavalla puuduttavimpiin ketjuihin omassa JA-historiassa. Toivottavasti tämäkin puoli lähtee taas jotenkin lukukelpoiseen lentoon kesän ja syksyn tullen.

Ai millä fiiliksillä KHL:stä? No en ainakaan tämän ketjun fiiliksillä. Annetaan täällä kuitenkin porukan kalistella sapeleitaan rauhassa, kun alkaa keskustelun taso menemään väittelyn kummallakin puolella "hieman" ylimitoitetuksi. Itse jatkan muiden otsikkojen seuraamista ja välillä ehkä vilkaisen, josko täällä olisi keskusteluun tullut yhtään mitään järkeä.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, narrien Venäjä-kuviot ansaitsee kriittisen kulman. Mutta lähteminen proosan puolelle ei oikein vastaa tarkoitustaan.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jokerien toimitusjohtaja Kohonen totesi Ilta-Sanomissa viime vuonna:
Ok. Tämä oli mennyt multa kokonaan ohi. Onko kuitenkin edelleen niin, että pakotteiden takia Jokereiden alkuperäinen osaomistajaremmi on typistyneenä pelkkään Roman Rotenbergiin? Jossain vaiheessahan ainakin Rotenbergin klaani siirsi kaikki omistuksensa nimenomaan Romanin nimiin. Mietin vain, että jos Kohonen puhuu vähemmistöosakkaasta, niin miten ja missä määrin Timonchenkolla omistuksia on ja kuinka suuret hänen halunsa ovat roolissa jatkamiselle...

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noiden motiivi ei alunperin ole ollut urheilullinen eikä se tässä välissä ole muuttunut siksi tai rakkaudeksi narrilogoon.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ok. Tämä oli mennyt multa kokonaan ohi. Onko kuitenkin edelleen niin, että pakotteiden takia Jokereiden alkuperäinen osaomistajaremmi on typistyneenä pelkkään Roman Rotenbergiin? Jossain vaiheessahan ainakin Rotenbergin klaani siirsi kaikki omistuksensa nimenomaan Romanin nimiin. Mietin vain, että jos Kohonen puhuu vähemmistöosakkaasta, niin miten ja missä määrin Timonchenkolla omistuksia on ja kuinka suuret hänen halunsa ovat roolissa jatkamiselle...

Alla olevasta linkistä: Rotan Långvik Capital omistaa Arena Eventsistä 49,5 prosenttia, Roman Rotenberg henkilökohtaisesti prosentin ja Gennadi Timtšenkon White Anchor 49,5 prosenttia. Näin Roman Rotenbergista on käytännössä tullut Hartwall-areenan hallitsija ja Timtšenkosta vähemmistöosakas. Jokereista Arena Events ja Roman Rotenberg omistavat yhdessä 49 prosenttia.

Jokerien ja Hartwall-areenan omistuksissa muutoksia: Roman Rotenberg osti isänsä ja setänsä osuuksia - Talous - Helsingin Sanomat

Luulisin, että toimitusjohtaja Kohonen tietää hyvin tarkkaan sen, millä jakaumalla venäläiset Jokerien tappioita maksavat.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Noiden motiivi ei alunperin ole ollut urheilullinen eikä se tässä välissä ole muuttunut siksi tai rakkaudeksi narrilogoon.

Tästä ja isoista 15 miljoonan euron kausitappioista johtuen - joita Jokerien suomalainen pääomistaja Harkimo ei halua maksaa ilmeisesti jatkossakaan - Arena ja Jokerit on varmasti kaupan, jos joku haluaa ostaa tai saa tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä.

Itselläni on tilanteesta surkeat fiilikset.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luulisin, että toimitusjohtaja Kohonen tietää hyvin tarkkaan sen, millä jakaumalla venäläiset Jokerien tappioita maksavat.
Taatusti. Kiitos näistä tiedoista. Erittäin mielenkiintoista nähdä, mitkä Timonchenkon liikkeet Jokereiden suhteen tulevat olemaan.

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Taatusti. Kiitos näistä tiedoista. Erittäin mielenkiintoista nähdä, mitkä Timonchenkon liikkeet Jokereiden suhteen tulevat olemaan.

