Itsekin tähtään siihen, että kunnioitan muidenkin mielipiteitä. Jos KHL:stä diggaa, niin mikäs siinä. Itse olen täysin
@Jack Daniel's in määritelmän C-kategoriassa, joskin olen jumahtanut Eteläpäätyyn kausarini kanssa. Ensi kaudeksi pitäisi varmaan yrittää maanitella kaveriporukkaa, jos vaikka siirtyminen ylös tai pitkälle sivulle olisi mahdollinen.
KHL on mulle tuotteena täysin yhdentekevä. Mikään joukkue ei kiinnosta Jokereiden lisäksi lainkaan. Mulle edes TsSKA tai SKA eivät aiheuta minkäänlaisia ylimääräisiä värinöitä, saati joku Kazan tai Jugra. En tiedä niistä mitään, ei kiinnosta kuulla niistä mitään eikä kiinnosta miten niillä menee. Jos Jokerit voittaa jonkun noista joukkueista, hyvä, jos kokee tappion, paha. Vitututuksesta tai riemusta suhteessa vastustajaan ei ole tietoakaan, vaikka totta kai olen tyytyväinen itse voittoon tai pettynyt tappioon. Tuon kun sain sanotuksi, niin on lisättävä, että tätä nykyä peliä tulee seurattua lähinnä taktiselta kantilta; eilisen pelin katsominen oli silkaa ajanhukkaa, sillä Jokerit oli niin paska. Pelitapahtumien valossa Jokereiden olisi pitänyt hävitä.
Kaikki urheilu on jossain määrin poliittista toimintaa, ja se on ihan okei, ei haittaa mua. KHL on kuitenkin korostetun poliittinen viritelmä aivan alkuajatuksestaan lähtien. Tuntuu jotenkin aivan naurettavalta, että kausi aloitettiin joskus kesällä ja lopetetaan kesken talven, jotta Venäjän maajoukkueelle jäisi mahdollisimman paljon aikaa valmistautua tekemään Putin tyytyväiseksi kotikisoissa.
Tai sanotaan näin: Jos KHL olisi yksin venäläisille joukkueille tarkoitettu liiga, niin tuokin olisi ihan ok. Saisivat mun puolestani pelata aivan milloin huvittaa ja kehittää peliä ihan mihin suuntaan huvittaa. Jokerit on kuitenkin mukana vain pelkkänä koristeena ja jonkin sortin demonstraationa siitä, että kyseessä olisi muka oikeasti joku kansainvälinen sarja. Sitä, jos jotain, KHL ei todellakaan ole. Se on yksinomaan venäläisehtoinen ja -vetoinen, keinotekoinen, urheilullisuuden sivuosaan jättävä sarja, jolla pyritään edistämään vain venäläisiä tavoitteita. Jokereiden sisäiset asiat ovat KHL:n näkökulmasta täysin merkityksettömiä.
ottelutapahtuma parempi kuin liigassa
Tätä ihmettelen. Omasta mielestäni KHL-aikakaudella huonompaan suntaan ovat menneet ainakin:
- Alkuvideo
- Sisääntulomusiikki
- Pelaajien astuminen jäälle
- Pelikatkomusiikit
- Katsojakilpailut
- Kiss Cam
- Erätaukoviihde
- Cheerleaderit (viime kaudella siellä oli vielä 1-2 nättiä tyttöä, mutta se lavajuttu on aivan naurettava ja samoin ovat ne asut)
- Läpsyttimien mukaantulo
Bonusta KHL-aikakaudella voi antaa vain puitteista, eli ledipaneeleista, uudesta jumbosta ja paremmasta äänentoistosta.