Edellisen kerran Jokereissa oli sama tilanne noin 26 vuotta sitten. Muistan kun ei ollut tietoa, jatkaako Jokerit silloisessa SM-liigassa, koska rahaa siihen ei ollut. Jo muutama vuosi oli kituuteltu, sitten pudottu divariin, ja onneksi sieltä noustu Kärpät pudottamalla. Sen jälkeen tuli Harkimo ja homma on toiminut tähän asti ilman uhkaa siitä, että seuraavalle kaudelle ei riittävää rahaa löydy. Fiilistä syö nimenomaan se, että KHL:n kustannukset on niin suuria ja vaikeudet hankkia rahaa Suomesta ilmeisen ongelmallisia, että seura on käytännössä kaupan ainakin 49 prosentin osalta ja halli kokonaan, jos kiinnostuneita löytyy.

Itse muistan kyllä valitettavasti sen, kun odotettiin tulevaa kautta pelko perseessä a) pelaako Jokerit ylipäätään ja b) ketkä pelaajat ryöstetään kesän aikana.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä ja isoista 15 miljoonan euron kausitappioista johtuen - joita Jokerien suomalainen pääomistaja Harkimo ei halua maksaa ilmeisesti jatkossakaan - Arena ja Jokerit on varmasti kaupan, jos joku haluaa ostaa tai saa tarjouksen, josta ei voi kieltäytyä.
Ainakin omaan nokkaan on sellainen tuoksu, että siirto itään on poistanut Harkimon suurimman kiinnostuksen jääkiekkoon. Kun on poistunut valta, niin samalla sammui palo. Siispä 51% on kaupan ja viikunalehti tulee olemaan jotain politiikasta. Mut veikkaan, että ei ole tämä osuus ihan ilmainen.

49% ja halli voi olla yllättävän edullisia, sillä veikkaan rottien haluavan eroon 15 millin vuosilaskusta. Sehän vielä lienee kasvussa, kun kohelon tulokasrahoitus loppuu. KHL-Jokerien bisnesidea meni perseelleen, kun Vladimir Valloittaja lähti urpoilemaan Ukrainaan sodan merkeissä.
Itselläni on tilanteesta surkeat fiilikset.
Aika moisen riskin Harkimo otti saadakseen hallin myytyä. Nyt kun vähemmistöomistajan motiivit on aika pitkälti täyttyneet, niin päästään seuraamaan riskien toteutumista.

Itse olen hämmästellyt irtisanomisten puuttumista. Lähdetäänkö juhlakauteen näin epäonnistuneella joukkueella ja valmennuksella?

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taasko se veguli on arvostelemassa muita ja neuvomassa mitä pitää tehdä. En kyllä yhtään ihmettele miksi olet jatkuvasti konflikteissa jonkun kirjoittajan kanssa. Nimittelyn ja valehtelemisen erikoismies(poika). Muutenkin ihmetyttää että muutamalla kirjoittajalla on täällä ihan omat säännöt. Kaikenlaista paskaa saa suoltaa vailla mitään totuuspohjaa. Palsta on muuttunut hullujen huoneeksi ja oikeasti hyvät kirjoittajat eivät kohta enää jaksa edes kirjoittaa tänne mitään kun itseään parempina pitävät viisastelijat myrkyttävät koko osion.
Varmaan turha kysyä mutta miten tämä viestisi liittyi mitenkään tuohon kirjoitukseeni jota lainasit? Mikä siinä nyt oli niin valheellista? Muutenkin olen pyytänyt sinua kertomaan mistä tuo sinun aktiivisesti viljelemäsi valhe-valehtilija-mantra on oikein perua. Sulla kun on tapana heitellä kaikenlaista ilman että kerrot mihin heittosi pohjaat. Toisaalta häivyt vähin äänin paikalta kun sua pyytää perustelemaan (kuten nyt vaikka edellisestä keskustelustamme: siihen soisin sinun palaavan). Minä en ole erityisemmin viime aikoina ketään nimitellyt, ja tuossa lainaamassasi pätkässä nyt en ainakaan.

Pidätkö muuten itseäsi hyvänä kirjoittajana? Toteutitko tässä viestissäsi hyvän kirjoittajan kriteeristöä? Vastaa vaikka puoliääneen itsellesi tai jos haluat, yksityisviestillä mulle. Mitään järkeä tämänkaltaista offtopicia ei ole jatkaa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
49% ja halli voi olla yllättävän edullisia, sillä veikkaan rottien haluavan eroon 15 millin vuosilaskusta
Nämähän myydään tietysti yhdessä, ei erikseen, mutta sen lisäksi on mielenkiintoista nähdä, millä ehdoin ja kenelle. Pro-KHL venäläinen ostaja saattaisi saada suotuisillakin ehdoilla ja tällöin olisi varmasti luvassa siis myös jatkoa itäliigassa. Sen sijaan tuntuisi vaikealta kuviolta nähdä jatkoa KHL:ssä jos ostaja ei olisi a) venäläinen tai/ja b) sitoutuisi jatkoon KHL:ssä. Sehän saattaisi tarkoittaa Jokereiden budjetin kasvua ja seuran nousua uhkaamaan venäläisjoukkueiden hegemoniaa.

Jos Hjallis myy, se on menoa.

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, SJK, Jussittaret
Varmaan turha kysyä mutta miten tämä viestisi liittyi mitenkään tuohon kirjoitukseeni jota lainasit?

Ei mitenkään. Pointti oli vain se että jälleen kerran olet neuvomassa muita ja harrastat mukahauskaa piilovittuilua.

Toisaalta häivyt vähin äänin paikalta kun sua pyytää perustelemaan (kuten nyt vaikka edellisestä keskustelustamme: siihen soisin sinun palaavan).

Söpöä kun jaksat murehtia koska olen paikalla. En näe mitään tarvetta jatkaa keskustella henkilön kanssa jonka tarkoitusperät ovat riidanhaastaminen ja ns. yleisen kaaoksen aiheuttaminen. Minulla ei ole täällä mitään ongelmia muiden kirjoittajien kanssa, mutta sinun kanssa järkevä keskusteleminen on mahdotonta.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin kauan kuin Ukraina-Venäjä sota jatkuu, niin Jokerit ei voi olla liiketoimintana kannattavaa länkkäreille. Pakotteiden ja jännitteiden takia ei ole luvassa isoja läntisiä yhteistyökumppaneita. Samasta syystä ja matalan öljyn hinnan takia ei Venäjälläkään taida olla suuria haluja lähteä pyörittämään 20 milj € vuosikustannuksilla narrien pelaamista. Ilman Putinin vihjausta, että Jokerit on tärkeä imagon takia...

Leuaton teki virhearvion ja nyt on puun ja kuoren välissä. Toimimaton seura on aikas lailla arvoton.

Milloin logon käyttöoikeuden soppari on taas katkolla? Siinäkin on yksi uhka Hallikselle.

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Jos Hjallis myy, se on menoa.
Hieman on alkanut itselläni nousta sellainen ajatus, että tästä nimenomaisesta asiasta on neuvoteltu syksystä lähtien eikä rahoitussopimuksen ehdoista ja kenties tästä syystä neuvottelut ovat venyneet näin pitkälle kevääseen. Perusteluna se, että Harkimon rooli Jokerien hallituksen puheenjohtajana, poliitikkona sekä viimeisimpänä Veikkauksen hallituksen jäsenenä saattavat muodostavat tilanteen, joka ei ole helppo ja tuskin aivan mutkatontaan suhteessa omiin pakotteiden piiriin kuuluvien yhtiökumppaneidensa kanssa.

Kun on varsin hyvin tiedossa se, että KHL-Jokereista ei muodostu koskaan -pakotteista tai niiden puuttumisesta huolimatta- kannattavaa liiketoimintaa ja Hjallis tuskin haluaa siihen rovioon rahojaan syytää niin en ihmettelisi tuota ratkaisua. Venäläisiä varmasti kiinnostaa Hjalliksen osuus Jokereista ja maksaisivat siitä varmasti myös käypän hinnan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy